Gametopic

Mag ik vragen waar je hem hebt besteld? Als je bij Bol ofzo hebt besteld dan komt z’n dun hoesje middels de normale post en niet met de post bezorger.

@Monstertruck Niet? Ik denk dat ik wel wat ergere communitys heb mee gemaakt. (Pokemon bijvoorbeeld) Denk dat het nu ook vooral komt omdat na 6 a 7 jaar weer een nieuw main spel uit komt.

Wehkamp! Over Bol had ik nog niet nagedacht. Dat klopt inderdaad, zo zijn mijn vorige spellen ook geleverd. Hoop dat het via Wehkamp ook via de brievenbus komt!

1 like

Serieus? Heftig haha. Dat gaat wel ver.

Ah ja! Dat gaat ook wel ver ja. Sommige maken zelfs hele analyses van de gepubliceerde video’s, en dan echt een kwartier lang ofzo er over praten. Van een filmpje van 30 seconden.

Het verbaasd mij alleen dat er tot nu toe (amper) een slecht woord over gepraat is. Bij Pokemon Shield/Sword kon ik mij die rellen nog wel herinneren.

1 like

Mijn vorige bestellingen van bol (bijv Pokemon Shield) zaten echt in een onnodig grote verpakking die nooit door de brievenbus had gepast :sweat_smile: Had ze wel bij een pakketpunt laten leveren, weet niet of dat uitmaakt maar overdag ben ik er niet dus ben dan bang dat ik het pakketje mis.

Doen ze nu weer! 1 spel = €25 en 2 spellen is gratis AC

IK KAN NIET WACHTEN!! Game mania zit bij mij om de hoek raad waar ik langs loop de 20e

1 like

Oe Nice! Kijk @Random :smiley:

Off topic

Door jouw pf heb ik zoveel zin om Sims te spelen ook hahaha

1 like

haha leuk! gewoon doen als je er zin in hebt!

Ondertussen is PaxEAST begonnen en duiken er allemaal beelden op van de beurs daar. Het geluid van het filmpje raad ik aan om uit te zetten. Beetje veel lawaai. MAAR nieuwe beelden.

2 likes

Baldur’s Gate 3 had gister een gameplay demo en ik ben zo enthousiast! Ziet er mooi uit en de gameplay doet me sterk denken aan Dungeons and Dragons 5e!

1 like

Haha het is ook gewoon een spel dat zo’n gekke invloed op je leven heeft. Ik heb het jaren gespeeld en mijn herinneringen zijn zo bijzonder. Het was echt zo’n wereld waar alles goed is of zo, waar je even in kan ontsnappen. Alles is zo positief en gezellig en vrolijk. Het is bijna een therapeutisch spel :sweat_smile:

Ik heb eerst tegen mezelf gezegd dat ik deze niet ga kopen want geen tijd en als je het maar af en toe speelt is het niet zo leuk want dan ben je meer bezig met onkruid wieden dan spelen. Maar als ze die beauty ordinance weer hebben… Dan moet ik wel :heart:
Ze hebben ook zo goed geluisterd naar wat iedereen wilde. Echt zo’n ongelooflijke game is het geworden.

4 likes

Ik heb nu zelda awakenings en luigis mansion deze week uitgespeeld. Heeft iemand nog aanraders voor een beetje hetzelfde soort quest, ondekkingsgames voor de switch?

1 like

Was Luigi Mansion leuk?
Ik heb echt met heel veel plezier Mario Odyssee gespeeld. Zo veel leuker dan ik dacht.

1 like

Ja ik vond m echt leuk, niet elk level even leuk natuurlijk maar er zat echt meer onderzoek en boss level uitdagingen in dan verwacht

1 like

Mario Oddesey is inderdaad echt een heeeele toffe. Ben ik heel lang mee bezig geweest!

1 like

Ik heb nu toch maar een “gewone” switch gekocht ipv de AC-versie. Maar wat is het een leuke console :smiley: Ik had eerder de lite versie al, maar dat je hiermee op zoveel manieren kan spelen vind ik toch echt een enorme toevoeging!

Gelijk Stardew Valley gekocht, en wachten op Animal Crossing!

3 likes

oeee veel plezier met je Stardew verslaving! :smiley:

1 like

Hebben jullie een geheugenkaartje in je switch?

Ja, nu 1 van 64GB en in de nieuwe ga ik er 1 doen van 256GB

Hmm, ja ik twijfel of ik er een ga kopen… Voelt zo dubbel om geld uit te geven aan ruimte als ik dat geld ook aan spellen kan uitgeven hahaha