Grappige uitspraken van kinderen

Kraamzorg: “jongen, wat kan jij toch goed praten!”

J: “Ja, mama ook!!”

34 likes

Haha, wat knap van jou! Steek die maar in je zak :wink:

3 likes

Peuter ziet, bij het openen van Videoland, de promo van Gewoon Boef: “Kijk mama, gekke neer inne bad!”

(Ze zette trouwens niet zelf Videoland aan, zo handig is ze nog niet. Ze zit nu naast me te worstelen met haar sokken.)

2 likes

“Mama, zullen we gaan opruimen?”

14 likes

Omg leer R dit. Zij heeft vanochtend een doos blokjes omgegooid en toen ik zei dat ze het moest opruimen ging ze het nog even verder verspreiden over de woonkamer vloer :sob:

2 likes

Ik: wil je dat even pakken voor je zusje?
M: nee, want ze zegt nooit dankjewel

:sweat_smile:

45 likes

Gisteren vroeg ik op werk: ‘wie heeft er gepoept?’
En er is een jongetje waarvan zijn moeder Engels is dus hij zei echt met zo’n leuk engels accent: ‘look at my bum bum!’

15 likes

R gooit een bakje met puzzelstukjes om, dus ik zeg “kom R doen we ff samen opruimen”, zegt ze ‘neee ik kan niet, mijn armen zijn moe!”

17 likes

Ik: “Hey! Kom eens van die tafel af. Daar mag je niet op zitten”

Hij: “jamaar, kijk! Past wel!”

Ja vriend, dat was m’n punt ook niet :joy:

19 likes

Dat is tenminste nog een goed excuus. Mase zegt gewoon “nee, want dat is saai” (zit natuurlijk ook wel wat in).

5 likes

Niet zo zeer grappig, maar vooral heel bijdehand.

J bleef maar ‘toebie toebie’ roepen, terwijl ze naar de tv wees. Ik snapte er niks van dus had Bing aan gezet, maar dat was het niet. Ineens viel het kwartje. Ik vroeg of ze de teletubbies wilde kijken. Zegt ze: ‘Ja, mama. Toebbie!!’. Maar ook zo’n gezicht er bij van ‘dat weeeet je toch gewoon’

5 likes

Heel herkenbaar! Als ik, bij een onverstaanbaar woord iets verkeerds aanwijs, zegt M. steeds bozer “Nee, ‘onverstaanbaar woord’ mama!

2 likes

Moest de kinderen van m’n baas van school halen omdat hij en z’n ex-vrouw met spoed naar advocaat moesten.

Jongetje 4 draagt een bril dus ik keek uit naar een jongetje met opvallende bril. Hij ziet zonder dat ding ook gewoon super slecht.
Zag hem niet totdat er nog 1 jongetje naast de juf stond maar zonder bril.
Ik tegen de regels in het schoolplein op want ja hij zag mij niet!

Ik naar de juf en uitleggen wie ik ben.
Vraagt de juf aan hem:
Is dit ontherun?
Hij kijken; ja, denk het wel… weet het niet zeker.

Dus die juf zat echt te kijken van wat nu.
Moest ik m’n rijbewijs laten zien.

Lopen we weg;
Ik wist wel dat jij het was

89 likes

Zo werd J toen enorm boos omdat ik maar niet snapte wat hij bedoelde met “opa kijken”. Dat bleek Buurman en Buurman te zijn.

Snap het wel. Opa is ook kaal en klust ook veel.

28 likes

Zo heeft O heel lang ‘poenaanenan’ gezegd. Dat was ook buurman en buurman :joy:

F had het als dreumes en peuter altijd over een ‘kooinka’. We zijn er nog steeds niet achter wat dat was en ze weet het zelf ook niet meer :see_no_evil:

6 likes

Mn man fluisterde gisteren bij R (3) in haar oor bij het naar bed brengen: ‘ik vind jou lief’. Fluistert zij terug in zijn oor: ‘wil je niet zo in mn oor tetteren’

Ik kwam niet meer bij haha

134 likes

M. noemt zichzelf al een tijdje ‘gore kech’.

Blijkt dus dat m’n vader haar ‘grote knecht’ noemt als ze samen in de tuin werken…

136 likes

Hahahaha :sweat_smile:

Hahahaha ik ga hier helemaal stuk

Iets met ‘koning’? Zit m’n hoofd erover te breken haha

1 like