Grappige uitspraken van kinderen

J zit nu in de fase dat hij ‘jij en ik’ langzaam begint te snappen.

“Jij mama”
“Ja, dat klopt! Ik ben mama!”
“Nee jij”
“Ja, ik”
“Neeheeeeee, jijijijhijijij!”

:joy:

36 likes

Mijn nichtje toen ze een jaar of 3 was; haar vader had haar net verteld dat het heel knap was wat ze had gedaan.

“ik houd van koekjes, want ik ben ook knapperig”

20 likes

Ik was laatst aan het wandelen toen een heel klein meisje op een pleintje aan het fietsen was terwijl haar papa haar hielp. Haar papa zei toen: Kom, we gaan naar huis. Dat kindje kijkt hem aan, draait zich om en gaat fietsen ‘nou, ik niet hoor!’ en ze fietst lachend weg.

Ze was echt nog mini haha, het was zo grappig

37 likes

Hier ook. Zo raar om opeens ‘jij’ genoemd te worden in plaats van ‘mama’.

1 like

Was het dit kind? :grin:

26 likes

Dit blijft zooo schattig hahaha :heart_eyes:

2 likes

Mijn neefje ook! Hahaha. Toen moesten mijn oom en tante op gesprek komen, want hij had rondgeroepen dat zijn vader dat ook was :joy: Hij was 4, en zat altijd bij zijn broer die dan GTA speelde.

6 likes

Hahaha ik moest wel direct hieraan denken! Maar helaas, het was een Vlaams kindje, dus de kans was heel klein

1 like

Zoon: “mama, fietsen!”

Ik: “dat gaat even niet met de dikke buik. Als de baby er is, gaan we snel weer fietsen”

Zoon boos tegen m’n buik: “Baby, klaar! Kom uit buik!!”

:smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Zoontje moet van mij na het spelen alles op z’n plek terug zetten. Deze week was ik vrij en was wat aan studeren op de bank, maar was vergeten de boeken en laptop op te ruimen. Toen hij thuis kwam kreeg hij bijna een woede aanval omdat de bank niet opgeruimd was en alles terug op z’n plek moet :sweat_smile: Hij is soms echt een monstertje.

18 likes

We liepen buiten. Er was een meisje van een jaar of 5 op een step die niet meer kon remmen en dus van dr step in de struiken viel. Het viel volgens mij wel mee maar ze moest hard huilen van de schrik.

Zegt mijn kind (15 maanden) ineens met een kakelende lach en wijzend vingertje naar haar: ‘Haaaahaaaaa BABY!!’
Hele weg naar huis die kakelende lach :joy::see_no_evil:

43 likes

Ik laat zaterdag iets bezorgen bij mijn moeder voor moederdag en kon daar iets bij typen voor op een kaartje. Ik liet mijn dochter van 6 ook een berichtje erbij typen, heeft ze dit geschreven (maar dan met wat meer spelfouten) : ‘Lieve oma, wat heb jij veel geluk met mij!!’ :joy:

67 likes

Ik ben nieuw dus hopelijk doe ik het goed

Mijn zoon (3) staat met mij onder de douche en zegt opeens : mama jij hebt een zulza (vulva) hè, daar kun je helemaal niks mee! Je kunt er niet eens mee poepen :joy:

Ik ging echt stuk

44 likes

Hahahaha ik ga echt stuk hierom :joy:. Vooral dat je kind er de rest van de rit naar huis om heeft moeten lachen

1 like

M’n zoontje van vier zei vanavond dat hij een happy meal met pik nuggets wilde

28 likes

Hahaha J had kip vanavond met eten. En zei; nie pik :rofl:

4 likes

Ja je schaamt je soms echt kapot :laughing:

We zaten samen op de bank koekjes te eten. Ineens staat hij (5jr) op en gaat aan de eettafel zitten. Na 5 min:

Ik: waarom zit je daar eigenlijk?
Hij: omdat ik anders op de bank ga kruimelen.
Ik: oh, ik dacht dat je misschien straf had.


Hij: ik weet eigenlijk niet meer of ik straf had :slightly_frowning_face:

57 likes

Haha ahh, wat lief dat hij niet op de bank wil kruimelen :blush:

1 like

Sinds Corona heb ik eigenlijk nooit meer make-up op en nu vraagt mijn zoontje continu wanneer ik weer eens make-up op doe, wtf kind!

Edit: na mijn vraag waarom hij dat wil, zegt ie dat ie me dan mooi vindt. Thanks.

15 likes