Grappige uitspraken van kinderen

Wij ook aan de oudste komende zomer ofzo! Vind het ook wel spannend hoor…

1 like

Hhahahahahahahahha ik lach zo hard

1 like

Mijn achterneefje van 4 heeft het dus nooit geloofd. Hij zei laatst ook tegen zijn mijn nicht “Mam, ik weet wel dat Sinterklaas een oude man in een verkleedpak is hoor”. En hij heeft het dus ook aan zijn zus van 6 verteld en zij vond dat ook wel logisch, waarop zij het aan haar neefje van 6 vertelde.
Alleen de grote broer (8) van het neefje van zes gelooft nu nog en nu moet de hele familie voor hem de schijn ophouden :joy:

7 likes

Haha! Mijn zoontje Heeft dat woordje gelukkig nooit meer gebruikt.

1 like

Mijn dochter (5) gisteren bij het uitpakken van een van haar cadeaus: oh yesss van de Action!!
(Was niet van de Action, maar dat vindt ze denk ik een leuke winkel?!?) Ik kwam iig niet meer bij

58 likes

We eten o.a. appelmoes: “Ja! Appelpoes!”

4 likes

Ik had een gesprekje met de moeder van mijn oppaskind:
"Naam oppaskind had het toevallig vanochtend nog even over je. Man en ik zijn gisteren uit eten geweest en ze vroeg of we ook vlees hadden gegeten. Toen ik ja zei, zei ze: “dan is het goed dat mijnnaam niet mee was, want die is vegetariër”

Whaha hilarisch. De gedachtegang van een kleuter dat het maar goed is dat ik niet mee uiteten was met haar ouders :smiley: :joy:

33 likes

Mijn man heeft mijn zoontje het “rock teken” geleerd ( 2 vingers opsteken)

Nu zat hij laatst achter in de auto en er stopte naast ons een auto met een paar jonge gasten erin die keihard rock muziek aan het draaien waren. Dus mijn zoontje begint te headbangen en steekt zijn hand op.

Gasten kwamen niet meer bij, ik vond het nogal akward…

53 likes

Hahaha ik vind dit ook echt top! Zou hier ook stuk om gaan, niets awkwards aan.

1 like

Superschattig en grappig juist!

Ons zoontje heet per heden El Comandante. Hij wilde wat drinken, en ik gaf hem een beker water.

Zegt ‘ie mega boos en dwingend: “Nee, mama! Keuken! Appetap!! (Appelsap)”

Excuse you?

37 likes

Geef dat kind gewoon z’n appetap joh :wink:

Mijne flikkert z’n speen overal neer wanneer hij iets te eten krijgt of ziet. En dan loopt hij vervolgens heel verbaasd het huis rond: “Where’d my dummy go?”
Als hij hem dan vindt roept hij: “How’d it get here?” - met z’n armpjes in de lucht ook echt :rofl:

30 likes

Hahahah dat doet J ook!

J. speelt een spelletje met boerderijdieren. Zegt dat spel: “Kat”
J.: “Nee, poes!!”

10 likes

“Wat zullen we vanavond voor lekkers eten?”
“GROENTES!”

:green_heart:

34 likes

Goed zo M! :heart:

1 like

M’n vriend: “kun jij het woord ‘lief’ zeggen?
J.: “Mama!!!”

Ik keur het goed :ok_hand:

38 likes

Die van mij zei “Jaap lekker miese mamma!”

Slaap lekker lieve mamma dus.

13 likes

Mijn man eet elke dag olijven bij zijn eten. M. geeft nu pas een woord aan die dingen. ‘Blauwe bessen’, dacht hij dat het waren.

Kleren kan hij niet uitspreken dus hij zegt '‘lulle’.

10 likes

En toen ik laatst in de ochtend z’n haar had gedaan.

Ik: “Zo, jij hebt weer mooie haren!”
Hij: “mama ook”

:heart:

Maar slaap lekker is wel netjes, trouwens!

12 likes