Gierige acties

hahahahahhaha

1 like

En een cadeaubon dan? Dan kan ze zelf iets uitkiezen? Wel kans dat ze daar dan weer snel op uitgekeken is
 Hoe oud is ze? Misschien hoort het ook een beetje bij de leeftijd. Of is ze verwend en heeft ze zelf al teveel spulletjes waardoor ze snel dingen laat liggen of vergeet.

En een leuke tablet hoes ofzo? Van wish, alliexpress, action of Kruidvat? Niet te duur maar daar doet ze dan misschien wel meer mee dan met een prulletje.

Ah okĂ© dat snap ik ja. Moeilijk hoor. Dan klinkt jouw optie toch prima! Of zo’n goedkoop oogschaduw pallet van de action erbij. Lijkt heel wat maar is maar flut kwaliteit natuurlijk. Succes met uitzoeken in ieder geval.

1 like

@Maestoso Kruidvat heeft eigen merk parfums speciaal voor jonge meiden! Misschien daar eens naar kijken? Zijn ook 5-6 euro volgens mij. Zak snoep erbij en klaar :relaxed:

3 likes

Ja precies haha! Maar je nichtje heeft waarschijnlijk echt nog geen flauw idee van pigment of niet en ziet waarschijnlijk geen verschil tussen en pallette van MAC of van de action. Dus dan kom je er makkelijk vanaf Ă©n lijkt het een “groot” cadeau, omdat er heel veel oogschaduw kleuren inzitten. Of van de intertoys zo’n make-up doos waar je allerlei lagen hebt en bijvoorbeeld onderin zit dan lippenstift, 1 laag hoger kun je blush en brozer uitschuiven en daarboven een schuif met oogschaduw. Als je weet wat ik bedoel. Dat vond ik zelf vroeger altijd heel leuk.

Ik ben wel heen enthousiast over cadeaus voor kinderen uitzoeken he. Nu laat ik het Maarn verder gewoon aan jou over.

4 likes

Mijn nichtje (10) en neefje (7) zijn ook gauw uitgekeken op speelgoed. Geef de laatste jaren voor hun verjaardag altijd een uitje cadeau en geef met sinterklaas een leuke pyjama bijvoorbeeld met wat wat kleine dingen zoals stickers erbij.

1 like

Ahhh dan is het niet leuk nee!

Mensen die in een hotel het ontbijtbuffet even helemaal leegtrekken om de helft op te vreten en de andere helft te smeren en in servetjes te verpakken. Scheelt weer tijdens de lunch.:sweat_smile:

5 likes

Ik kijk zulke mensen altijd heel lang en nadrukkelijk aan in de hoop dat ze zich gaan schamen

1 like

Mensen die de hele tafel volzetten en vervolgens nog niet eens de helft opeten vind ik nog veel erger. Loop gewoon nog een keer als je nog ergens zin in hebt.

Haha geweldig!

2 likes

Ik vond de kinder advent kalender overpriced dus heb ik zon celebration achtig doosje van kinder gekocht en dat wordt mijn advent kalender.

8 likes

Ik wist niet dat gierig synoniem staat voor asociaal?

4 likes

Ze woont er nu nog wel en betaalt nog huur dus vind dat ze dan ook wel mee ‘moet’ betalen aan een nieuwe magnetron. Als ze niet wil zou ik gewoon zeggen “prima, maar dan hoef je hem ook niet te gebruiken”.

2 likes

Voor die 10 euro zou ik echt geen drama maken als ik haar was.
Zeker als ze er nog 2 a 3 maanden woont en hem veelvuldig gebruikt.

3 likes

Laat haar zelf een magnetron kopen die ze meeneemt als ze weggaat. Daarna kunnen jullie met zn allen een andere nieuwe kopen

5 likes

Ja jammer, meebetalen. Dat regelt ze zelf maar met degene die haar kamer overneemt toch, die kan haar uitkopen. En serieus, tien euro

2 likes

jezusss ik kan echt niet geloven dat mensen zo skeer zijn, doe gewoon niet zo moeilijk over die 8 euro. Ik vind het raar

2 likes

Zeg anders dat je liever je eigen drank meeneemt en zelf een cadeautje haalt, lijkt me dat ze daar niet heel heel moeilijk over zullen doen en doen ze dat wel dan kun je altijd voorstellen 10 euro in te leggen.

1 like