Grappige uitspraken van kinderen

Ik legde hem uit dat ik met papa ga trouwen, en dat ik dan dezelfde achternaam als hem ga krijgen.

“Maar ik wil al met jou trouwen en dan heb je ook mijn achternaam, toch?”

:pleading_face::smiling_face_with_three_hearts::pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

45 likes

Ik was vanmorgen aan het zingen terwijl ik pap aan het maken was voor S. Zegt ie ineens: mama,kan je uit?
Met andere woorden: stop met zingen! :joy:

29 likes

Adele met easy on me op de radio. H. (Bijna 2) EEEEE … baby.

2 likes

Mijn mascara was uitgelopen op mijn gezicht.
Zegt zoontje (5 jaar):

“Mama, wil jij graag een roetveegpietje zijn?”

43 likes

Ik: “Hey, de schapen staan niet meer in de wei!”
M’n kind: “nee, die zijn natuurlijk ook avondeten”
Ik: “ah, vandaar”
Hij: “ja, ik ben geen boer. Maar ik weet echt superveel over schapen”

:smirk:

71 likes

We zitten in de auto en rijden door een woonwijk. Er komt een liedje op de radio waarop K. thuis altijd flink danst

“K, zullen we dansen in de auto?”
“Nee mama rijden ik huisjes kijken!”

7 likes

Jouw kind is zo grappig. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mijn man legt uit dat hij bij de post werkt
Peuter zegt: Ja papa is een brievenbus.

42 likes

Ik negeerde mijn dochter toen ze mama mama mama zei in de winkel was zelf even druk bezig.
Ehm zegt ze opeens ehm dametje !!! Luister jij eens even

Ik ben zwanger en mijn zoontje van 7: mama wanneer ga je dan overvallen??
Zo lief

48 likes

H. deed stout en ik spreek hem erop aan, H.: “domme”.

Ik ben benieuwd wie degene is die verdomme (of iets in die bocht) gezegd heeft bij ons kleine papagaai, want ik en mijn man zeggen dit echt nooit! :see_no_evil:

2 likes

Gister van een klant bij mij in de winkel gehoord:
Ze vertelde ‘het grote Sinterklaas geheim’ aan haar dochter van 8.
De eerste reactie van de dochter was:
Nou, ik hoop dat Dieuwertje Blok dit weet! :rofl:

71 likes

We gingen vanmiddag even naar de stad en mijn man haalde de kinderwagen die we al een tijdje niet hadden gebruikt uit de schuur. S ging er helemaal omheen lopen en alles bekijken. Zegt ie:zo dat is een fantastische kinderwagentje mama!

30 likes

‘Head, soa, knees and toes’ :musical_score:

21 likes

“Mama mag ik de arrrr?” Ik had geen idee wat hij bedoelde, maar hij wees naar een wc-rolletje, dus dat gaf ik hem maar. Zet hij hem voor z’n oog als een piraat en zegt ARRRRRRR :joy:

38 likes

Peuter leest zelf in Nijntje in de dierentuin
Kijk Nijn en praatpalen

(papegaaien :rofl:)

18 likes

Er wordt hier met de doktersset gespeeld:

T: ‘Ik ben de posiënt!’
N: ‘Ik ben ook posiënt!’
T: ‘Dan hebben we een probleem…’

42 likes

Het is zo grappig om een zoontje te hebben die al 5 is en de laatste tijd continue afvraagt hoe de baby dan uit mammas buik gaat komen :sweat_smile::rofl: volgens hem heb ik teveel gegeten waardoor er nu een baby groeit in m’n buik, maar hoe komt dit er nou uit :sweat_smile:. Voor nu heb ik maar gezegd dat zij uit mijn uitpuilende navel zal komen. Waarheid komt wel later.

4 likes

Ik weet nog dat mijn neefje dit ook had. En op een gegeven moment wist hij het. En begint heel serieus van: ‘en dan gaat mama die baby eruit kotsen…’.

19 likes

Haha mijn dochter zei laatst ‘en dan graaft de baby een tunnel door de buik en dan loopt hij naar buiten!’

17 likes

Omg horror zou dit zijn!!