Grappige uitspraken van kinderen

Soort Rosemary’s baby :laughing:

1 like

We waren vanmorgen sinterklaas stickers aan het plakken en er zat ook een schoentje bij met een chocoladeletter er in. Dus ik zei: kijk S,dat is de letter S van? Hij: sjokola! :joy:

18 likes

M. krijgt een krentenbol bij de bakker.
M.: “Doei!”
Ik: “Nee, dan zeg je dankjewel”
M.: “Dankewel, doei!”

23 likes

Ik was een Sinterklaas liedje aan het zingen en M (2) trekt een gezicht en zegt: “nee mama ikke nie zo mooi die”

Oké bedankt vriend

17 likes

S en hij zijn even oud toch? Hier is het precies hetzelfde. Ik zat laatst met tandenpoetsen een liedje te zingen. Zegt ze “stop. Vals”.

Eh oké thanks.

23 likes

@seveneleven Hier ook zo een ”nee mama stop nie ingen nee stop!” En als k dan niet meteen stop doet ze haar handen op mn mond.

Gelukkig genieten R. en mn nichtje nog wel van mn zangkunsten. Mn nichtje gaat er zelfs hard van lachen… of zou dat eigenlijk kei hard uitlachen zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ja hier ook regelmatig hand op m’n mond. Maar ook gewoon wel eens in een gesprek en dan zegt ze “stoppe praten” :sweat_smile:

1 like

S (2,5) vanmiddag: kom mama gaan we een kopje drinken en even kletsen!

20 likes

Frank (4) heeft een kassa gekregen van Sinterklaas en is daar mee aan het spelen.
Frank: meneer Papa u moet een mondkapje op in mijn winkel.
Man: dat wil ik niet
Frank: Attentie, attentie! Bewakers! Ik heb een wappie in mijn winkel!

107 likes

Goed opgevoed

3 likes

faith in humanity restored

2 likes

I love it

2 likes

Hahah, heel goed. Y zegt ook steeds als we boodschappen gaan doen en we zijn nog niet bij de ingang ‘mama stop!! Ff mondkapje op, Y kleine karretje pakken, kom!’

7 likes

Haha ik heb hier hardop mee gelachen, Frank heeft mn maandagmorgen veel beter gemaakt :grinning:

1 like

Mijn kind vanochtend na bijna drie zakken sinterklaascadeaus (Mijn ouders en broer hadden nog twee bijna volle zakken voor de deur gezet, omdat ze het zo sneu vonden dat ik corona heb):

“Komt vandaag de kerstman?” :laughing:

14 likes

M. stopt haar handjes in haar mouwen. Mompelt tegen zichzelf: “M. handje weg? Oké, doei”

15 likes

Ik heb nieuwe laarsjes met hakken gekocht die mijn dochter van 6 ook wel erg mooi vindt. Vanmorgen trok ze ze aan en zei ze ‘Mama als jij dood bent mag ik dan deze laarsjes hebben?’

Ok schat.

En erna zei ze nog ‘jij bent ouder dan ik dus ga jij eerder dood dan ik en dan kan ik jouw laarsjes aan’.

80 likes

Ik zou vanacht met 1 oog open slapen.

29 likes

Oh ja goeie!

3 likes

De oudste keek mee met F1 en er werd champagne gespoten:

Hij: ‘Huh? Wat doen ze nou?’
Ik: ‘ze spuiten elkaar nat met wijn’
Hij: ‘ohhhhh, wat zonde zeg!!’

Hij is 4 🥲

63 likes