Grappige uitspraken van kinderen

T leerde van de week dat hij ook tepels heeft.

Ik was hem net aan het verschonen en blies even op zijn buik. Zegt ie ‘nog een keer mama, op mijn tepels!’

18 likes

Hahaha mijn zoontje denkt dat je door chocolade eten een dikke buik krijgt en daar zit dan een baby in. Ik was chocola aan het eten maar mocht maar een klein stukje “want mama ik wil maar 1 of 2 babybroertjes, niet meer”.

35 likes

:laughing: zo grappig. S heeft een obsessie met tepels. Hij benoemt vaak even dat mama tepels heeft en papa ook. En wil ze ook graag even zien en aanraken als we samen douchen ofzo.

S heeft een nieuw standaard antwoord: vandaag niet. Gister vroeg ik of hij zelf de trap op ging lopen. Antwoord: nee vandaag niet.
Vandaag in de speeltuin vroeg ik of hij van de glijbaan wilde ‘nee vandaag niet’ haha wijsneus.

18 likes

Omg hebben wij hetzelfde kind??? Hier ook tepels vandaag niet :joy:

1 like

Wij zijn in Oostenrijk en de ene zegt de hele tijd, we lopen richting de alpacakoeien.

Tot ik ging vragen waarom hij dat steeds zei. Bleek dat mijn vriend had uitgelegd dat het alpenkoeien zijn, maar dat had hij niet goed verstaan.

12 likes

“Papa, mag ik uit bed?”
“Nee, kijk maar naar Bassie, die is rood.”
“Oh ja, foutje. Bedankt!”

Bassie is het slaapschaap.

18 likes

Mijn zoontje van 2 snapt nog niet wat staarten van dieren zijn, dus toen hij vanochtend in bad zat met zijn speelgoedtijger hield hij hem in de lucht en zei: ‘Kijk mama, tijger grote piemel!’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

16 likes

M. racet op haar loopfiets door de gang, want ik heb geen zin om in de miezer naar buiten te gaan. Ik vraag of ze wat wil drinken. “Nee, ik moet nodig sporten, mam!”

6 likes

We zitten aan tafel en S (3) vindt iets op haar bord wat daar niet hoort volgens haar:
“Mama dit hoef ik niet hoor. Pleur dit maar weg.”

Onze rotterdammer :see_no_evil:

53 likes

Peuter haalt een snotje uit zijn neus

‘Kijk mam! Snot!’ Gooit het op de grond. ‘Is voor de hond. Eet maar op hond!’

10 likes

M. (19 maanden) zegt “niet lekker” als ze ‘niet leuk’ bedoelt. Dus dan krijg je gesprekken als kijkt vies, schudt nee “hond, niet lekker”

3 likes
  • ‘Komt melk van een koe?’
  • Ja
  • ‘Komt water dan van een eend?’
26 likes

Een aantal jaar geleden zat ik in de tuin op de camping waar we toen stonden en toen hoorde ik 2 jochies van rond de 5 jaar ruzie met elkaar maken. Was niet heel serieus en het was vooral van: jij bent stom, nee jij. Tot ik de ene hoorde zeggen:

  • Stomme homo!
  • Wat is een homo?
  • Dat weet ik niet.
  • Oke, ik ook niet!

En toen was de ruzie over en zag ik ze samen naar de speeltuin lopen.

5 likes

Onder het eten waren we de plannen voor de komende week even aan het doornemen.
Mijn man zei tegen I. ‘Woensdag ga jij naar de opvang’
I. ‘Dat meen je toch niet serieus?’

45 likes

Y: ‘Mama waar is de auto?’
Ik: ‘Op de parkeerplaats, naast die zwarte auto’
Y: ‘Ooh naast Tesla’

:joy:

14 likes

Gister in de trein zong S keihard: We zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal KONTJE BLAUW!

6 likes

Ja dat zing ik al jaren :rofl::rofl::joy: en m’n zoontje ook.

Zo hoor je het ook te zingen! :laughing:

2 likes

Hahahaha ja ik had het hem volgens mij aangeleerd met koppie krauw ofzo op het eind :laughing:

1 like

J liep naar de keuken.
Ik: “Wat ben jij van plan?”
J: “Ik ga mijn band plakken”.

12 likes