Ja precies dit wilde ik ook zeggen.
Kinderopvang!
Als zij inderdaad weinig inkomsten heeft krijg je een heel groot gedeelte vergoed van de belasting.
Veel goedkoper!!
Hoeveel geef jij uit aan een afscheidscadeau van een collega? (blijft wel in bedrijf, maar andere afdeling)
- 5 euro
- 7,50 euro
- 10 euro
- 15 euro
- 20 euro
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Gierige actie die mijn vriendin is overkomen…
Ze kreeg sieraden van een familielid voor haar verjaardag, die had het zo ingepakt dat het net leek alsof het van een erg duur merk was… ze had bewust de oorbellen in een ander merkverpakking gedaan en dat als cadeau gegeven, de oorbellen waren wrs gewoon van de markt ofzo. En wij allemaal op dat moment kijken van waaaauww ooh aahh chic hoor:rofl: nou dus niet haha
Ik heb 50 directe collega’s dus ik vind 2,50 meer dan genoeg. Is bij ons ook wel een gangbaar bedrag, ik heb zelf ook wel eens opgehaald en zag dat veel mensen zoiets gaven.
Als het mn werkmaat is dan geef ik meer
Logisch! Ik heb 10 directe collega’s waarvan er nu eentje vertrekt. Sommige collega’s hebben 15 euro ingelegd, ik vind het zoveel. Doe zelf de helft denk ik of een tientje. Een afscheidscadeau van ruim honderd euro is toch ook niet nodig (collega blijft in het bedrijf, andere afdeling.)
Ja bij ons is het verloop ook nog eens heel groot, mensen blijven maar komen en gaan.
Als ik jou was zou ik 7,50 doen denk ik. Het gaat meer om het idee toch. En diegene blijft ook nog eens binnen het bedrijf. Ik vind 15 ook echt veel
Bij ons ook inderdaad veel verloop. En dan zijn er tussendoor nog de huwelijken/baby’s etc…
Vind 5 euro dan ook al best veel
We werken ook met veel en er wordt meestal een tikkie van 1,50 uitgestuurd
Is mij ook eens overkomen… later zag ik dezelfde oorbellen hangen bij h&m…
Sommige mensen zijn toch echt schaamteloos
Uiteindelijk is er niks mis met oorbellen van de hm of een markt. Maar alles voor de schijn waarschijnlijk
Bij ons koopt de baas een cadeau als je weggaat en het is wel namens het personeel!
Hm ik pas ook op voor 5 euro per uur, maar ik doe daar werkelijk niks behalve chillen. Ik zie t ook meer als een gunst dan als werk.
Echt belachelijk. Mensen betalen schoonmakers tien of vijftien euro per uur maar de persoon die de verantwoordelijkheid heeft over je kinderen moet voor zo’n loon werken.
Het ligt er ook aan wat je doet denk ik? Natuurlijk, als er brand is ofzo heb ik een grote verantwoordelijkheid maar nu zit ik vaak gewoon tv te kijken terwijl dat kind slaapt.
Als je ook echt wat met die kinderen moet doen vind ik het ook erg weinig.
Het feit dat je op dat moment niet iets anders kunt doen, vind ik al meer geld per uur waard. Tenzij je nog heel jong bent, dan vind ik 5 euro per uur wel veel. Ik kreeg vroeger een tientje per avond
Toen ik 15 was werkte ik ook als oppas, 2 dagen per week van 15.00 tot 21.00 (maar soms wel 24.00). Ophalen uit school, avondeten maken, hond uitlaten, kinderen naar bed. En kreeg toen echt 4,50 per uur eigenlijk best schandalig maarja toen was dat best veel geld voor mij dus nooit echt over nagedacht.
ik kreeg een smsje, bedankt en succes!
Neemt niet weg dat ik het belachelijk vind dat zorg voor kinderen zo goedkoop moet zijn. Ik kom echt niet voor minder dan een tientje per uur.
Niet per se gierig dit maar meer aso. Ik heb op donderdag avond altijd tot vrij laat een seminar op de universiteit, nu is die uni hier ongeveer 20 minuten rijden vanuit de stad, en ov is niet erg betrouwbaar/veilig zeker later op de avond. Ga dus meestal met de auto. Een vriend van mij volgt ook hetzelfde vak en rijdt dan vaak met mee terug. Zo ook afgelopen keer. Alleen ging die dus op de passagiers stoel zitten, en zonder iets te zeggen deed die zijn oortjes in en zijn ogen dicht. Ik probeerde nog wat tegen hem te zeggen, maar hij reageerde gewoon totaal niet. Moet ook nog een stukje omrijden om hem bij zijn huis af te zetten. Vond t zo raar, is ook niet echt een goed vriend ofzo meer een uni vriend, voelde me net een taxi chauffeur…