Haar/ kapsel topic

Dit klinkt voor mij heel interessant! Hoe vaak gebruik je dit ongeveer? En doe je het dan op handdoekdroog haar na het wassen?

1 like

Late reactie, maar ik heb hetzelfde met mijn haar. Ook slag en ik kan het alleen doorborstelen als het nat is, als ik dat droog doe heb ik een pluizenbol. Niks doen is ook geen optie want dan ben ik net een zwerver.
Ik kam droog haar nu altijd met een hele grove kam, zoals op het plaatje. Dan blijft de slag mooi zitten, zonder pluis en hoef ik er verder ook geen stylingproducten oid in te doen.

1 like

Ik ben op zoek naar een leuk kapsel voor een bruiloft (zus van de bruid) wat ik zelf kan maken. Iets wat een hele dag goed blijft zitten maar wel mooi is. En bij voorkeur zonder haren in mijn nek. Wie heeft er een tip?

Je afbeelding doet het niet bij mij, welke kleur verpakking heb jij? En waar koop je het?

Hoe lang is je haar?

Ongeveer een handbreedte over mijn schouders

Ik heb ooit een keer bij Claire’s of zo een soort dun elastiek haarbandje gekocht met een stukje foamrol eraan en daar kon je in 3 minuten een hele mooie rol in je nek maken maar deze kapsels doen ongeveer hetzelfde.

9 likes

Die zijn leuk!

Thanks! Ik ga het proberen!

Ik heb krullen en heel erg dik haar.
Heb al jaren een schuine pony/lok

Maar elke keer als ik mijn haar doe dan vind ik het er niet uit zien terwijl anderen het wel mooi vinden

Elke dag zeg jk wel eens: grr ik haat mijn haar.

Sorry moest ik gewoon even kwijt :grin:

ik heb de original formula, en bestel het via iherb (us website, dus wel even opletten dat je onder 21 euro blijft om geen import te betalen) of amazon

1 like

Ik heb sluik haar zonder volume, tot net over de schouders. Ik laat mijn haar altijd drogen aan de lucht. Zou het helpen om mijn haar te gaan föhnen voor meer volume? Zo ja, wat idee beste techniek?

Op de kop hangen en flink er door heen gaan met je hand zodat je als ware ken haar los haalt van je hoofdhuid en zodat er goed lucht door heen kan, op een van de warmste standen is het beste. Eventueel wat mousse, volume spray of zoutspray op je aanzet sprayen. En föhnen todat het écht helemaal droog is. Als het vochtig blijft zakt het meteen weer terug plat.

2 likes

Ik gebruik nu deze sinds een aantal dagen en m’n haar lijkt wat dikker aan te voelen! Het maakt mijn haar verder niet stugger of anders, maar ik zie wel verschil in volume. Wel prijzig

4 likes

Ik heb vandaag een zout spray gebruikt om iets meer volume te creĂ«ren. M’n haar is een grote klitboel nu, en super droog. Is dat altijd zo? Ik heb echt maar een klein beetje gebruikt. heeft iemand een goeie tip?

ik wil graag een nieuwe krultang, waar ik slag mee kan maken. Doe het nu met de stijltang maar vind het effect van krultang toch mooier.
Ik wil graag zoiets

Weet iemand hoeveel inch ik dan nodig heb? Heb wel wat gegoogeld kwam zelf op 1,25 inch als ik reviews/filmpjes keek.

Dan ga ik dat nog een keer proberen. Bedankt! Op de verpakking stond ‘spray op droog haar’. Misschien was dat te veel voor mijn haar

Oh deze klinkt goed, thanks! Ik heb ook dun steil haar dus hopelijk lukt het mij dan ook. Prijs is ook prima :grinning:

1 like

Ik zou graag nu het weer wat herfstiger wordt, mijn haar wat donkerder “verven”

Vroeger deed ik dit zelf met de foam verf van Kruidvat eigen merk. Lekker makkelijk en geen uitgroei want vervaagde geleidelijk, en na +/- 30 wasbeurten bijna niets meer van te zien.

Nu kan ik dit soort verf nergens meer vinden.
Iemand een idee waarmee ik hetzelfde resultaat zou kunnen behalen?

Waarschijnlijk is het hier al eens gevraagd, maar kon het zo snel niet vinden. Wat is dé tip tegen haaruitval? Alvast bedankt van een steeds kaler wordende granny. Misschien moet ik maar een pruik gaan breien en daar het oma topic mee gaan spammen