Gametopic

morgen begint de steam sale dus ik zou nog even wachten om eventueel te refunden als de deal groter is!

zijn het nog steeds geruchten? ik dacht dat het vorige week bevestig is

Iemand hier die Unravel speelt of heeft gespeeld? Een vriendin raadde me het aan, schijnt heel mooi gemaakt te zijn. Ik zoek wat nieuwe, leuke spellen voor de Xbox One!

Heb hem nog niet uitgespeeld, ligt even op een lager pitje maar ik vind het wel echt een heel leuk en mooi spel, kan hem echt aanraden. Je moet wel beetje van puzzel elementen houden.

Ik ben ondertussen mijn leven verloren aan Stardew Valley. :sweat_smile:

2 likes

Ik vond het echt een lief spelletje. Als ik jou was zou ik een maandje EA Access nemen (€4), dat is ruim genoeg om het uit te kunnen spelen. Tenzij je superdruk bent. En dan kan je ook wat andere games uitproberen.

1 like

@HenkdeMol @Knofje Thanks voor jullie mening! Ik ga morgen met m’n vriend op game shoppingtrip. Ori and the blind forest heb ik n.a.v. dit topic opgezocht en dat lijkt me ook super tof.

1 like

Je laptop/computer gaat er niet kapot aan maar het kan zijn dat je specs niet goed genoeg zijn om het te spelen. Dan kan je de kwaliteit wel heel erg omlaag zetten dat het toch kan maar dan kan je last krijgen van lag, langzaam bewegen, ghosting, etc. Je laptop heeft misschien ook de kracht niet om het te draaien, daar kan ie heel warm van worden en dat kan wel gevaarlijk zijn

Edit: ik heb even gekeken welke specs je voor fallout new vegas nodig hebt en die zijn best wel laag. Het kan dus heel goed te doen zijn! Als je laptop nog in prima staat verkeert zou ik t gewoon proberen. Als ie heel warm aan gaat voelen en heel veel geluid maakt (alsof een helikopter opstijgt), ervoor zorgen dat er genoeg lucht onder de laptop kan komen. Een standaard met fans (weet je wel van die draai dingetjes waar lucht doorheen komt) is heel handig hiervoor

https://www.systemrequirementslab.com/cyri deze site is heel handig om dit te kijken!

Ik zie net in de PS store Unravel 2, met lokale co op modus!!! Super leuk spel ook om samen te spelen denk ik, die ga ik sowieso wel halen binnenkort.

En ik wil nog heel graag Yooka-Laylee spelen, heeft iemand die al gespeeld?

Ah leuk! Moet Unravel ook nog uitspelen, was het weer vergeten!

27 september komt de 1e episode van Life is Strange 2! :grin:

Dan komt Captain Spirit, volgens mij is dat niet met Max en Chloe

Heavy Rain op PlayStation Plus in juli. :smiley:

Ik speel Detroit: Become Human en het gaat niet zo goed want

Samenvatting

ik heb gewoon in 10 minuten tijd twee personages vermoord. OEPS. In mijn verdediging: ik verdedigde mezelf of een ander gewoon en ze waren echt kut. Maar ja, oeps, twee doden en twee moordenaars als personage is misschien iets te veel van het goede, hehe.

4 likes
Detroit

Mijn personages zelf zijn niet overleden, maar anderen wel! Ik was misschien niet duidelijk in al mijn opgewonden enthousiasme. Kara en Markus zijn de moordenaars. Ze hebben Todd en Leo vermoordt. Met Kara greep ik het pistool om het meisje te beschermen (ik dacht dat ik afgerost zou worden als ik zonder naar binnen zou gaan en ineens was Todd dood), met Markus dacht ik dat Leo de vader zou doden als ik hem geen duw zou geven. Dus nou ja, oeps, I guess? :grimacing: Past wel bij mijn thrillerachtergrond.

Edit: alleen Connor is nog ongeschonden. Ik heb hem net die ene moordenaar laten bekennen en de moordenaar daarna beschermd tegen de boze agent. Ik was nog even bang dat het drie op een rij zou worden met doden door mijn toedoen, maar gelukkig escaleerde niets.

2 likes

Ik meld mij hier ook even. Moet mij nog wat inlezen, maar sinds gisterenavond ben ik de trotse eigenaar van een Switch. Heb nu Zelda en Super Mario Oddysey. Deze ochtend heb ik de trailer zitten kijken voor octopath traveler, mensen die dit kunnen aanraden/een mening over hebben?

ik weet dat Octopath veel aandacht heeft op het moment dus het zal wel goed zijn. Kijk ook eens naar Ys VIII: Lacrimosa of Dana trouwens!

Geweldige tip! Gaat op het verlanglijstje.
Heb opgevangen dat Octopath heel snel aan het uitverkopen is/op Amazon al uitverkocht is. Zal inderdaad wel goed zijn dan.

2 likes

ja het is blijkbaar overal uitverkocht al! Ik ben benieuwd naar de verkoopscijfers, morgen zijn de Japanse bekend

@anon76889665 ik zag net de teste van je nieuwe game, ben echt benieuwd!

1 like