Grappige uitspraken van kinderen

Hahaha zo herkenbaar. Ik weet nog dat mijn zoontje toen 1,5 was en bij doutzen zei. Mamma mooi! Uhm ik ben echt het tegenovergestelde van doutzen. Niet blond, niet wit en zeker niet zo lang. :rofl:

10 likes

Hoezo niet, dat is toch juist IRONISCH :grimacing:

1 like

Zo zei die van mij vd week: taart
:joy:

2 likes

Aaaaaah :slight_smile:

Foepie

46 likes

aahh zo lief!!

Haha wat lief!!

Bij mijn zoontje is tegenwoordig alles lexy (sexy)ā€¦

5 likes

Binnenkort ben ik jarig en ik vroeg heel geĆÆnteresseerd aan mijn zoontje of hij al een cadeau voor mamma had gekocht. Na wat denken vroeg hij uiteindelijk wat ik graag zou willen. Ik gaf aan graag een nieuwe tas te willen (mijn man luisterde mee :wink: ). Zegt mijn zoontje (bijna 3 ) ā€œNee, mamma je hebt genoeg tassenā€ :sweat_smile:

57 likes

Dochter (Nederlands, 4 jr) van mijn vriendin duwde de kinderwagen van mijn baby (vietnameesje) en ik liep ernaast. Er liep een meneer langs en vroeg of ze haar zusje aan het duwen was ā€œnee, dat is niet mijn zusje. Dat is mijn babyā€.

Haten jullie het ook altijd zo als mensen je kind verwarren met je zus?:joy:

(Wel leuk dat die meneer geen ā€œkleurā€ zag en dacht dat we 1 familie waren)

33 likes

Kind werd bezweet wakker: mamaaaa ik zweet meer dan een muis in de oven!

Ik kwam niet meer bij, maar kennelijk was het ā€˜niet voor te lachen hoorrrā€™

53 likes

Zoontje ging naar oma ( oppassen)
Maar oma heeft een aquarium met een hele grote enge vis erin. ( vind hij)
Dus hij zegt: mama ik ben een beetje vang voor die grote visā€¦
Dus ik zeg: dan spreekt mama wel met de vis af dat hij eventjes weg gaat tot jij weer weg bent ( vis zie je eigenlijk nooit, Zit altijd onder de planten)

Zegt zoontje: ja naar mamaaaa, vissen kunnen niet praten dus daar kun je helemaal niks mee afspreken.

Dusā€¦ ( zoontje is net 3)

19 likes

Mn vader hoort wat slecht en mijn neefje heeft sinds kort buisjes. Dus hij zei: ā€˜Opa, misschien moet jij ook buizen in je orenā€™ :rofl:

8 likes

Dochter speelt op de grond met speelgoedboor. Man ligt ernaast.
Ik: ā€œGeef papa maar een lobotomie.ā€
Zij: ā€œJa!ā€

Gelukkig weet ze nog niet waar ze precies ja op zegtā€¦

19 likes

Om op mijn berichtje terug te komen. Voor mijn verjaardag heb ik toch een tas gekregen! Zoontje gaf ook aan nog schoenen, bril en oorbellen te willen kopen voor min :face_with_hand_over_mouth: al dat fantasie zeg, hehe.

7 likes

Dochter ligt onder de salontafel een tosti te eten. Als in, onder zoā€™n basic Ik.ea-tafeltje met plank. Nu eist ze dat ik er ook bij kom. Schattig dat ze denkt dat dat pastā€¦

15 likes

J (net 1): ā€œMamamamamamamā€
Mijn man: ā€œNee, papaā€
J: ā€œMamamamamamamamā€
Mijn man: ā€œPapaā€
J: ā€œWapwap!ā€

:joy:

Overigens kan ze gewoon papa / baba zeggen maar ik denk dat mama(m) makkelijker is.

24 likes

Ze zegt in ieder geval mamma. C zei tot 18 maanden geen mamma :cry:
Ik hoop dat D wel eerder mamma zegt.

1 like

Ahhh, ik hoop het ook!
J zegt nu mama, papa, opa, oma, hai, aai en tis (poes). En nog aardig wat ondefinieerbare woorden, ze kletst wat af. Ik praatte juist heel laat, dus dit zal ze wel van mijn man hebben.

6 likes

Ahhh zo lief!

1 like