Death Stranding komt enkel over als een film vind ik. Nog steeds niets van gameplay te zien.
The Ghost of Tsushima zag er wel héél goed uit vond ik, prachtige artstyle ook.
Death Stranding komt enkel over als een film vind ik. Nog steeds niets van gameplay te zien.
The Ghost of Tsushima zag er wel héél goed uit vond ik, prachtige artstyle ook.
Ben een beetje klaar met dat eindeloze geweld in games maar hey als het de enige manier is waarop ik een RPG kan spelen… soit
je moet meer Japans spelen, een stuk minder extreem geweld
Maar ik wil keuzes maken :’( En Japanse games zijn zo lineair als de pokke
Jaaa, Telltale komt met een Stranger Things Game!
da’s waar haha, ik vind het lineaire juist veel fijner om te spelen
Ik heb Uncharted uitgespeeld en ik vond het echt fantastisch. Wel een beetje veel schieten, maar het was ook wel lekker om al m’n frustraties te uiten zo. :’) En het had echt een goed verhaal! Kan niet wachten om 2 te spelen.
Echt? Omdat je dan niet afgeleid wordt ofzo? Ik vind een RPG pas echt fijn als ik echt een beetje kan doen wat ik zelf wil (en als ik kan verzamelen/hoarden haha).
ik word echt heel nerveus als een wereld open wordt gegooid of ik zelf keuzes moet maken, kan er echt niet tegen :’)
Haha ik heb dat ook een beetje, vooral als er geen goede organisatie is voor je loot etc. Daar kan mijn innerlijke controlfreak niet tegen.
En ik heb dan echt vreselijk fomo. Ben echt bang dan net die ene leuke quest te missen. Resultaat: ik ben Skyrim en vergelijkbare spellen al 100x opnieuw begonnen, maar nooit uitgespeeld.
Skyrim is echt mijn ergste nachtmerrie haha, het verste dat ik ooit geraakt van is ongeveer 10u omdat ik constant aan het Skypen was met een vriend de me door alles aan het leiden was
Ik ben gisteren met Fallout 4 begonnen en heb helemaal hetzelfde. Ik wil ieder kastje uitzoeken, alles meenemen, geen side quests of gesprekje missen. Hoop niet dat het te frustrerend wordt. Heb overigens wel meerdere saves van 100+ uur in Skyrim.
Misschien herkenbaar voor Fallout 4 spelers: ben een uur bezig geweest met sanctuary opruimen…
ja ik heb het gewoon opgegeven, ben er te autistisch voor of zo geen idee haha
gelukkig vind ik Japanese tropes niet zo erg en hun gebruik van mythologie als inspiratie voor verhaallijnen blijven interessant voor mij. En Platinum games zijn ook goed qua gameplay.
jaaa! Ik durf niet eens aan fallout 4 te beginnen. Heb m wel helemaal op twitch mee gekeken! Dat is voor mij wel een fijn alternatief zeker als ik mee kan kijken met mensen die echt dezelfde issues hebben als ik en alles moeten vinden en alles willen beleven.
Haha ik ken het begin nu zo goed uit mijn hoofd dat ik steeds een stukje verder kan spelen. In het begin mis ik in ieder geval niets meer haha! Maar dat wordt dan ook wel weer saai.
de draak die aanvalt is serieus het enige dat er me er van herinner, en dat dorpje waar ik een keer per ongeluk iemand die me aan helpen was neerstak waardoor ze me allemaal aanvielen
hahaha ja of als je per ongeluk aanklikt om iets te stelen. Ik wilde gewoon alle loot pakken, waarom staat er ineens iets tussen wat ik niet mag pakken. Argh!
Ori is ge-wel-diiiiiig! Behalve het waterboom lvl, zelden zo’n ragequit gevoel gekregen.
je hebt ergens iets bij instellingen dat je kan aanvinken waardoor Steam eigenlijk controller support forceert
is het ondertussen gelukt en welke controller gebruik je?