Kun je met de steampod ook krullen maken?
Jawel hè? Maar ik voel me zo saaaaai met m’n eigen kleur haha. Ik snap je helemaal met dat bijwerken. Ik ga ook elke 4 weken naar de kapper omdat het echt nodig is bij zo’n kort kapsel. Maar dat ben ik 16 jaar gewend, dus zo erg vind ik het niet meer.
@Indigo ja hè? Ik vind het echt sexy.
Ja dit heb ik geprobeerd, maar vond het niet mooi. Erg ongelijk en pluizig. Dacht dat het met zo’n satijnen band misschien wel beter zou gaan.
Verdorie, nu wil ik hem ook
Klopt, mijn kapster mengt het door de bleek/haarverf. Voor thuis heb ik de Olaplex nr 8 besteld. Bij de kapper is het net anders. Hele sterke dosering denk ik maar je kunt voor thuisgebruik ook olaplex kopen, als haarmasker of conditioner. Het doet iets met de verbindingen in je haar, herstellend en voedend (kan het niet zo goed uitleggen)
Ik heb een nieuwe föhnborstel nodig maar snap niet zo goed het verschil tussen een roterende en niet. Wanneer gebruik je die niet-roterende?
Die roterende zijn duivels, ik kom er altijd in vast te zitten.
Ja ik ben vrij handig met haar en föhnen enzo, maar die roterende dingen zorgen echt voor klitten
Ik heb niet eens gekeken naar het verschil van roterend of juist niet. Ik heb de b.r.u.s.h. 3.0 en vind die eigenlijk wel fijn! Lekker veel volume, blijft goed zitten en nauwelijks kans op klitten. Ik heb ook zo’n warmte ding voor op m’n airwrap maar die blaast echt alle babyharen overal naar toe
Deze heb ik ook, inderdaad een heel fijn ding!!
Ik gebruik heel graag mijn roterende. Met de normale kan ik niet zo veel beginnen. Ieder zijn ding dus blijkbaar
Deze heb ik ook maar ik snap nog steeds niet hoe ik m moet gebruiken :’)
Ohhh, op YouTube zijn wel goede filmpjes te vinden. Zelf gebruik ik de techniek van Faye Bone die ik dan via instagram bekijk
Ik heb weer een buzz cut sinds vandaag en ik vind het echt mooi Ik kreeg bij de kapper complimentjes en m’n vriend vind het heet zei hij net haha. Het is bovenop 6mm en rondom iets korter. De bakkebaarden/plukjes heb ik nog wel.
@Paranimf ik heb toch maar gekozen voor m’n eigen (donkerblonde) kleur nu en het is echt leuk. Ik dacht dat ik me saai zou voelen met m’n eigen kleur, maar dat valt hartstikke mee. Doordat ik heel veel en dik haar heb, heeft het een hele mooie ‘schaduw’. Ik wil denk ik wel een keer zilver/lichtblond, maar vond dat voor nu te veel gedoe. En ik ben stiekem ook een beetje bang voor een lockdown en heb eigenlijk geen zin om zelf te prutsen
Heeft iemand een tip voor een krultang (met klem) voor echt kort, dik en stug haar? De kapper heeft net een hele mooie slag in mn haar gemaakt en nu wil ik dat ook zelf kunnen. Heel kort haar als in dit:
Ik gebruikte bij die lengte altijd een reisstijltang (klein dus) om slag/krullen te maken. Is dat wat? Ik heb ook vrij dik haar, maar liet dit bij de kapper altijd uitdunnen.
Ik heb een deal gezien voor een steampod voor 195 euro. Is dit het waard? Heb nu een babyliss stijltang, maar moet die wel dagelijks gebruiken om stijl haar te behouden en mn haar wordt er dof van heb ik het idee.
Sowieso doen!!! In een paar posts eerder heb ik ook geschreven dat ik een babyliss pro stijltang had en nu gebruik maak van een steampod. Haar glanst, blijft lang stijl en heb t gevoel dat het minder beschadigd raakt
Ga ik eens naar kijken, dank je!
Ik geloof dat iemand hierboven ook een keer vroeg of je met een steampod ook slag in je haar kan maken zoals met een normale stijltang. Ik vraag me dat ook af Kan dat?