Haar/ kapsel topic

Nogmaals bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat jij als kapper er zo rustig en vriendelijk mee omgaat. Na dinsdag ben ik er vanaf :sweat_smile:

1 like

Ik ben vorig jaar ook een keer teruggegaan. Ik had eerst gebeld en toen kreeg ik meteen de persoon aan de lijn die mijn haar had gedaan en die was best wel defensief dat hij het wel goed gelukt vond “en dat er zelfs voor en na foto’s waren waarop het verschil goed te zien is”. Ik ging daar niet mee akkoord en hij zei: je kunt langskomen dan kijken we in het echt even hoe en wat. Prima, ik zei wel: ik zou dan wel mijn haar door iemand anders in de salon willen laten doen. Long story short: in de salon gaven ze me meteen gelijk, zelfs de grote baas (de jongen zelf hield zich volledig afzijdig trouwens en gunde me niet eens een blik lol whatever), de balayage had niet goed gepakt en hallo het was 200 euro (ja rip). Vervolgens heeft iemand anders daar mijn haar compleet over gedaan, geheel gratis en toen is het zoooo mooi gedaan. Zij zei ook van: joh juist goed dat je terugkomt en ons de mogelijkheid geeft het te fiksen.

Ik snap ook best dat je je bezwaard voelt, had ik ook wel, maar als ik dan naar mijn haar keek dacht ik ook van: hallo dit is zooo niet wat ik heb gevraagd. Dus go for it!

6 likes

Gelukkig dat het goed is gekomen! Knap dat je je poot stijf hebt gehouden. Wel heel vervelend dat de kapper die jouw haar had gedaan zo reageerde.

1 like

Ik ben ook wel eens terug gegaan naar de kapper toen ik niet tevreden was. Werd netjes opgelost.
Laat je weten hoe het ging?

1 like

Ugh, is er hier iemand die verstand heeft van haar? Ik heb al eerder gedoe gehad met m’n kapper, toen had ik heel erg streperige highlights gekregen. Nu doet ze het via een kapje en vind ik het veel mooier en natuurlijker. Nu kom ik net terug en zegt m’n moeder ‘huh wat heb jij dan?’. Zitten er allemaal stipjes/vlekken in mn haar? Heb natuurlijk meteen foto gestuurd en kan om 5 uur terugkomen, maar ben echt chagrijnig ervan. Heb er dik 2 uur gezeten en heb echt geen tijd eigenlijk, maar het moet maar. Weet iemand hoe dit kan? Mijn kapper heeft geen idee namelijk. 't Is gewoon binnen, geen inval van de zon oid.

-foto weg-

Vervelend voor je, ik heb er geen verstand van, maar misschien past het beter in het topic over haar? Haar/ kapsel topic - #3127 door J00P

1 like

Och ja :worried: dat heb ik ook al eens gehad. De kapster heeft dat bij de volgende ronde godzijdank kunnen tackelen door stukjes wc-papier tussen de folies onderling te doen zeg maar.
Ze raken elkaar dan niet meer, dat is het idee erachter.

*Edit, je hebt met zo’n kapje / mutsje op gezeten lees ik nu. Dan vrees ik dat je precies waar de gaatjes / stop-plekken zitten nu ‘afdrukken’ hebt. Of de haren hebben elkaar geraakt
?
Ben benieuwd hoe ze dit gaan fixen.

2 likes

Hmm ja ik heb dus niet met folies gedaan maar met zo’n plastic kapje waar ze plukjes uit trok. Dat was de vorige keer veel natuurlijker, met die folies vond ik het streperiger. Miss dat er iets gelekt heeft ofzo in dat kapje?

O ik lees je edit hahaha. Ja dat zou misschien wel kunnen idd? Nou ja, hopen dat het iig opgelost kan worden :sweat_smile: De kapper zei ook nog ‘oh ja je moeder kijkt er natuurlijk op van boven’ (zij is lang), maar ehh ik zit in een kappersstoel en de kapper staat erboven, dan hoor je dat toch te zien :no_mouth:

Ik ontdekte vanochtend ook wat plukken met een harde overgang en dit is een van de beste kappers in de regio (mensen uit heel NL komen erheen)
 kan elke kapper een keer overkomen! Ik mag woensdag gelijk al even langskomen.

Komt Ă©cht goed dinsdag, voel je niet opgelaten of schuldig!

@Tedmosby Balen! Ik zat er 4u vrijdag en ontdek dus net ook wat plekjes. Kan gebeuren denk ik dan, als ze het maar goed oplossen!

3 likes

Ja, sorry. Ik las weer eens te snel
 :roll_eyes:
Maar met het kapje had ik dit dus ook. En wat mijn vermoeden was, was dat de verf precies stopt op de rand van het gaatje. Ze doen met een haaknaald plukjes trekken denk ik?

Ja klopt!
En @Blush jaa klopt dat denk ik ook wel, iedereen kan foutjes maken en soms pakt iets verkeerd uit ondanks dat je het zelf goed doet. Maar door haar reactie kreeg ik een beetje het idee dat ze niet weet hoe ze het gaat oplossen en daar ben ik wel huiverig voor haha :sweat_smile: maar kan eind vd middag dus al terug dus hopen

1 like

Is het een salon met meerdere kappers? Neem aan dat er iemand is die dit kan oplossen :slight_smile: Ik duim met je mee! :crossed_fingers: Laat je het hier even weten?

2 likes

Nee is een zelfstandige kapper met een salon aan huis
 maar ik moet er vertrouwen in hebben hahaha
doe ik, bedankt voor het meeleven!!

1 like

Is het ondertussen opgelost bij je?

yes ben net weer tkrot! Kon iets eerder komen maar uiteindelijk heb ik er toch bijna 2 uur gezeten :sweat_smile: ze heeft plukjes geverfd in m’n eigen haarkleur, vind het veeel beter! Wel beetje slechte foto maar je ziet iig dat de vlekken er zo goed als uit zijn

Samenvatting

weg

12 likes

@Blush heb jij nog een foto van je nieuwe haar?

2 likes

@Marsepein hoe is het gegaan vandaag?

Ja! Alleen niet heel duidelijk zonder herkenbaar te zijn
 wij volgen elkaar op insta toch? Daar heb ik foto gedeeld!

Jaa ik zie het op je profielfoto!! Heel leuk!

4 likes

Goed! Ik ga vrijdag terug om het te laten fixen. Ze had het over van bovenaf werken met bruin naar beneden. Ik ben geen kapper, dus ik vind het moeilijk voor me te zien. Wil nog wel goed vragen hoe en wat precies, want als ik er niet helemaal een fijn gevoel bij heb ga ik liever weer terug naar m’n eigen haarkleur zo goed als het kan.

3 likes