Ik heb een keer een doosje kauwgom gekregen voor mijn verjaardag! Misschien dezelfde vrouw geweest
Ik heb ooit gebruikte make-up gekregen. En het was ook nog eens make-up die je gratis bij de Girlz ofzo kreeg.
Haha dat is ook echt erg! Geef dan niks
Ohhh ja ik ook! Heb het ook vaak met collegaās over dat we dat een keer moeten doen. In supermarkten en andere winkels komen echt alle soorten mensen voorbij. Heel vaak irritant maar ook heel leuk of lachwekkend haha !
Ik heb een keer een stokbrood en Red Bull gehad, ik drink geeneens Red Bull.
Mijn ex-vriend en ik waren een keer een weekendje weg. In het restaurant bood ik aan om te betalen, zodat we qua kosten weer gelijk stonden. Toen zei hij dat hij wilde betalen, omdat hij het raar vond staan als ik als vrouw zou betalen. Dan kon ik daarna de helft aan hem overmaken. Haha, we waren overigens pas 19 ofzo.
Ik geef mijn vriend altijd gewoon mijn pinpas
Omdat je te lui bent zelf te pinnen of zodat het lijkt alsof hij betaalt?
Beide in mijn geval haha. Hij is heel galant (houdt deuren open, laat mij altijd voorgaan, schuift mān stoel aan) en vindt ook dat hij eten moet betalen (hij betaald ook 9/10 keer in de supermarkt, gelukkig volgende week een gezamenlijke rekening zodat ik ook eens iets bij kan dragen), maarja soms komt het hij hem financieel niet uit om uit eten te gaan dus wil ik betalen. Uiteindelijk betaald hij dan met mijn pinpas.
Het zal mij verder worst wezen of anderen zien dat ik het etentje betaal en hij niet, maarja als hem het een fijner gevoel geeft om zelf die pinpas in dat apparaat te duwen; be my guest.
Voornamelijk omdat ik lui ben, maar het beschamende poppetje omdat het ook wel is zodat het lijkt alsof hij betaalt
Ja idd helemaal prima, mijn vriend wil altijd dat ik betaal (evt met zijn pas) omdat hij minder goed is in zulke sociale situaties vindt die.
Dat kan natuurlijk ook. Het is al tien jaar geleden ofzo, maar nog steeds het eerste waar ik aan dacht, haha. Bij mijn huidige vriend had ik het gierige imago. Omdat ik altijd redelijk op de aanbiedingen let in de supermarkt, vroeg hij aan het begin van onze relatie een keer bloedserieus toen hij iets in het boodschappenmandje legde: āof mag ik dat niet kopen? Het is niet in de bonus.ā
Een kleine gierige actie van mezelf:
Wilde een cadeau voor een vriendin kopen en toen zag ik dat je ook met een vvvbon kon betalen, dus heb ik dat maar gedaan
Ik zit in het TNS NIPO panel en daarvoor krijg ik betaald in bol.com-bonnen, ik denk dat ik 80% van mān cadeautjes op bol.com koop, lekker makkelijk en wat moet ik anders met al die bonnen
Hahaha jezusā¦
Ik heb een keer van 2 vriendinnen 3 Ferrero Rocher bonbons gekregen.
En ook een keer van mān baas en half opgegeten chocoladereepā¦
Ik vind een bon doorgeven best gierig (vooral door alle verhalen hier over verlopen bonnen) maar dat een cadeau betalen met een cadeaubon gierig zou zijn, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan. Waarom is dat gierig? Geld is geld toch?
Ik vind het ook wel minder gierig dan echt een cadeau doorgeven, maar toch voelt het voor mij een beetje wrang. Ik heb die bon gekregen en geef niet mijn eigen geld uit aan het cadeau
Ach, waarom niet? Als jij de bon niet wilde gebruiken kun je er toch een ander blij mee maken. Dan zou ik er wel een cadeau van kopen, zou geen bon doorgeven! Niemand die ziet hoe je het hebt betaald.
Maar zoān bon heeft toch ook een geldwaarde?
Ik vind het raar om een bon door te geven (tenzij aan een goede vriendin of je moeder ofzo als je hem toch niet gaat gebruiken), maar ik vind het helemaal niet gek om met een bon een cadeau te kopen.
Of misschien is het zoals Smirnoff Icing maar dan met mineraalwater, haha.