Grappige uitspraken van kinderen

Ik zei in de auto “nou doorrijden mafkees”. Hoor ik van achter “rijden boefkeessie!”

29 likes

Geen uitspraak maar wel een actie die me liet huilen van het lachen. Ik was gisteren bij een vriendin en haar dochtertje mag voor ze gaat slapen in bed altijd nog even op de telefoon/tablet. Had haar gisteren op bed gelegd en gezegd dat ik over een kwartiertje de tablet kwam halen. En toen ging er iets mis en streamde ze per ongeluk dit filmpje op de tv beneden. Je kon me echt opvegen :joy:.

78 likes

Hahahahaha

Man probeert M. te leren judoën.
“Duw m’n schouders op de grond en zeg ippon.”
“Ik kom, ik kom!”
“Nee, dat is mama’s tekst.”

21 likes

Hahahaha zo schattig, heb je er wat van gezegd?

Nah ik vond het vooral heel grappig. Toen ik terug naar boven ging lag ze me al met puppy oogjes op te wachten. “Dat was niet zo slim van mij he Chesirecat.” Dus samen even gelachen en als ze echt de tablet gaat verstoppen mag haar moeder ingrijpen :joy:.

3 likes

Bij ons krijgen we momenteel onze eigen opvoeding retour.

M’n vriend had bijvoorbeeld vandaag iets teveel voor zichzelf opgeschept.

“Papa! Wel groente opeten!”

20 likes

Aah haha ik had niet begrepen dat ze het zelf ook door had! Cute :smile:

1 like

Mijn nichtje en ik spelen rummikub met letters.

Ik: Wat is OMQ?
Zij: Oh em gee

Ze kijkt echt teveel YouTube.

27 likes

Hé wat leuk, ik ken dit helemaal niet, gaat op verlanglijstje voor de oudste denk ik! En, heb je 't goed gerekend? :wink:

1 like

Heb haar uitgelegd dat het eigenlijk met een G is, toen ging ze het filmpje opzoeken op YouTube en gaf ze me inderdaad gelijk. Maar heb het woord goedgekeurd omdat ik er zo hard om heb kunnen lachen (en ze anders de Q nooit kwijt zou raken en ik een gefrustreerd kind naast me zou hebben :joy:).

6 likes

Zaten in de zandbak “zullen we een graf maken?”
“Ok! Waarvoor?” (Team #allblack #666 #lekker_alto represent)
“Voor het zandkasteel.”
“Ohhh een slotgracht?”
“Ja.”

(Ik was lichtelijk teleurgesteld)

28 likes

En dat is? :grin:

Had ‘ie chilipepers bij het eten gisteren?

3 likes

M. helpt om half zeven ‘s ochtends met brood smeren. Als ze de boter uit de koelkast pakt, ziet ze een fles Poolse caralmellikeur (:heart:) staan en zegt: “Mama, jij die nu?” Love de instelling, maar helaas…

28 likes

M. tegen d’r knuffels toen ze net naar bed ging: “Oh liefjes, daar zijn jullie!”

En tegen d’r roze poedel genaamd Camilla(?): “Milla! Ikke jou mist!”

Daarna moesten ze alle zeven mee tandenpoetsen en het Dikkie Dik-boek welterusten kussen…

Dat kind is echt knettergek. :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Tijdens het invullen van een vriendenboekje:

‘Op wie lijkt jij het meest?’
‘Eh…op de spiegel.’

52 likes

Ik stond onder de douche met mijn zoontje, kijkt naar zijn eigen piemel kijkt naar mij en zegt hele droog: “jij hebt een tongetje, ik heb een pieliewielie” :joy:

36 likes

Hahahaha een tongetje😂

Ons zoontje moest laatst keihard lachen en riep: ‘mama, je hebt daar een baard!’

29 likes

Haha ja die heb ik ookal gehoord, en jij hebt haren op je billen.

2 likes