Jaaa die wraen inderdaad zo lelijk in het begin haha. Vind het wel fijn dat je het zo kunt aanpassen. Ben benieuwd of we in het begin nog vragen krijgen om te kijken of je een jongen of een meisje bent, net zoals met New Leaf.
@Ciri Ah nee dat is echt ontzettend zonde en jammer! ik heb nog even een rondje gedaan maar zie hem ook niet bij Bol, GameMania of Nedgame. Het is wel een limited edition maar de DS zou dat toen de tijd ook zijn en die zijn nu ook nog nieuw te krijgen. wellicht dat die weer terug komt! Of via marktplaats tegen die tijd?
Wat mij net wel opviel is dat Nedgame opeens de prijzen van de AC Amiibo’s heeft aangepast. Ik zit al een paar weken de amiibo’s in de gaten te houden omdat ik ze allemaal wil collecten. Die amiibo’s zijn nu van 12 a 17 euro nu ineens allemaal 20 euro. De pakjes met kaarten, series 2, 3 en 4, waren allemaal 1,50 per pakje en nu allemaal opeens 5 euro per pakje. Bizar eigenlijk maar het lijkt mij door de Direct van vorige week te komen, toen werd het echt officieel gemaakt dat de amiibo’s zouden werken op deze versie. (Was al eerder gelekt door een Duits hoesje van het spel).
Maar goed! Nog goed 3 weken + 1 dag en dan is het 20 maart. 20 maart zelf heb ik vrij genomen en de week er na ook. Gedeeltelijk omdat ik even toe ben aan vrij van werk maar ook zodat ik even lekker lang en rustig kan spelen hahaha.