Grappige uitspraken van kinderen

We waren een oud Guinness World Records boek aan het doorbladeren. Bij de snelste man (Usain Bolt) vraagt hij: waar staat papa in het boek? Papa is toch de snelste? :rofl:

26 likes

Ik ging laatst de 2 oudste kinderen van school halen. Liep erheen met de pasgeboren baby in de kinderwagen.
Sta ik op het schoolplein, komt de juf van S. even kijken bij de baby.
Zegt ze: ‘Oh wat een schatje, die neem ik zelf mee hoor.’
S (4 jaar) kijkt haar verbaasd aan en zegt: “Huh, nee hoor. Die houden wij, want we hebben hem pas net nieuw!”

:sweat_smile:

115 likes

Wat super zoet! Leuk dat ze elkaar zo lief vinden. Mijn vriend heeft als driejarig kind ooit aan zijn ouders gevraagd wanneer dat babybroertje van 3 dagen oud nou eindelijk weer weg ging. Dan is jouw kindje toch wat verwelkomender haha.

5 likes

Bij het naar bed brengen: ‘Mam?’

Ja moppie?

‘Jij bent een mooie Elsa’

Heeft ie al een paar x eerder gezegd. Volgens mij weet hij dat ik dan smelt :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

De jongste was een beetje verveeld. Dus ik zei tegen de oudste (3,5):

“Ga anders samen met de Duplo spelen, dat vinden jullie allebei leuk”

“Zucht… nee. Sorry, mama. Maar daar heb ik vandaag echt geen tijd voor”

24 likes

Peuter zit vol in de nee fase.

Hij krijgt zijn brood in stukjes. Pakt een stukje op, zegt: “nee” en schud zijn hoofd. Om vervolgens dat stukje weer netjes op zijn bord te leggen. Volgende stukje. “nee” en schud zijn hoofd. En legt het weer keurig terug. Om zo de hele boterham af te keuren.

18 likes

Dinsdag 13 juni, 5.30 ‘s ochtends. M van bijna 3

‘Wanneer komt Sinterklaas?’
Nou dat duurt nog heeeeeeel lang
‘Morgen?’
Nee
‘Morgen wel sneeuw?’
Nee
‘Gaan we dan vandaag naar Sprookjeswonderland?’
Nee een andere x
‘Gaan we dan op vakantie?’

Zoveel belangrijke vragen ‘s ochtends vroeg

10 likes

Y is ook ineens helemaal into Sinterklaas.
‘Mammieee, Sinterklaasje komt zo thuis!’
‘Zo terug, even Sinterklaas kroelen’

:roll_eyes:

10 likes

Een juf op de basisschool is zwanger. Zegt m’n zoontje ja ze heeft een hele grote ronde buik. Ik zo Uh waarom? Hij zo omdat er twee babies inzitten.Ik zo Uh hoe weet jij dat? Zegt hij dat heb ik gewoon gevraagd.

Hij papt echt met iedereen aan. Niet normaal :sweat_smile:. Zijn nieuwe juf na de vakantie ging al naar hem zwaaien. Zo lief.

27 likes

Hoe oud is hij? Klinkt lekker wijs en stoer, ‘gewoon gevraagd’.

2 likes

4 :rofl::sweat_smile: geen idee hoe hij over 5 jaar is.

5 likes

Zulke kinderen zijn ZO heerlijk om in je klas te hebben. Echt geweldig

5 likes

Awhhh zo lief om te horen. Hij is echt een lieveling van vele juffen en meesters. Soms ondeugend, maar vooral een kletskous. Vertelt ook alles wat thuis gebeurd door, dus we passen wel op wat we zeggen haha.

3 likes

Met een zelfgestyled kapsel vol haarclipjes:
“Nu ben ik een prachtig mooi kindje!”

22 likes

Hier begint het tellen: ‘een, twee, lala, po, ses, at, tien!!!’

11 likes

Lala en Po worden in het teletubbie liedje als derde en vierde genoemd dus ik reken deze goed!

11 likes

We brengen T naar bed en staan dan nog altijd op de gang of zitten dichtbij.
T wil echter niet naar bed - voor de verandering.

“Nee kijk. Jij hebt alles hier papa: een konijn en drinken en kussen en deken. Dus nu ga ik op de gang staan en ga jij slapen. Sssst… doei!” En stormt weg :sweat_smile:

13 likes

Hahahahahahahahahaha. Dit beloofd wat :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Okay ik was aan het omkleden zegt m’n zoontje opeens mamma u heeft 1 baby in de buik hè? (We hebben nog niks verteld want kletskous). Dus ik zo Uh waarom denk je dat. Hij zo ja je buik is zo bol aan het worden ( pas 11 wk he :sob:). Ik zo nou uhm ik heb teveel gegeten en m’n buik is nog dun hoor. Hij zo nee daar zit 1 baby in en binnenkort wordt je buik net zo groot als een ballon. Okay dankje kind. Goed voor m’n zelfvertrouwen. :sob:

46 likes

Ahhh haha ik vind het juist wel schattig. Ook al is het nog niet te zien aan je buik, ik las ook dat een juf op zijn school zwanger is, dus misschien is hij er nu gewoon heel veel mee bezig dat mensen zwanger kunnen worden.

2 likes