Haar/ kapsel topic

mooi!

Ik heb net een half uur zilvershampoo laten intrekken, maar zie niet echt verschil. Is ook heel duo penotti bij mij.
Echt bedankt allemaal voor het motiveren om te bellen, want dit is niet wat ik wilde. Vind het alleen stom dat als ze het gaan ‘fixen’ (wat niet echt kan), ik eigenlijk 80 euro betaald heb voor m’n eigen haarkleur (die ik maar terug ga vragen, want ze zijn veel te hoog begonnen met de bayalage waardoor het op uitgroei lijkt). Koop dan liever zelf een pakje bij de kruidvat voor 10 euro:’)

Kan je dan niet alleen je geld terugvragen en de balayage dan goed laten fixen bij een andere kapper?

Ik hoop dat dit een optie gaat zijn!

2 likes

Ja ze zijn het niet verplicht, maar ligt denk ik beetje aan de service van die kapsalon! Hoop het voor je.

1 like

Draag je vaak iets in je nek
Ik heb, zeker als ik nodig naar de kapper moet, met elke schuurbeweging van je haar op je nek/rug/sjaal meteen een klittende mat of dreadlock
Gaat meestal wel goed als ik de juiste verzorging heb in conditioner en leave in en gel

2 likes

@turbs @Indigo @Tobvit @pastelzwart

Uppercut Deluxe Pomade, Shaper van Hema, Schwarzkopf Osis+ Mighty Matte en Affinage van Funky Styler gaan geprobeerd worden, thanks! :raised_hands:

1 like

Toevallig, ik ook :stuck_out_tongue_winking_eye: .

Mijn haar is nu tot aan mijn onderrug/bovenkant billen. Heb het echt al een paar jaar niet laten knippen, kan niet wachten tot die dooie rat van mn hoofd af is. Zin innnnnn

1 like

Ze geven nu van te voren alvast de prijs, thank god want nu kan ik de komende 4/5u me voorbereiden op het pinnen.

Gelukkig doe ik dat verven maar 1x per jaar :joy::money_mouth_face:

Het kost

€210

3 likes

Ik mag vanmiddag weer! Ik hem m’n kapper gevraagd of ze voor en na foto’s wil maken haha.

6 likes

Jaaa ik heb net ook before foto laten maken! Alleen bedachten we het pas na het knippen, maar wel goede voor en na van de kleur :pray:

2 likes

Omg het is zo blond :scream:

Samenvatting

Foto weg

39 likes

Mooi hoor, het staat je heel natuurlijk!

3 likes

Heel mooi gedaan dit!

2 likes

Ik ben nóg blonder, moet er zelf nog even van bijkomen :joy: Dus weet hoe je je voelt nu!

3 likes

Wat een onwijs vette kleur ook! Enig idee welke toner dit is?

1 like

De anti yellow van Finnleys gemengd met wat paars pigment (ook van Finnleys). De verhoudingen weet ik niet. Het was een nieuwe toner en ik ben soort van het proefkonijn van mijn kapper. Deze is goedgekeurd, haha!

1 like

Wow! Mooie kleur!

1 like

Anthony Fucking Shelby van peaky blinders

8 likes

Arthur toch of ben ik nou gek?

3 likes

Ik had gister mn haren heel mooi gekruld, maar daar is nu niets meer van over. Hoe zorgen jullie ervoor dat het blijft zitten? Ik had nu helemaal geen product in het haar.