Grappige uitspraken van kinderen

Hahahaha ik kreeg die keuze vroeger niet. Moest eerst in de hoek en erna ook nog sorry zeggen, vreeeeeselijk echt dat sorry zeggen haha. Weet ik nog zo goed. En dan alle moet bij elkaar geraapt om het te zeggen, en dan moest ik OOK NOG zeggen waarom ik spijt had :dizzy_face:

4 likes

Jaaa, zij moet ook sorry omdat ik blablabla zeggen. Maar volgende keer hier ook geen keuze meer. Zo sta je toch met je bek vol tanden :joy::joy:
Had er zelf vroeger ook een hekel aan, maar je moet wat als ouder he :crazy_face:

2 likes

Man: “Wie hebben zich tot nu toe aangemeld voor de algemene beschouwingen?”
M.: “IKKE!!!”

16 likes

Vandaag in de kring hadden we het over naar het museum gaan. Ik vroeg de klas ‘Kan je dan zomaar doorlopen bij een museum?’ Doelende op dat je meestal entree moet betalen, steekt er een leerling (5 jaar) zijn vinger op en antwoordt: ‘Nee je moet eerst je handen desinfecteren’.

90 likes

Een kind moest op werk hoesten maar hij deed heel nep en overdreven. Dus ik zei: ‘doe dat maar even in je elleboog.’
‘Maar ik ben verkouden!’
En ik floepte eruit: ‘of heb je corona?’
Hij zei nog ja ook.

Ben wel bang dat hij het tegen zijn moeder gaat zeggen😅

12 likes

Kwam thuis van zwemmen en had de broodtrommel van mijn zoon (6) geleegd, er zat nog een stuk brood in dus ik heb dat weggegooid
Mijn zoon was erg hongerig dus wilde zijn broodtrommel pakken maar die was leeg. Hij vroeg toen of ik zijn brood had weggegooid dus ik zei ja !
Werd hij boos, ja en jij zegt altijd we gooien geen eten weg zolang mensen nog sterven van de honger en nu doe je dit!
Haha hij heeft wel gelijk

44 likes

Ik was in de hel op aarde (zo’n outlet village) en een mondkapje was daar verplicht, maar die deed ik net af.

J: “papa kijk! Mama heeft weer een neus!!!”

26 likes

Haha, het is ook echt een wijsneus hoor :smile:

1 like

Ik: “M., uitkijken met oversteken!”
M. “Ja, anders auto, boem auw, mama stuk met veel bloed.”
Ik: “Dan is er geen mama meer.”
M.: “Jawel, papa nieuwe mama uitzoeken blauwe winkel.”

65 likes

Mijn buurjongetje vanmiddag tegen zijn moeder: “mama ik was toch de knapste in het ziekenhuis toen ik was geboren zei je? Was ik echt de knapste mama?” Kindje is 4 dus hoe/wat dit triggert ineens geen idee maar echt zo geinig uit het niets

5 likes

Schrijf dit astjeblieft ergens op, zodat je over 15 jaar haar dit kan vertellen :joy:

1 like

Hahahaha :joy::joy:

‘Ik hoor een kreeft!’
‘Je hoort een kreeft?’
‘Ja!’
‘Een krekel?’
‘Ja! Krefel’.

18 likes

" Mama ik wil dat je een baby krijgt, hij mag alleen niet in jouw buik hij moet direct in een mandje liggen . "

Waar moet ik dan zo snel een baby vandaan halen?

" Gewoon online bestellen dan brengt de postbode hem wel "

(Dochter van 4)

55 likes

Zoon 3.5, met taalontwikkelingsstoornis begint eindelijk goede sprongen te maken met praten.

Ik had vannacht kriebelhoest en daar werd hij wakker van. Komt hij naar me toe. ‘mama ziek? Ik make sorze! Kus op? Beter! Ikke slape weer!’

Bij zijn oma in de moestuin:
‘Oma deze famboos is lekker aardbei!’

@anon12348926 zoon zegt dat je baby’s láát maken in t ziekenhuis.:joy:

40 likes

Wat knap van hem!

2 likes

Aaahw wat lief!! Helemaal bezorgd als hij zijn moeder hoort hoesten :heart:

1 like

Mijn peuter van 2: ik wil duplo spelen mama
Ik: ik wil even liggen, ik ben een beetje moe
Peuter: jij moet niet liggen, de zon is er

11 likes

Peuter had de muis van m’n laptop gejat

Ik: “wat heb je daar?”
Hij: “Ik moet even werken!”
Ik: “volgens mij moet je opruimen, het is hier nogal een troep”
Hij: “ik kan beter werken in troep”

:smirk:

38 likes

In sommige gevallen klopt dat. :wink:


Ik zette poedersuiker op tafel voor bij de pannenkoeken.
J: “babypoeder?”
Ik: “nee, poedersuiker!”
J: “ah, babypoedersuiker!”

20 likes