Grappige uitspraken van kinderen

Een vrouw die we tegenkwamen tijden het wandelen: “oh wat een knap kind. Hai” - zwaait naar onze baby-
Onze baby: - maakt met haar mondje dikke scheet geluiden met tong uit haar mond-

21 likes

Zo fout maar wel een beetje grappig.

Mijn dochter van 2 had dus nog nooit een piemel gezien. Dus toen haar broertjes luier open ging zat ze daar echt van: wat is dat? Met zo een vies gezicht. Dus ik uitgelegd van papa en J hebben een piewie en mama en jij een flamoes. Dus nu vind ze dat dus mega interessant en zegt ze: J heeft een piewie, papa ook piewie, een hele grote! Mijn vriend is mega preuts dus is helemaal in trauma nu :joy:

29 likes

Ik vroeg dit aan een peuter op werk. Zijn vader krijgt een baby

‘Vind je het leuk dat er een baby komt?!’
‘Nee…’
‘Oh…’
‘Papa ook niet.’

78 likes

Ik deed dierengeluiden en J. moest zeggen welk dier het was.

Ik deed wat paardengehinnik.

J: “ehhhh, schaap!?”
Ik: “nee, goed luisteren” (en ik deed het geluid nog een keer)
J: :no_mouth:
Ik: “dat is een pa…”
J: “ohjaaaaaaa! Een parasol!!!”

:woman_facepalming:

76 likes

M. is al wat letters aan het leren. Nouja helemaal prima.

Maargoed, de F is dus van “hasjtak forefer” :no_mouth:

31 likes

Ik was vergeten dat de achterdeur op slot zat, dus we moesten om het huizenblok terug naar de voordeur.

“Dan heeft mama niet goed gekeken of de deur dichtzat.”
“Nee mama, volgende keer beter opletten!”

Echt, zo’n wijsneus al!

9 likes

Ik tegen mijn zoontje van 3:
‘Jij bent mama’s allerbeste?’
‘Poepcoach!’

Binnenkort zijn eerste instapoepcursus.

23 likes

Mijn zoontje (3,5) weer veel over Corona.
Hij zag een nieuwe handgel staan “ja dat doodt Corona”
Vervolgens waren we aan het tekenen, tekent hij een bolletje met kleine bolletjes omheen en zegt ja dit is Corona. Haha :sweat_smile: ik heb echt een kleine wetenschapper gemaakt!

19 likes

I see what you did there :smirk:

5 likes

:shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face:

2 likes

Op het terras hoorde ik 2 meiden kletsen.
Meisje A: Julia, zou jij een beugel willen?
Julia: Het lijkt mij wel een groot avontuur.

31 likes

Nou, Julia, de eerste ochtend zit je jankend voor je ontbijt met beugelafdrukken in je lippen :joy:

Maar een avontuur… Ja hoor :joy:

4 likes

J zat frambozen te eten

“Mag ik er ook een?”
“Nee, deze mij. Mama Bakker Heyn toe. Nieuwe kopen.”

(Bakker Heyn = Albert Heyn).

28 likes

Toen m’n nichtje van ruim 2.5 jaar voor het eerst m’n vriend ontmoette kwam ze voor de bank staan waar wij opzaten en vroeg aan mij “waarom ben jij met jouw vader?” Wij gingen echt stuk. M’n vriend en ik zijn even oud en het is ook niet zo dat hij grijs is of kalend ofzo. Het was ZO random. Wij dus uitleggen dat hij mijn vriend was. Oke, maar even later was hij toch weer mijn vader. :joy: Dus ik legde uit dat haar opa, mijn vader was. Maar nee dat was niet zo hoor. En haar mama mijn zus was, maar dat was ook niet zo. M’n vriend is inmiddels wel m’n vriend volgens haar en niet meer mijn vader. Lol. We lijken ook nog eens totaaaal niet op elkaar :’).

18 likes

Domme actie van mezelf door een uitspraak van mijn kind:
R vertelde dat ze bij de opvang suikelspread op brood had gehad en dat dat zooo lekker was. Dus ik snapte suikelspread niet, en bedacht dat het wel sandwichspread moest zijn. Vond het al bijzonder, maar mn kind was er echt van overtuigd: ja sandwichspread. En allebei de hele tijd zeuren dat ik dat moest kopen. Heb ik ze uiteindelijk een boterham gegeven en boos geworden omdat ze het niet aten.
Die avond dacht ik pas aan dat zuivelspread ook een ding is… oeps

11 likes

Ik gaf J de kieteldood.

Ik: “zeg dan genade!”
J: “GARNALEN!!”

72 likes

M. liet een scheet en stak daarna een hand onder haar kont. “Papa, poepie aan m’n hand!” * smeert hand af aan papa’s gezicht * “Nou jij poepie op je neus!”

Dat heb ik haar dus niet geleerd. Stelletje ransapen!

26 likes

Hahahahahahahahaa omg :joy:

1 like

‘Maar, wie heeft al het water dan naar de zee gedragen?’

:pleading_face:

19 likes

I. van 2 jaar.

Ik: Zeg sorry of ga maar in de hoek staan.
I: Ik sta wel in de hoek mama - gaat in de hoek staan

:sweat_smile:

26 likes