Haar/ kapsel topic

Klinkt als een goeie oplossing!

Edit: ik ben nu ook terug voor een paar plukjes en ze gaat ook de aanzetten iets donkerder maken. Hopelijk stelt je dat gerust!

2 likes

oké, ik heb advies nodig! ik ben vorige week donderdag helemaal blond gegaan (ik heb van mezelf super donkerbruin haar, in november ben ik voor een zilver-achtige balayage gegaan, nu dus blond). hele mooie kleur, super blij mee, maar nou heb ik het gisteren dus gewassen en daarvoor kort even zilvershampoo laten intrekken, ik denk dat ik het max. 3 minuten gedaan heb. nu zitten er dus wat plukken in die een stuk meer zilver/assig zijn dan de rest, geen idee of die het gewoon beter hebben opgenomen of omdat ik het niet goed genoeg heb aangebracht, maar het ziet er ook echt heel lelijk uit en wil ik het niet los dragen door het kleurverschil :roll_eyes: wat raden jullie me aan om te doen? :weary:

1 like

Welke zilvershampoo heb je gebruikt?

de no yellow shampoo van fanola!

1 like

Hmm dan zou ik het ook niet weten. Ik zou de kapper even een berichtje sturen.

Paar keer wassen dan is het als het goed is zo minder :relaxed::wink:

1 like

Kan zijn dat sommige plukken wat brozer zijn geworden na het blonderen en daardoor de shampoo meer opnemen! Zou het goed verzorgen met een masker en dat komt vanzelf wel goed denk ik.

2 likes

Ja haarverf pakjes zijn slecht en ja je kan niet van donker bruin na blond. Maar ik wil het en durf momenteel wegens paniek lang bij een kapper te zitten. Iemand hier ervaring mee hoe je dat het beste doet? :slight_smile:

Heb je een foto van de balayage die je had? Ik heb ook donkerbruin haar en heb eind deze maand een afspraak voor balayage!

Wij hebben hier een kappersgroothandel waar je als particulier ook kan kopen. Een vriendin haalt daar altijd blondeer en een toner en bij haar wordt het ook altijd heel mooi. Misschien zoiets zoeken bij jou in de buurt?

1 like

Ohja.

Wat voor producten gebruiken jullie in je haar. Ik heb lang genblondeerd haar en stijl. Voor versteviging gebruik ik mousse en in de puntjes olie. Maar vind mousse niet altijd prettig. Wil wat anders proberen , alleen is er zoveel dat ik geen idee heb

Denken jullie dat geen sulfaten/siliconen veel voordelen zal hebben voor dun stijl haar? Ergens denk ik dat siliconen wel een voordeel kunnen hebben voor mijn snel afbrekend haar, maar ik zie veel tiktoks/yt meiden die dat niet meer gebruiken en echt zulk mooi glanzend vol haar hebben gekregen.

hele late reactie! ik heb niet echt hele goede foto’s, maar:

Samenvatting

de foto waar het nog lang is was na de 2e keer verven, de foto waar het kort is was 8 weken later bij de 3e verfbeurt! maar de foto’s zijn niet mega goed of duidelijk :crazy_face:

6 likes

Dankjewel! Heb hem opgeslagen om aan de kapper te laten zien, heel mooi!

1 like

Ik ga 1 mei naar de kapper! Highlights zetten (nog nooit gedaan maar ik wil blonder) en knippen, heb er zin in

7 likes

Ik heb rijstwater “gemaakt” en ga het morgen testen. Zo benieuwd!

@Marquez @PrincessPeach
Jullie hadden mij de elsève total repair en Gliss Kur serum aangeraden en mijn haar ziet er al zoveel beter uit na 3 weken!! Dus thanks voor de tips :grinning:

2 likes

Oh, leuk om te horen!

Ik ga vrijdag eindelijk na een jaar weer naar de kapper! Ik zit te denken aan een pony te laten knippen. Ik heb veel maar dun haar. Is niet zo’n goed idee hé? Ga het vrijdag sowieso met mijn kapster overleggen maar zijn er hier meer mensen met een pony (en toevallig dan ook dun haar)?

Ik ga 1 mei naar kinki voor highlights, zin in

5 likes