Grappige uitspraken van kinderen

De dreumes: keihard Retenboog ipv regenboog.

6 likes

Vriendin A zat op een zaterdag met een collega van haar op een terras. Ze kwamen een leerling (jaar of 5) en zijn moeder tegen, begroetten elkaar en de moeder en het jongetje sloten zich aan bij een groepje. A en collega zeiden tegen elkaar dat dat zo’n lieve en mooie vrouw is en dat de vader van de jongen de knapste vader van het schoolplein was. Wat ze niet doorhadden is dat de jongen achter zijn juf is gaan staan en alles gehoord heeft. Maandag komt de jongen de klas binnen en roept keihard: ‘juufff, ik heb vandaag mijn vader meegenomen, die vonden jullie toch zo lekker?’

68 likes

Hahaha oeiiii

2 likes

E (3).
Ik: als je stoer bent, wat doe je dan?
E: rent heel hard op mijn man af en roept, ik heb pittige saus gegeten! En draait triomfantelijk om en rent weg. :rofl:

27 likes

Oooooooooh wat erg haha

1 like

Ik ben milkshakes aan het maken voor de kinderen. En zei dat ze alvast op de loungeset buiten moeten zitten. E wil op de plek gaan zitten naast J. Zegt J: nee niet zo dicht bij mij. Anders kan mamma daar niet zitten. E: waarom? J: ja mamma heeft zo’n grote kont. Er is niet genoeg plek hier!
:rofl:

28 likes

Sorry voor alle likes op oude berichten. :grin:

Mijn vader (toen ongeveer 55) kwam een keer een meisje tegen en ging een beetje met haar kletsen. Toen vroeg hij: “hoe oud denk je dat ik ben?”

Zegt ze: “Nou, wel hĂ©Ă©Ă©Ă©l oud, maar nog geen honderd. Dertig?” :joy:

26 likes

Eerder lief dan grappig:

Onze dochter wordt 4 in november en ik vroeg of ze al wist wat ze voor haar verjaardag wilde. Ze dacht even na en zei ‘bloemen!’

41 likes

:heart_eyes:

1 like

Ja, zo lief!

M. noemt een hobbelpaard ‘‘appeltaart’’

17 likes

J: mijn buik is vol. Ik hoef niet meer te eten.
Pappa: oké dan kunnen we het toetje overslaan en meteen afruimen.
J: nee maar in mijn rug is nog plek. Daar past echt wel een toetje.

49 likes

Een jongetje uit de straat was hier vanmiddag en wij hebben een grote hond.
D: O,ja jullie hond staat daar dan altijd zo voor het raam. Wel lief maar niet mijn type. Volgens mijn sterrenbeeld ben ik ook een kattenmens.

Hij is 6 haha vond het best wijze taal :sweat_smile:

75 likes

Ahhhh! Volgens mijn sterrenbeeld ook echt. :see_no_evil:

2 likes

Hahaha dit is echt een soort alternatieve versie van ‘Niet mijn smaak maar veel plezier ermee’

17 likes

Mijn zoontje noemt standaard alle oude mannen (of hipsters met baard) KEIHARD ‘opa bakkebaard’. En nog niemand heeft daar gewoon om gelachen :frowning:

41 likes

Hahahaha wsl omdat hipsters zichzelf veel te serieus nemen en oude mannen het niet verstaan :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik moet er iig hardop om lachen!

5 likes

Dochter (20 mnd.) zag een foto van een naakte Ja.n Kooij.man in de LIN.DA van deze maand. Ze wees naar hem en zei “Bah!”. Daarna vroeg ze op hoopvolle toon “Papa?”

Nou, dat mocht papa willen
 :joy:

40 likes

Awwww, zo schattig. Best leuk toch, dat ze haar eigen papa herkent in Jan?

Helaas voor papa noemt ze iedere willekeurige man op straat “Papa!”. Men zal hier op dorp onderhand wel denken
 :joy:

12 likes