Gametopic

Ben zoo benieuwd naar Fall Out 76, hoop dat het een beetje leuk is online. Vond TES online heel erg tegen vallen namelijk, terwijl ik wel een hele grote Skyrim fan ben.
En TES6 :grin: hoop dat dat niet te lang gaat duren!

2 likes

Precies!! TES online was voor mij ook een grote teleurstelling, maar ik hou sowieso niet heel erg van online gamen dus dat was te verwachten haha :joy:.

Vond t wel jammer want heb de andere TES games echt kapot gespeeld.

Nee ik hou ook niet van online spellen, maar ben al heel lang op zoek naar een spel wat ik samen met mijn vriend kan spelen (wat dus niet lukt omdat ik alles online altijd kut vind). Dus ik hoop dat dit dan misschien iets is, want ik vind de hele Fall Out wereld geweldig creatief.

Als iemand tips heeft voor leuke (PC) multiplayer games?

man man de square enix conferentie was echt ruk, ben benieuwd of sony wel iets gaat zijn al verwacht ik van nier

Ik ben ook een WoW nerd, al is dat echt met fases. Speel atm niet, ben aan het wachten op de nieuwe uitbreiding in augustus. Nu vul ik mijn tijd lekker in met Destiny 2 :slight_smile: Wel echt balen dat eigenlijk alle spellen niet cross-platform zijn, want nu kan ik nooit met mn vriend samen spelen. Snap het wel, maar toch wel jammer.

De Sony conferentie was zo WEIRD. Echt, wie heeft dat format bedacht? Wat een rommeltje.

2 likes

ik heb het net teruggekeken en het was echt niet goed georganiseerd nee

1 like

CYBERPUUUUUUUNK

(Ja sorry, ben gewoon al 2 dagen aan het gillen)

Ik wil eigenlijk zeggen wat een stink E3 weer maar er worden best wat dingen aangekondigd waar ik enthousiast van word.

3 likes

Ja, na het nieuws dat Dragon Age 4 pretty much nog in de planningsfase zit (%@$@^@) is Cyberpunk atm mijn enige lichtpuntje in gameland

Ik wilde net posten of er hier ook nog animal crossing fans zitten!! Ik ben zooooo verdrietig dat er gewoon NIETS over gezegd is :frown:

Het moet echt wel komen, dat kan haast niet anders. New Leaf deed het ook zo goed en die is alweer zo lang geleden, en de Wii U heeft er niet eens een gekregen. De switch is inderdaad echt perfect. Misschien 2020…

Oh leuk! Dat wil ik ook al tijden proberen! Had toen zo’n key voor op de telefoon, maar dat werkte echt niet. Zeker niet als je nog nooit gespeeld had haha

1 like

ik heb echt schrik voor dragon age 4 met hoe slecht bioware er aan toe is :frowning:

Ik heb net de sony conferentie terug gekeken en vond het juist vet. Heel mooi met last of us en veel aandacht aan alle games geschonken. Vind het bij andere conferenties juist minder als er telkens iemand op het podium in moeilijk engels wat komt vertellen, dit keek gewoon lekker weg.

Ja dat idd wel. Kwaliteit over kwantiteit. Maar iedereen een aparte zaal voor een trailer? Had beter gewoon in de tweede zaal gekund want het effect was nou ook niet zo geweldig.
Vond het een beetje veel tijdrekken en door de zaal wissel erg random.

Ik was super benieuwd naar Death Stranding, maar het is er allemaal niet duidelijker op geworden. Kijk wel heel erg uit naar Last of Us 2, maar vond t verder ook een beetje onoverzichtelijk of rommelig van Sony.

Nintendo ook niet de moeite waard om terug te kijken dus?

Ik heb Last of Us nooit gespeeld, maar dat ga ik nu maar doen denk ik.

Nintendo is sowieso niet zo mijn ding, maar was ook best kort. En de helft ging over Super Smash Bros (heet het zo?). Dropped Frames deed live verslag en zij vergeleken het met het bespreken van de patch notes haha.

1 like

Hahaha, ja ik heb wel wat met Nintendo maar Super Smash boeit mij vrij weinig haha dus ik lees wel een recap.

Ik ben trouwens echt toe aan een zomervakantie zoals vroeger, gewoon 6 weken gamen. Ben tegenwoordig blij als ik er 4/5 uurtjes per week uit kan persen :joy:.

3 likes

Ooh ja heerlijk. Ik zat wel eens met mijn broertje tot diep in de nacht op zolder te gamen. Dan liepen we achteraf naar beneden en dan hoorden we de krant in de bus vallen :see_no_evil:

Nog een leuke aankondiging: Overcooked 2! Heb zo veel lol met de eerste gehad. Voorlopig alleen voor switch aangekondigd, maar verwacht PS4 en Xbox ook wel.

Heb even Zylom moeten googlen, maar nee dat is het zeker niet haha.

Het is echt een superleuke couch co-op. (Alleen is er niet zo veel aan) Is ook nog best uitdagend. Maar heb er al een aantal hysterische avonden door gehad. Ook heel leuk voor niet-gamers.

1 like