Het afgelopen jaar heb ik mijn haar een beetje ‘verwaarloosd’. Ik gebruik tijdens het douchen eigenlijk alleen shampoo en af en toe een haarmasker. Tijdens het stijlen heb ik vaak een simpele creme. Onder andere de anti frizz van John Frieda. Mn haar is een tijdje terug een goed stuk korter geknipt dus het dode is eruit.
Maar ik merk dat het niet genoeg is. Mn haar is vaak pluizig. En ook na het stylen is het gewoon niet zo ‘mooi’. Blijft toch pluizig en voelt niet zo vavavoom mooi en af.
Mijn haar wordt altijd snel vet. Dus daarom vermijd ik conditioner een beetje. En ben ook altijd voorzichtig met spul in mn haar smeren.
Zag toevallig een insta reel van F aye Bone met een fohnborstel en haar haar is zoo mooi gepolijst daarna. Ik wil dat ook. Ze gebruikt spullen van Authentic beauty company maar dat is lastig verkrijgbaar (en prijzig).
Hebben jullie tips voor mij? Heb al wat geprobeerd terug te zoeken maar kan het net niet helemaal vinden. Zouden jullie adviseren om conditioner te gebruiken? En/of daarna een haarolie, haarlotion?
Haar F aye bone voor
Na