Haha wow maar hij was dus niet eens dronken of zo? Zou een Tikkie van €15,15 sturen
Jahoor, gewoon een tikkie sturen. En wat achterlijk van die 15 cent.
hoe vaak hebben jullie bedrijfsuitjes dan? wij maar 1x per jaar
Eens met de rest, absoluut doen! Gadverdamme zeg wat een gozer…
Absoluut een tikkie sturen, die taxi rijdt niet vanzelf
Hebben niet heel veel contact, ik werk tijdelijk met hem samen aan een project.
Tikkie = verzonden!
Keep us posted!!!
(Heb je 15 of 15,15 gedaan haha, oprecht benieuwd wat je tactiek nu is)
Goed gedaan!
hahaha ik las dit net en ik heb dus vet vaak nog een half muntje over op het einde van een festival. Dan ga ik altijd om een half biertje vragen. Is me ook nog nooit niet gelukt, en meesal krijg ik gewoon een hele
Ik leen mn vaders auto best wel vaak, zeg maar gerust heel vaak. Van de 5 weken zomervakantie heb ik hem 4 weken en ik mag hem altijd lenen als ik wil, als die zelf al iets gepland had verandert die dat vaak zelfs nog als ik de auto wil.
Nu wilden we er een nieuwe autoradio in dus hij vroeg hoe we het met de kosten deden, nouja fair dus 50/50 afgesproken.
Ik wou dat geld overmaken na het kopen en toen zei hij “wacht maar even want volgende week is de apk en misschien dat je daar ook wat aan mee wilt betalen, hoeft niet de helft te zijn hoor maar iets”
Ik ben echt een klein beetje beledigd terwijl dit zo volkomen terecht is en ik ga ook heus wel betalen maar ik had dit echt niet aan zien komen. Ik voel mezelf echt een gier, want ik betaal verder niks aan dat ding en ik tank niet eens altijd als ik hem terug ben (in my defence mijn kaart wordt niet geaccepteerd bij de plek waar mn pa wil dat ik tank)
Oh ik typ dit met het schaamrood op mn kaken mensen
Ik vind het altijd zonde van mijn geld als ik heb betaald op een date en het wordt niks
€15
Ik twijfelde nog over 15,15 maar durfde dat niet aan
En al wat op gehoord?
Goed gedaan! Ben benieuwd hoe hij reageert.
Wat een mafkees…
Hij heeft nu wel zonder iets te zeggen het tikkie betaald.
Ja ik denk eigk dat je helemaal gelijk hebt, maar vind het wel stom hoe ik me erover voel want ik verdien op jaarbasis meer dan mn vader (mn moeder werkt thuis) en hij betaalt alsnog alle wegenbelasting enzo. Ik had het idd vooral niet aan zien komen. Ik reageerde ook heel lacherig van ik ga toch niet meebetalen aan jouw auto
Ik weet niet hoe jouw ouders zijn ofc. maar mijn ouders zouden mij zoiets alleen vragen als ze het echt nodig zouden hebben. Misschien kun je het wel doen maar kun je wel zeggen dat je er voortaan liever van te voren afspraken over maakt oid? Zodat je weet waar je aan toe bent.
Ja ik denk dat ik idd ga zeggen dat ik uiteraard volgend jaar weer mee betaal, en dan ff een percentage bedenken. Ik baal ook omdat ik die auto afgelopen zomer kapot gereden heb en dat kostte me ookal 600 euro (eigen schuld natuurlijk, was in de slip geraakt). Maar dan is zo’n auto lenen opeens wel duur.
Huh, sorry dat ik zo tussendoor kom en dan in dit topic waar je dus al van weet dat het misschien gierig is. Je zegt dat een auto lenen zo wel duur wordt, maar waarom koop je niet zelf een auto als je meer verdient dan je vader en je de auto zo vaak nodig hebt? Dan is het altijd van jou en heb je dit soort kutte dingen niet meer. Door die laatste zin in dit bericht lijkt het alsof je wel alle voordelen wil van een auto rijden maar de lasten wilt vermijden, terwijl je gewoon het geld hebt en je vader misschien wel minder. Als iemand een auto rijdt en veel kilometers maakt, komt er nou eenmaal slijtage.