Je switch heeft een standaard geheugen van 32GB als ik het goed heb. Als je heel veel spellen digitaal haalt dan zit dat redelijk snel vol. Je kan dan tegen die tijd altijd nog uitbreiden. Dan kun je de spellen ook nog van systeem overzetten naar SD kaart (https://www.techadvisor.co.uk/how-to/game/move-switch-games-sd-card-3690483/)
Iemand hier WoW speelt en zich heeft ingeschreven voor de beta van Shadowlands? Ik twijfel nog een beetje, misschien wacht ik wel tot de daadwerkelijke release, maar lijkt me ook tof om het al eerder te kunnen ontdekken.
Mocht iemand nog interesse hebben in Pokemon Let’s Go Eevee! : ik verkoop hem voor forummers voor 30eu :). Heb hem zelf uitgespeeld.
Ja! Heel graag zelfs
Leuk! Ik stuur je even een pb
Door jullie heb ik animal crossing gekocht
Yessss one of us! one of us! one of us!
Ik had een tijdje terug New Leaf weer erbij gepakt, maar ik ben zo excited voor New Horizon en alle nieuwe features dat New Leaf echt tegen viel Ik moet btw echt eens na gaan denken over een naam voor mijn eiland, maar heb geen inspiratie.
Ik heb echt die hele demo lopen vloeken op Barret… Wat een vervelende kerel is dat
Hahaha ik vond het sws best een langdradige “tutorial” Jammer dat je dat niet kan uitzetten
Heb dr wel echt zin in! Had gehoord dat het eerste deel alleen uit Midgar alleen al bestaat
Vind ik wel jammer want vind ganeplay in mooie scenery wel echt heel leuk altijd
ik moet eerlijk zeggen dat ik Final Fantasy 7 niet echt een leuke game vond. Het spelen van de demo liet me vooral herinneren welke FF ik wel helemaal fantastisch vind ( FF12) dus die heb ik meteen geremastered in de sale op psn met 50% korting gekocht :’)
Oehh, hoeveel kost die dan? Die heb ik eigk nog nooit gespeeld.
Ben zelf groot fan van 7, 10 en 13 (ook al vonden de meesten 13 niks )
Ik wil eigenlijk het liefst dat er een nieuwe Final Fantasy Tactics op de Switch (of wat dan ook) komt, die op de Gameboy Advance (?) was geweldig!
Hij is 25 euro nu (normaal 50).
Destijds hadden veel gamers er moeite mee omdat het niet je typische final fantasy was. De wereld is fantastisch en het game systeem is heel erg uitgebreid.
Mijn andere favoriete ff is 10-2 die nog minder populair is bij mensen, geloof ik
Ohhh die vond ik idd ook verschrikkelijk haha, ik dacht YES EEN VERVOLG OP MN LIEVELING. Maar nee, je moet rare dansjes doen en de gameplay was verre van
Ooh ik vond de gameplay juist heel nice. Dat dress sphere systeem was ongelofelijk innovatief en zat goed in elkaar, haha. En ik vond het leuk dat je een vast team had van 3 characters. Plus alle side missions… Yep, loved it!
Ik speel nog WoW! Toevallig deze maand weer subscription gekocht. Ik heb volgens mij van Legion de beta eventjes gespeeld, maar ik vond dat helemaal niet leuk. Ik speel het liever meteen gewoon goed denk ik.
Werd tijdddddddd
Idd! Maar heb nog meer zin om deel 2 te spelen!! Staat eind mei op de planning, hopelijk gaan ze het niet weer uitstellen