Gierige acties

Ik vind dat zo raar! Hoe kunnen mensen denken dat dit acceptabel is.
Ik hoop echt dat mensen mij nooit als zo’n soort gier zien. Dat lijkt me zo erg.

Ik vind die koopzegels echt heel ontspannend, haha. Ik spaar ze ook bij de Jumbo :flushed:.

4 likes

Mijn broer is voor z’n werk naar België en besloot mijn kam te jatten (IPV te denken: ‘Hee ik heb deze shit niet gekocht dus het is niet van mij’, pikt iedereen van mijn familie altijd spullen als ze niet weten van wie het is). Dus ik vanochtend in paniek toen ik mijn haar wilde kammen en ik stuurde hem een bericht of hij hem had meegenomen. Ja hoor. Toen vroeg hij of hij een nieuwe voor me moest kopen en toen heb ik nee gezegd en daar heb ik nu spijt van. Ook al zijn die dingen maar 50 cent.

OMG

1 like

Ben blij dat ik niet de enige ben

Vind het zooo chill om te doen :heart_eyes:

1 like

Ik had vandaag instant schaamte door mijn eigen gierige actie. Mijn bedrag bij de AH was €9,80, maar ik spaar die zegeltjes voor die lunchboxen en zo en het schiet nog niet echt op. Dus toen de cassière het bedrag noemde zei ik heel sip “Ahhh 20 cent te weinig, so close :frowning:️” en toen gaf ze me er alsnog één :speak_no_evil: Nu vind ik mezelf echt een schooier, haha. Ik doe ook eens een keer mee met zo’n spaaractie en gelijk word ik zo. :roll_eyes:

23 likes

Aaah dit had ik vandaag ook moeten doen met mijn 9,75 :sob:

1 like

Niet echt gierig maar wel een leuk verhaal met koopzegeltjes, mijn moeder heeft eens in 1 dag zo veel koopzegeltjes bij elkaar geschooid dat ik de dag erna een ezel knuffel ervan kon halen vlak voordat ik naar het ziekenhuis moest voor m’n eerste tumor behandeling :heart:

51 likes

Gierig dilemma: ik was zonet nog even snel bij WE en toen stond ik bij de kassa met een trui. Er was een rek met leuke sokken dus ik pakte een paar blauwe glittersokken voor 1 euro. Vervolgens ben ik bijna aan de beurt en zegt de andere winkelmedewerker dat ze ook nog een ander leuk paar heeft. Namelijk blauwe glittersokken met roze en gele friemeltjes er op. Er stond ook een prijsje op van 1 euro, dus die wilde ik ook.

Kwam ik thuis, zie ik dat ze 2 euro heeft aangeslagen in plaats van 1 euro. Zouden jullie teruggaan voor die euro? De bon heb ik nog gewoon.

• Ja
  • Nee
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

ik stemde eerst op ja, maar ik zou inderdaad toch denken van, oke laat maar

3 likes

Is voor mij afhankelijk van de afstand en locatie. Werk ik bijv in de buurt en kom ik daar nog een keer langs morgen of zo dan wel, anders idgaf.

5 likes

@Gast @Madam-Mikmak zijn er eigenlijk wel eens acties dat je meer zegels krijgt?

Nope, want je betaalt per euro dat je besteedt in hun winkel. Heb weleens dat ik van een bepaalde cassiere meer krijg :stuck_out_tongue:

1 like

Jammer. Ik dacht misschien krijg je wel eens het dubbele voor hetzelfde geld #gierig

Love alle cassieres die meer zegels geven

6 likes

Was het maar zo!

Als het over koopzegels gaat: dan is het kut voor de caissiere want die worden geteld! Wel mooi meegenomen voor jou haha! Voor normale spaarzegels heb ik na een tijdje nooit meer precies geteld. Gewoon extra gegeven altijd, tenzij de klant irritant was. Dan ging ik wel alles precies natellen. Ga dus altijd voor caissieres die er al langer werken want die zijn makkelijker met spaarzegels :+1:

3 likes

Wordt het zwaar meegeteld? Was meestal maar 1 of 2 koopzegels meer, lijkt me dat zon ‘foutje’ kan voorkomen (althans ik raak snel de tel kwijt dus lijkt me plausibel :stuck_out_tongue: ) wel kan.

1 of 2 merken ze niet op, maar als er meer dan 10 missen weten ze het wel haha! Meestal ook bij de nieuwere caissieres dat het fout gaat, het is ook echt niet heel chill om te tellen

Moet je dat echt met de hand tellen? :o_o: