Mijn voornemens zijn:
- werken aan mn zelfvertrouwen
- en daarbij aansluitend, minder piekeren
- 2 x per week sporten
- minder afval produceren
- 1 boek per maand lezen
Mijn voornemens zijn:
Gelukkig worden en blijven en vooral mijn geluk niet van anderen laten afhangen
Het eerste is goed gelukt, aan het tweede wil ik opnieuw nog meer werken.
Welke tas wil je kopen?
Balenciaga city mini! Ik krijg wel loonsverhoging dus ga de komende maanden dan de verhoging apart zetten tot ik de tas heb.
Vriend herinnerde me alleen nog even aan dat ik als ik meer ga verdienen ook meer moet bijdragen aan de gezamenlijke dus netto waarschijnlijk minder verhoging apart kan zetten voor mezelf als het lijkt.
Gelukkig kan ik zelf ook rekenen en heb geduld.
Heel mooi! Welke kleur wil je? Geduld wordt beloond
Minstens twee projecten in het leven roepen die ik kan gebruiken als opstapje naar een creatievere baan of eigen bedrijf.
Nog iets plantaardiger gaan eten en minder gemakszuchtig worden en zelf meer gaan koken. Al heb ik afgelopen jaar al een goed begin gemaakt door nog amper vleesvervangers te eten in het tweede gedeelte van 2019.
Hooguit 5 boeken kopen aankomend jaar (dit jaar heb ik minstens 40 boeken gekocht die niet voor een studie waren) en de resterende boeken die ik heb zo veel mogelijk lezen (minstens 25 in 2020).
De aankomende 4 maanden geen kleding kopen (hooguit noodzakelijke sport- of onderkleding) en daarna proberen om het vooral te houden bij kwalitatief betere dingen. (Dit jaar al de stap gemaakt om veel vaker te gaan voor betere producten en nu wordt het tijd om vaker voor tweedehands etc te gaan).
Geen schoenen (tenzij voor een nieuwe sport) en tassen kopen t/m juni. En hopelijk dat nog langer doorzetten.
Minder conformeren en meer doen wat ik wil doen.
Eindelijk dit topic gevonden, dacht dat ie niet bestond Vorig jaar had ik geen goeie voornemens gedaan in verband met mijn depressie. Ik ben nu weer stabiel dus wil het weer proberen.
Eigenlijk wil ik aan het eind van 2020 willen kunnen zeggen dat ik veel lekkerder in mijn vel zit dan in 2019. Zowel fysiek als mentaal.
Ik vind het zo leuk dat zoveel mensen lezen noemen.
Nou, toch best wat!