Gewoon een haarspray bedoel je toch? Ter versteviging? Die heb ik en het serum ervan. Serum gebruik ik om de dag na wassen van mn haar en werkt goed. Ruikt ook erg lekker. De spray zelf gebruik ik weinig, alleen af en toe om de pony in model te houden. Werkt prima, maar heb weinig vergelijking met andere producten.
Heb jij de Argan moisturizer elixer van Balmain? Heb hem al een tijdje als favoriet gemarkeerd maar vind hem vrij prijzig.
Vind jij hem het geld waard?
Waarom wil je niet terug? Een heel aantal posts hierboven (toen de kappers weer opengingen) zijn er een aantal van ons ook terug gegaan met positieve ervaring en een mooi resultaat.
Persoonlijk denk ik dat het zelf doen alleen maar meer āschadeā brengt als je er geen ervaring mee hebt.
Wat @Blush ook al zegt inderdaad, maar ik zou echt uitkijken met donkerbruin haar zelf proberen op te lichten!
Ik heb dat 2 jaar geleden geprobeerd en dat ging echt dramatisch. Werd oranje, toen ik dat er met een toner uit wilde halen werd het blauw, toen heb ik er in paniek meerdere keren overheen geverfd en toen kreeg het een hele rare gloed. Kapster wilde er niks aan doen omdat mān haar extreem droog was geworden. Dus ik heb het toen een heel jaar laten rusten, 20 cm vanaf geknipt en het daarna bij de kapper laten doen. En sindsdien heb ik gezworen nooit meer zelf met haarverf te kloten.
Snap dat dat moeilijk is! Is het een salon met meer kappers? Dan kan iemand anders je helpen. Bij mij is dit nu 2x gebeurd en bij beide keren kreeg ik iemand anders en een keer zelfs de baas.
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar bij een andere kapper heb je dan sowieso dubbele kosten. Lijkt me ook balenā¦
Topper Keep us updated!
Ja idd die! Doet zeker wat voor mān haar. Ik heb wel echt lang haar dus doe er niet zo lang mee helaas. Is idd prijzig, maar zān prijs waard. Ik heb al veel geprobeerd: RedKen, kerastase, moroccon oil etc.
Thanks! Ga hem meteen bestellen
Heeft iemand ervaring met rijstspoelingen voor je haar? Knapt je haar daar echt van op, en zou het echt helpen voor haargroei? Ik kan het me niet voorstellen maar ik lees zo veel enthousiaste verhalen!
Ik gebruik sinds een klein jaar rice en glow en het is echt zoveel beter geworden mijn haar!
Ohh wat ruikt hij lekker zeg
Ik heb nu 4/5 keer rijstwater gebruikt als spoeling en mijn haar pluist wel minder naar mijn gevoel!
Dit leek me wel interessant maar ik vind hun website net een moderne tellsell? Wat is het voordeel van dit tov zelf rijstwater in een flesje gieten?
Oh dat weet ik eigk niet, ik heb het maanden geleden eens (gratis) kunnen proberen, het werkte zo goed en ik vond 't zo fijn dat ik het nu elke 2 a 3 maanden bestel
Oh nou ben ik wel nieuwsgierig geworden!
Knopen jullie wel eens een sjaal in jullie haar/om jullie hoofd?
- Jawel
- Nee
0 stemmers
Ik vind dat er dus altijd zo leuk uit zien, maar heb echt geen idee hoe ik dat het beste kan doen zelf. Ik heb wel eens filmpjes opgezocht maar ik kom er niet echt uit. Dacht ook al misschien is mijn haar gewoon te dun hiervoor? Nou ja anyways iemand tips?
Hoelang blijft bij jullie een toner zitten? Bij mij gaat de eerste keer dat ik mān haar was, vaak dezelfde dag of de dag erna, al de helft van de toner eruit Zo jammer. Heeft iemand daar een oplossing voor of is dat gewoon de pech als je je haar blondeert Omdat het geen pigmenten meer bevat waar het aan kan blijven hechten.
Ik heb dit topic echt volgespamd toen mijn haar verpest was en ik ook niet terug durfde Uiteindelijk wel gegaan en alles is opgelost.
Hoe is het bij jou? Ben je al geweest?
Neeee, wat erg van die eerste salon. Was je daar al eerder geweest?
Heb je eindelijk de moed verzameld om te zeggen dat je niet tevreden bent, krijg je zoān reactie. Bah, echt niet professioneel.
Ik heb sinds twee dagen een hele rare vette plek op mijn hoofd. Het is ook opgekruld op die plek en lijkt gewoon niet goed droog te worden? Heb het al gewassen maar het blijft zo mega vet. De rest van mijn haar is gewoon zoals anders en heb normaal ook eerder droog dan vet haar. Iemand enig idee wat dit is en hoe ik er vanaf kom?