Gierige acties

Zij reed denk ik, die meid die het gratis ticket kreeg? Ofzo?

Klopt! Zij reed een stuk (van A naar concert)
Ik had ook een stuk gereden(thuis naar A), zonder dat die vriendin mee was

Raar hoor. Was het wel leuk?

Haha, Ja! Had er echt van genoten!

1 like

Wij hadden een klant die zelf maar eventjes haar bakje aardbeien aanvulde met aardbeien uit een ander bakjeā€¦
Toen ik vroeg waarom ze dat deed ze ā€œ Ja, het leek alsof er te weinig in zat dus ik dacht ik vul mn bakje bijā€
:expressionless:

1 like

Ik snap het niet :stuck_out_tongue: waarom zou die gratiskaartjesvriendin jou moeten betalen terwijl ze niet is meegereden?

Het gaat toch om haar eigen vriendin en niet de gratiskaartjesvriendin?

Ik geef alleen fooi als ik de service exeptioneel goed vond (of in het geval van een bezorger als het shitweer is of in bijzondere gevallen zoals jouw verhaal).
In Nederland hebben we een minimumloon, een prima horeca CAO* en de service is vaak barslecht dus dan geef ik geen fooi.
De bezorger hier gooit de pizza nog net niet naar je hoofd.

*Ok to be fair: blijkbaar valt dat tegen.

10 likes

Oh sorry @Tine !!

1 like

Nou als iemand dit zou doen bij mij in de winkel zou ze alle aardbeien mooi mogen terug leggen! Echt erg :upside_down_face: Sommige mensenā€¦

Ik ben het helemaal eens met jouw fooi verhaal, maar de horeca heeft 3 jaar zonder cao gezeten en hetgeen wat er nu is gekomen is op veel vlakken niet beter geworden :stuck_out_tongue: Dus wat mij betreft is daar nog zeker ruimte voor verbetering!

1 like

Er kwam net een mevrouw in de winkel die zocht naar een leuk kadootje voor iemand. Dus ik haf haar wat tips gegeven. Thee , chocoladereep en dergelijke. Kwam ze uiteindelijk naar de kassa met 2 flesjes bruisend water van ā‚¬0,99 , en dat liet ze inpakken. Meest skeere kado ever

85 likes

Hahaha wtf :joy: geef dan geen cafeau :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Hahaa wat! Is ze je aan het pranken? Wat rot dat je dat dan ook echt moet inpakken.

2 likes

Ja echt bizar. Vooral zielig voor degene die het krijgt want ik heb het ook nog eens heel leuk ingepakt dus dan valt het al helemaal tegen dat het 2 flesjes water zijnā€¦ :yum:

Hahaha ja, ik dacht nog moet ik haar tippen. Maar misschien heeft ze wel een inside joke met iemand dacht ik later

6 likes

Huh is dit mijn moeder? Had het er vandaag met mn zusje over en die heeft dus een keer een cadeau gekregen van mijn moeder dat ze al een keer had gekregen maar nog thuis had laten staan. Wtf :joy:

5 likes

Meine guteā€¦
Werk je ook in een supermarkt?!

Ik hoorde zojuist een een stel op date naast mij (die de hele avond al awkward leken samen) bepalen hoe ze gingen afrekenen, want de Ć©Ć©n had net iets meer bitterballen gehad :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

31 likes

Nee ik een wat kleinere speciaalzaak !

Ah okay! Ik kan inmiddels een boek schrijven over gierige en debiele acties van klanten in een supermarkt :joy:

2 likes