Haar/ kapsel topic

Arthur ja

Iemand tips voor een mousse die niet alleen versteviging geeft maar ook glans? Ik heb namelijk het idee dat ik iets onmogelijks wil. Ik kleur mn haar niet meer maar ik mis de glans.

De wet brush pro flex is echt top!! Het is nu gewoon leuk om haar haar nat te borstelen!

Ze borsteld nu haar haar met conditioner onder de douche, en na het afdrogen kan ik het zonder problemen naborstelen.
Top ding!

4 likes

Gelukkig! Fijn dat het werkt :blush:

2 likes

Weet iemand een goede olie of Creme voor in de puntjes van je haren? Ben nu flink blond en nu ik het zelf gewassen heb na de kapper is het pittig droog.

Ik heb hier echt helemaal geen ervaring mee, ben altijd bang voor vet haar :face_with_hand_over_mouth:

De olie van Balmain is heel fijn, het haar serum.
Wel duur, maar ik vind het echt de moeite waard. Je kan het ook op meerdere manieren gebruiken overdag, nacht als herstel en door je masker heen)

Thanks! Wel echt ver boven mijn budget, ben nog aan het bijkomen van mijn kappersbezoek haha!

1 like

Ik vind de olaplex olie ook heel fijn, heb een hekel aan dikkige olie die mā€™n haar alleen maar vet lijkt te maken maar deze trekt juist heel fijn in en laat het lekker glanzen! Is ook wel aan de prijs (zoā€™n 30 euro voor 30ml uit mā€™n hoofd) maar ik heb maar een paar druppels per keer nodig!

2 likes

Ik merk dat ik het toch wel heel spannend vind om dinsdag te vertellen bij de kapper waarom ik niet tevreden ben.

Voor iedereen die wel eens terug is gegaan naar de kapper, hoe ging dat dan? Hoe was de reactie en werd het toen gefikst of kreeg je je geld terug?

Ik heb ook best veel commentaar en vind het moeilijk te bedenken hoe ik dat goed kan communiceren zonder aanvallend over te komen.
Het is namelijk de kleur zelf, de plek waarop is begonnen met verven Ć©n hoe het is gezet. Eigenlijk is er niks goed:ā€™)

Wella Oil Reflections gebruik ik.

1 like

Ik ben wel eens terug gegaan omdat mijn haar niet goed was geknipt. En dat vond ik ook mega spannend haha. Maar ja ik heb echt van dat mega steile haar en daar ā€œzieā€ je alles in zegmaar (laagjes zijn snel lelijk, als het iets scheef is zie je dat ook meteen). Beide keren hebben ze het gewoon heel netjes voor me opgelost en mocht ik langskomen toen ik belde en hebben ze het meteen goed geknipt. Voelde me wat bezwaard maar eigenlijk beide keren zeiden ze dat ze het niet erg vonden en juist goed dat ik ermee terug kwam juist. Kreeg geen geld terug oid maar werd dus gratis opgelost ter plekke.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook wel eens ontevreden ben geweest na verven en ik toen zelf er gewoon wat anders overheen heb gegooid toen ik er niet aan kon wennen :sweat_smile: en gewoon daarna een betere kapper heb gezocht

1 like

Mijn vriend heeft hrt groene blikje van reuzel. Maar hij fƶhnt het wel altijd zodat het ook wat meer ā€˜bolā€™ staat en niet zo strak

1 like

Ik nooit want ik ben een pussy, maar mijn vriendin laatst wel, ze had eerst gebeld via de telefoon dat ze niet tevreden was met de kleur en dat er rare plukjes inzaten en toen ze langs kwam zeiden ze ā€œja ik zie het je hebt helemaal gelijkā€ en werd het gratis opgelost.

Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat haha. Ik ben er echt een ding van maken in mā€™n hoofd en nu wordt het steeds groteršŸ™ƒ

1 like

Deze werd een keer getipt voor droge puntjes: Lā€™OrĆ©al Paris Elvive Cica Repair Leave-In:

https://www.etos.nl/producten/loreal-paris-elvive-cica-repair-leave-in-creme-120314039.html

2 likes

Volgens mij doet de link het niet!

Thanks!

Ik ben echt een one issue forummer aan het worden, maar ik blijf plukjes vinden waarvan ik denk tha fuck.

Mā€™n pony zou niet eens geverfd worden:( (had het niet door) en deze kleur heb ik ook niet om gevraagd:(

raar plukje

IMG_20210328_142704

Wat stom, en niet abnormaal dat je het niet doorhad hoor, ik denk ook meestal van ā€˜jullie zullen wel weten wat je aan het doen bentā€™ ipv constant paranoia te volgen wat ze exact doen. Hopelijk wordt het nog netjes opgelost voor je, als ik jou was zou ik me echt niet zo bezwaard voelen om terug te gaan hoor!

1 like

Je moet je echt niet bezwaard voelen om terug te gaan. Voor wat het waard is: als er ooit iemand bij mij terug komt voel ik me niet aangevallen of zo. Juist fijn dat ze terug komen zodat we er ook echt wat aan kunnen doen. Het blijft toch handwerk waar helaas dingen mis kunnen gaan (in communicatie Ć©n de uitvoering). Ik zou het erger vinden als iemand niet terug komt met een klacht en dat diegene dan weken lang rondloopt met een vervelend ontevreden gevoel, tegen iedereen gaat klagen over onze salon of naar een andere kapper gaat om het op te lossen en dan weer volle mep moet betalen. Ik heb nog nooit geld terug gegeven omdat het altijd netjes (gratis) op te lossen was met een behandeling.

3 likes