ja. via johnbeerens.com . Ik had het met flinke korting kunnen kopen. Ze hebben ook de zilvershampoo van fudge (werkt ook goed voor geel haar) en de color refresh van maria nila. Kocht eerst altijd het laatste in de kleur bruin. Was een goede haarspoeling (moest het wel een uur laten inwerken ipv de 10 minuten die zij adviseren) dat ook echt eruit ging.
Ik heb ook de fudge zilvershampoo thuis en de kapper zei dat ik die ook kon gebruiken voor mân oranje gloed, maar ik zie geen verschil:(
Ik ga de no orange shampoo een kans geven!
wat bij mij heeft geholpen toen met de fudge shampoo was om het in droog haar te doen. Het schuimt voor geen meter en je hebt veel meer product nodig. Maar het had toen wel heel erg goed geholpen. Maar nu na de zomer was mijn haar echt letterlijk oranje. Nu is het weer mooi bruin na de no orange.
Oh! Dan probeer ik het eerst nog op die manier. Hoe lang liet je het intrekken op droog haar?
15 minuten. Ik doe dit wel vaak in het weekend, want het droogt mijn haar wel ontzettend uit. Gelijk erachteraan doe ik een masker in mijn haar en daar slaap ik mee. de rest van de week heb ik alleen maar âgood-hair-daysâ.
Oeh dat klinkt goed! Heel erg bedankt voor de tips! Ik ga morgen een beauty avondje houden
Heeft er iemand ervaring met de nieuwe vegan lijn van het Kruidvat? Nature Box heet het, ben benieuwd naar de shampoo en cremespoeling.
Verder heb ik zaterdag een afspraak bij de kapper. Ik heb tot 3 jaar geleden mijn haar altijd geblondeerd, daar ben ik nu mee gestopt en neem afwisselend lowlights/highlights en er gaat altijd een toner overheen om mân uitgroei te blenden. Mijn haar is nu wel heel erg blond maar niet zo mooi, beetje gelig. Zou weleens iets anders willen proberen dan lowlights. Iemand tips of leuke ideeen toevallig?
Ik heb de kokos shampoo. Ruikt ontzettend lekker maar mijn haar wordt er vet van.
Ik heb de oranje variant, maar nog niet geprobeerd!
Zilvershampoo (van bijvoorbeeld Fudge) doet wonderen voor geelblond haar!
Ik heb nu ook de oranje variant gekocht, ben benieuwd!
Iemand tips voor een shampoo voor heel stijl haar? Ik zou graag wat meer volume hebben maar het valt zo snel heel plat
Ik vond deze dus niet zo heel prettig, voelde heel stug bij mn aanzet. Of moet ik het dan beter uit borstelen na het föhnen? Ik wil graag meer volume zonder dat mân haar ook maar iets anders aanvoelt haha.
is het nog gelukt?
Nee, helaas. Zit ook een beetje te twijfelen of het met die blauwe shampoo wel zal werken. Mijn haar is wel erg zacht na het maskertje waarmee ik geslapen heb, dat is wel fijn:p
Ja maar ik vind droogshampoo dus ook echt verschrikkelijk, ik krijg daar een vogelnest van op mân hoofd haha. En als ik droogshampoo gebruik mĂłet ik de volgende dag mn haar wel wassen omdat ik het zo vies aan vind voelen de volgende dag, terwijl ik eigenlijk mijn haar 1 x in de 3 dagen maar was. Dus dat betekend 1 van de 3 dagen een kapsel met volume haha
Oh nee joh, wat jammer. Wat raar ook dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet.
Heeft er iemand nog een aanrader voor shampoo en conditioner voor haar dat snel vet wordt?
Ik was mijn haar redelijk vaak door het sporten (4-5x per week wassen), en daardoor wordt het denk ik ook snel vet denk ik?
Maar sommige shampoos maken het gewoon nog erger heb ik de indruk
Conditioner niet op je hoofdhuid. Anders sowieso producten zonder sulfaten en parabenen? Minder vaak je haren wassen na het sporten, maar juist alleen uitspoelen? Of alleen cremespoeling in de punten als je dit nodig hebt?
Vond het heel chemisch ruiken, maar nog niet gebruikt