Grappige uitspraken van kinderen

Mijn lessen vielen uit omdat ik in ondertrouw ging vandaag. Leerling;

“Ondertrouw… is dat hetzelfde als wantrouw?” :joy:

Nee, dat komt straks bij de notaris. Hahaha

38 likes

Haha!

Die van mij zegt ‘oh my kip’

1 like

“Oma poepie!”
“Laat oma poepies?”
“Haha, neeeee joh. Mama poepie!!”
“Laat ik poepies?”
“Jaaaaaa! Papa ook!”

Misschien moeten we ons iets meer inhouden :no_mouth:

8 likes

Ik: ‘Y, wat doet de olifant?’
Y: ‘PAPAAAAAAA BAH’

3 likes

Mijn zoon vandaag ‘kookt papa? Dan heb ik geen honger hoor’

HAHAHA

68 likes

Iemand vroeg aan een kind van 4 wat hij lekker vond om te eten.

Antwoord; snoep, koekjes , chocolade, chips en mama’s borsten!

Dus die persoon keek hem echt aan van wtf zeg jij nou maar zei niks.

Zegt z’n moeder; ja hij krijgt nog borstvoeding als hij daar zin in heeft.

Het was ongemakkelijk maar grappig.

23 likes

M. kijkt een clip van K3. Danst er een of ander ventje van 23 door het beeld, roept ze heel hard “Papa!”

Inmiddels worden random meneren in de winkel ook weer met “papa” aangesproken. Ik dacht dat we die fase al gehad hadden.

9 likes

Hahahahah klopt toch ook??

Foeilelike schoenen zijn het ook zeg

2 likes

We waren even de stad in gegaan voor mijn zoontje. Toen we bij de speelgoedwinkel aankwamen bleek deze gesloten. Vroeg hij heel normaal: Mama heb je de sleutel bij?

46 likes

“Mama papa nee snuffie!”

Man en ik mogen elkaar niet meer knuffelen.

En deze is ook leuk: alsjeblieft is “apepies”.

4 likes

J. had op het KDV een tekening gemaakt en kwam die trots laten zien toen ik hem op kwam halen:

“Jeetje, wat een mooie zeg! Voor wie heb je die gemaakt?”
“Ehmmmm, papa!”

Komen we thuis:
Ik: “Laat maar gauw zien wat je voor papa hebt gemaakt!”
Vriend: “woooow, wat knap! Is die echt voor mij?”
J.: “ehmmmm, nee. Oma.”

:joy:

34 likes

Deze is niet per se grappig maar wel heel lief. Toen ons dochtertje één werd had ik het er met een familielid in de auto over dat dochtertje dan geen baby meer zou zijn maar een dreumes. Ineens horen we boos vanaf de achterbank haar zoontje (3,5): ‘L. is geen dreumes!! L. is lief.’

33 likes

Klein vervolg. We zijn terug gegaan toen hij wel open was. Vraagt hij voor we gaan of ik de sleutel heb. Haha, heerlijk die logica af en toe.

4 likes

Ons zoontje noemt een mandarijn een ‘sappiehein’ en ik vind dat zo’n leuk woord dat wij ze nu ook zo noemen :joy:

20 likes

Mijn zoontje en ik gingen met cake bakken. Dat is echt ons ding samen. Zegt hij opeens “later als ik groot ben dan ik ga ik zelf elke dag cake bakken”. Ik heel blij “oh lekker voor mamma?” Zegt hij heel droog “nee voor mijzelf”. Okay :sweat_smile:

Verder is hij heel lief haha.

30 likes

J kan haar speen (pee) niet vinden… we doen vrij vaak verstoppertje dus het gaat nu zo:
‘Pee, pee??? Wa bejje? Wa bejjeeeee??’

(Speen, Waar ben je)

15 likes

Ik: Ben jij een beetje lui?
M.: Nee. Papa.
Ik: Is papa lui?
M.: Ja.

17 likes

J aan tafel,
Ik: wat doe je J?
J: ik ben de spaghetti aan het aftrekken

Zo onschuldig, want hij was echt spaghetti slierten van de lepel aan het halen :face_with_hand_over_mouth:

36 likes

Kind (2) hoort een piep en vraagt wat het is. Ik heb de koelkast niet goed dicht gedaan en zeg dat dat niet zo slim van me is.

Kind: ‘kom je hier met je bolletje?’ aait over mijn hoofd ‘Niet meer doen hoor mama!’

36 likes

Stiekem ben ik best trots op mijn kleintje (3 jaar). Ik heb hem een tijd geleden uitgelegd wat zwaartekracht inhoudt. Dus een appel valt uit de boom altijd naar beneden en nooit de lucht in.

Vanochtend was hij stout aan het doen en liet spullen steeds vallen. Ik vroeg waarom doe je dat? Zegt die doodleuk “dat komt door de zwaartekracht, mamma”.

Okay kind :sweat_smile:

55 likes