Ik was naar de kappersacademie:( Werd gecontroleerd en is goedgekeurd, dus ik durf niet terug…
Bedoel je deze gewoon:
Ik was naar de kappersacademie:( Werd gecontroleerd en is goedgekeurd, dus ik durf niet terug…
Bedoel je deze gewoon:
Ik heb dit helaas ook… mijn kapster zegt dat het slijtage is door het schuren over je rug. Ik heb helaas (nog) geen oplossing gevonden. Toen ik het een stuk korter knipte was het weg, maar toen het weer langer groeide kwam het weer.
Ze verkopen Fudge bij drogist Normal. Heb je die misschien in de buurt?
Deze is fijn!
Ik zou toch gewoon even bellen hoor. Niet tevreden is niet tevreden of je nou naar een kapper gaat of kapper opleiding. Toen ik nog op zo’n school zat kwam er ook wel eens een klant terug en dan hadden er ook al één of meerdere leerling(en)+kapper(s) naar gekeken. Ik zou gewoon netjes zeggen dat je de kleur nog te warm vind en wat ze daar aan kunnen doen. Daar leren de leerlingen trouwens ook juist van. En bij een gewone salon waar alleen professionele kappers werken gaat ook wel eens wat mis dus ook een leraar kan wel eens wat “verpesten” of goedkeuren terwijl het achteraf misschien niet helemaal goed was.
Ja die! Maar zou toch even bellen… Ik ben vaker terug gegaan en altijd goed en begripvol geholpen!
Meh balen dat jij hebt ook hebt, zeg. Hmm, ik was van plan om het binnenkort ook maar flink te laten knippen, misschien daarna maar extra goed erop letten dat dat schuren niet te veel kan gebeuren. Draag jij je haar ook vaak los?
Ja meestal draag ik het wel los, ik probeer hierom wel het wat vaker vast te doen.
Ik heb gebeld en ga terug! Vind het wel heel spannend, nooit eerder teruggeweest bij de kapper maar hoe meer ik ernaar kijk, hoe verdrietiger ik ervan word… is wel goedkoop daar maar 80 euro voor ontevreden zijn is ook niet leuk;p
Ik ben voor mijn vriend op zoek naar een haarproduct waardoor je het lange gedeelte zoals op de volgende 2 foto’s kunt stylen (en daarna volgen 2 foto’s wat hij niét zoekt):
Wel:
Niet:
Wie weet welk spul hiervoor goed werkt?
Mijn ex had dat eerste met een soort vet van de barbershop. Volgens mij van het merk uppercut als ik het goed onthouden heb. Een zwart met rood blikje. Wel prijzig geloof ik
Dit blikje! Geen idee wat dit voor site is, was gewoon de eerste hit op Google dus geen tip ofzo om juist hier te kopen
Mijn ex gebruikte hiervoor soms een dude shaper/fudge/wax waarvan ik het merk niet meer weet, maar ook wel de shaper van de hema. Was hij heel tevreden mee qua plak maar ook nog ‘droog’ ogend.
Ik ben he-le-maal excited voor de kapper morgen. Korter, blonder, ruim 4 uur in de stoel… LEGGOOO!
Haha omg ik ga morgen ook met precies dezelfde plannen. Vind het stiekem best spannend, maar wel zin in!
Ik ga deze meenemen als voorbeeldplaatje. Ben ook echt verliefd op deze haarkleur, maar denk dat dat hem niet gaat worden met donkerblond haar en een afspraak voor half hoofd highlighten. Maar het wordt sowieso deze lengte denk ik.
Love it! Qua model ook zoiets inderdaad, ik ga voor een koele blonde balayage.
Dit was ook waar ik om had gevraagd. Maak foto na afloop, dan kan ik m’n kapper laten zien wat het had moeten zijn
Oh oh! Ik ben eigenlijk altijd tevreden met mijn kapper en het resultaat… ik ga even een oude foto zoeken!
Edit: gevonden!
Mijn vriend gebruikt voor zijn haar, zoals op de eerste 2 foto’s, een wax van Schwarzkopf:
Ikzelf gebruik Funky Styler van Affinage en dat vind ik echt het beste product ever ooit. Het is een matte pasta die genoeg hold heeft zonder hard te worden. Het is ook totaal niet plakkerig als je het in je haar hebt gesmeerd. Ik gebruik het om m’n haar omhoog te doen in een soort kuif en m’n ex gebruikt het om zijn haar te doen zoals het tweede plaatje. Hij heeft wel een beetje slag, dus het zat iets anders. Maar het idee is hetzelfde. Ik heb meerdere merken gebruikt, maar dit is echt de beste. M’n kapper koopt dit ook altijd groots in omdat iedereen fan is haha.