Grappige uitspraken van kinderen

Hahaha wat schattig. Ik heb juist een jongetje in de klas die 9 of 10 is maar juist een stuk jonger denkt. Die zei zondag (ik geef les op zondag) “Ah mijjn ouders hebben een hele erge kater vandaag”. Dus ik zeg, “oh jeetje, echt?” “Ja ze waren gisteren bij vrienden en toen hebben ze zoveel gegeten dat ze meteen naar bed moesten en vandaag echt last hebben”

Haha toen dacht ik jeetje, ik wist op m’n 9/10e echt al wel wat alcohol was maar vond het zo cute haha.

19 likes

True that.

3 likes

Mijn moeder noemde me vroeger voor de grap een zuiplap, omdat ik altijd veel dorst had. Ik heb echt aan heel veel mensen trots verkondigd dat ik een zuiplap was

17 likes

Ik was echt een kletskont vroeger en mijn moeder vond dat wel gezellig maar af en toe gewoon ook een beetje irritant. Dus toen had ze oprecht gezegd dat ik maar 3000 woorden per dag had en dat ik wel moest oppassen want ja straks moest ik 's avonds iets heel belangrijks zeggen en dan kon ik dat niet meer want dan waren m’n woorden op!

Ik heb dat echt heel lang geloofd haha. En mijn moeder was een lerares, echt pedagogisch heel verantwoord dit

68 likes

Haha oh man ik denk dat ik dit ook nodig ga hebben bij m’n dochter. Vanochtend voor 9 uur heeft ze minimaal 2000 keer Mamma gezegd :eyes:

8 likes

Het was vanmorgen nog donker toen M. (nog 2 weken 1) en ik beneden kwamen. Ze zit in de fase waarin ze de lichtknop erg interessant vindt. Ze wees naar buiten en zei “Mama, donker, aan doen?” De verklaring dat ik zelf de zon niet aan kan zetten pikte ze nog ook.

9 likes

Ik heb eens op school verteld dat mijn vader alcoholist was…

(ik bedoelde machinist)

41 likes

Haha. Wij zitten hier in dezelfde fase. Ook elke ochtend naar het donkere buiten wijzen met de vraag of ik het aan wil doen :smile:

2 likes

Hardop gelachen :rofl:

Geen uitspraak maar een actie: M. heeft ontdekt dat ze ook uit een stromende kraan kan drinken. Net alsof er een puppy staat te drinken; lebber lebber. :joy:

20 likes

Hahaha te schattig!

Als ik naar de wc ga en J moet en zal mee gaan, dan doet ze haar trui omhoog en wijst ze naar haar broek. Alsof ze ook wil :rofl:

2 likes

Hier ook! Ze gaat uitgebreid met een boekje op de brilverkleiner zitten. Wel met d’r broek aan.

2 likes

De kinderen (F 8 jaar, gelooft nog en T van 4 die ook gelooft) hadden een schoentje gezet bij de L.idl.
Ze kregen daar een memory spelletje in, T was helemaal blij.
F was een beetje teleurgesteld: " pfff ja hoor, dit is gewoon van de L.idl… Kijk maar er staat L.idl op dus dit heeft sinterklaas helemaal niet gedaan!!".

21 likes

Sinterklaas shopt ook bij Lieeedelll :joy:

3 likes

Ik liep vandaag door de supermarkt en er werd omgeroepen dat er iemand naar de servicebalie moest komen. Roept J. keihard door de zaak terug: “JAJA, OK! DOEIIIII!”

37 likes

Niet van mezelf, maar mijn nicht vertelde net op school dat ze haar zoon gister het geheim van Sint hebben verteld.

Zij: Sinterklaas is dus nep
Hij: je bent zelf nep

:joy::joy:

72 likes

Ik moest afgelopen weekend Pietje spelen bij ons in het dorp. Wij zaten in de zaal en Sinterklaas had net aangegeven even een ‘‘plaspauze’’ te nemen.

Zegt een meisje naast mij: ‘‘Oh Sinterklaas moet plassen? Ja iedereen moet natuurlijk plassen…behalve als je dood bent. Maar als je dood bent lig je natuurlijk in een kist en dan maakt het allemaal niet meer uit. Dan plas je gewoon in je broek en heeft niemand er last van’’

Well oké :rofl:

42 likes

Nicee
Mijn moeder had net zoiets vroeger als kind

Ouders: sinterklaas bestaat niet
Mijn moeder: ja en dan bestaat Jezus zeker ook niet hé!!

(fyi mijn moeder is overtuigd atheïst nu maar sinterklaas vieren we nog steeds ieder jaar uitgebreid)

14 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

Ahhh haha!

Wij gaan het ergens midden volgend jaar aan m’n dochter vertellen, ben benieuwd hoe zij reageert🙈