Ik was ook te lui om hem bij het stadhuis te halen en heb hem online besteld
Ik woon naast het stadhuis
Ik was ook te lui om hem bij het stadhuis te halen en heb hem online besteld
Ik woon naast het stadhuis
Ik had gedoe met een hardloop abonnement. Zonder iets te registreren of betalen was ik ineens weer abonnee en kreeg ik gratis extras en toegang tot de premium features. Ik wil niet dat ze later ineens kosten op mij verhalen, dus netjes gemeld en zij weer geannuleerd. Echter heb ik wel eerst alle hardloopschemas die je anders niet mag gebruiken gedownload En krijg drie gratis tijdschriften, Yay.
Toen mijn buren gingen verhuizen en definitief weg waren, heb ik de sticker van hun brievenbus getrokken en op de mijne geplakt
Hahahah! Iemand heeft een tijd geleden de sticker van mijn brievenbus gejat maar ik kon gelukkig gratis nieuwe bestellen bij de gemeente.
Als je een sticker ergens vanaf trekt dan plakt dat nooit meer toch? Of zit hij nu vast met duct tape ofzo?
Ik heb uit ellende/gierigheid/luiheid een briefje gemaakt met NEE/NEE en dat met een stuk verhuisdoostape op de brievenbus geplakt haha
Ze hebben ze ook bij Bagels and Beans
Hahah dat wist ik niet, wat random!
Nee hij plakte nog wel, tot op de dag van vandaag zit ie stevig vast!
Ik gaf een surpriseparty bij mij thuis voor iemand anders. Een wederzijdse vriendin gaf me een setje badproducten, met half afgepulkte drogisterij sticker met Gefelicteerd! er op.
Ze had me niets hoeven geven natuurlijk, dus het is wel lief, maar ik zou dat niet durven, een kado doorgeven.
Ik kreeg ooit ook eens heel random een fles safari van haar, dat drink ik echt nooit en dat weet ze ook haha
Ik heb een tijdje in het buitenland gestudeerd en daar leerde ik een meisje kennen. En zij lette echt op elke cent, als ik wel eens een plastic tasje aan haar vroeg wilde ze daar geld voor hebbenā¦ En het toppunt was dat ze uit de kroeg wc papier en wc verfrisser meenam hahahaha wie the fuck doet dat nou? Zie je al iemand gaan, met allemaal rollen en zoān spuitbus onder zān shirt naar de bar
Ik vind op zich niks mis met cadeaus doorgeven, maar wis dan alle sporen die erop kunnen wijzen dat het een cadeau voor jezelf was. Pulk dan de sticker er goed af ofzo.
Mijn goede vriendin X vertelde me gisteren gefrustreerd dat het haar nog steeds niet was gelukt om een afspraak te prikken met haar vriendin Y, die haar in mei een etentje had beloofd als verjaardagscadeau en het afgelopen halfjaar meermaals op het laatste moment heeft afgezegd.
X was het beu om voor de zoveelste keer door Y aan de kant te zijn gezet, wat hartstikke begrijpelijk is, en wilde haar het liefst op de app te blokkerenā¦ maar niet voor Y gevraagd te hebben om het geld voor het eten aan haar over te maken, want zij had haar wel een verjaardagscadeau gegeven, en anders was dat āvoor nietsā geweest.
Wat?? Hoe kan je dat bedenken?
Hahaha had Y al gereageerd? Ik heb ook wel eens zoān cadeau gegeven (en ook gekregen) waar dan niks van terecht komt maar dit zou niet in me opkomen.
@Vladimir, @Marsepein, omdat mijn vriendin had aangegeven dat het haar niet om het geld ging āmaar om het principeā heb ik haar van harte aangeraden om een berichtje te sturen over haar gevoelens en haar niet om het geld te vragen, dus dat heeft ze uiteindelijk gelukkig niet gedaan. Ik vond het echter wel echt bizar gierig dat het in haar opkwam, haha!
Gelukkig haha. Vraag me wel af wat voor bedrag je zou moeten overmaken om te compenseren voor een etentje
De laatste keer dat mn ouders er waren kreeg ik snoepjes voor de kat. Ik heb twee katten, zij zelf ook een. Bij de Action verkopen ze van die pakjes me drie snoepjes voor 80 cent ofzo. Van het pakje dat ik kreeg was een snoepje afgehaald. En ze zitten niet in de bijstand ofzo.
Ik ook niet hoor, heb ook wel eens een bon doorgegeven oid.
En het was niet per se gierig want ze hoefde me in feite niets te geven, niemand deed dat overigens, alleen zij.
Maar pastte hier toch wel vond ik.
Als het mijn verjaardag was geweest had ik het wel nog iets erger gevonden.
Mijn gierige actie: ik bestel soms studieboeken om alleen te leren voor een tentamen en dan stuur ik ze daarna weer terug. Ben echt te skeer om 50 euro aan een boek uit te geven dat ik 1 keertje door ga lezen en doorverkopen is echt de hel.
Ik lees dit wel vaker hier, maar ben je dan niet bang dat ze je retour niet accepteren? Ik bedoel een boek dat opengeslagen en doorgelezen is, heeft best gebruikerssporen toch.