Gametopic

Jaaa heb de livestream gezien. Heb er echt zoveel zin in. En je kunt zoveel customizen en op een makkelijke manier. Ben echt verbaasd eigenlijk haha. Zo leuk allemaal. Je kunt plaatsen aanwijzen waar de villagers mogen gaan wonen, eindelijk!

3 likes

Ja en dat je later zelfs rivieren en grond kan aanpassen. Je kan gewoon alles zelf aanpassen en het ziet er zo mooi uit. Het museum ziet er vanbinnen ook zo mooi uit en al die dieren die buiten van alles zitten te doen zoals ijsjes eten omg. Het is echt perfect.

1 like

Echt zo goed. Kan wel janken van blijdschap (oke lekker overdreven)

2 likes

Ja omg dat museum! Zag zo moooi uit. Ik ben eigenlijk over alles enthousiast. Heb vooral ook zin om te spelen

1 like

Jaaa, de villagers plaatsen, dat scheppen in de rotsen en dan een waterval krijgen of een doorgang. Zag zelfs dat je koffie mokken kunt customizen. Echt geweldig! Ik ga denk ik nog 20 keer kijken of ik details kan zien.

Wellicht tegen die tijd een idee om friendcodes uit te wisselen zodat we elkaars eilanden kunnen bezoeken :slight_smile: ?

4 likes

Jaaaa tuurlijk!

1 like

Vijf nieuwe bewoners

2 likes

Yaasssss!

1 like

Dat twitter account is echt zo fijn, echt super snel altijd met nieuws dingen plaatsen.

Ben ook echt blij dat de Amiibo’s ondersteunt gaan worden. Heb nog een hele map vol met die kaartjes ook. Ook die hello kitty versie kaartjes en die sanrio kaartjes.

3 likes

Zo fijn dat de schapen nu ook gewoon shirts dragen ipv ze om de hals te knopen :sweat_smile:
Ook zo tof dat ze lange mouwen en hemdjes kunnen dragen.

1 like

En ook nog best wel wat ruimte in je inventaris! Plus die tool shortcut vond ik ook echt heel tof.

Ik denk dat ik een ban ga krijgen voor powerposten als ik zo door ga :sweat_smile:

2 likes

Ik wil die kat :scream:

Ik zag op YouTube vleermuis bewoners, maar die waren volgens mij door fans gemaakt? Die waren echt cute.

2 likes

:joy:

4 likes

8 likes

Deze storm dag is echt de perfecte dag om weg te kruipen op de bank met Animal Crossing. Helaas nog zo lang wachten. Spelen jullie nu New Leaf weer? Zit er aan te denken om die weer eens op te starten maar bang dat ik dan in maart geen zin meer heb in NH

Zooooo leuk dat het bijna uit komt! Ik heb destijds bij die aankondiging anderhalf jaar terug echt zitten gillen op de bank. Wild world heb ik denk ik zo’n 2 jaar iedere dag gespeeld :heart:

Ik twijfel heel erg of ik deze wil kopen. Het spel is fantastisch maar eigenlijk alleen écht leuk als je elke/om de dag even komt spelen en ik heb daar echt nooit de tijd voor nu. :sob:

1 like

Lijkt ac een beetje op mysims van de Nintendo vroeger?? Want dan moet ik het hebben

Hmm heel klein beetje maar AC is veel uitgebreider en heeft niet dezelfde soort mini games.

1 like

Ik had mijzelf voorgenomen om niet met New Leaf te gaan spelen, maar toch gedaan. Via de PC en een emulator (weet niet of ik daar over mag praten hier) en vandaag uiteindelijk de DS gepakt. Echt leuk om mijn oude stad te zien! Jammer dat ik niet echt een nieuwe save file kan beginnen op de DS, als ik dat nu namelijk doe kom ik als nog in mijn ouwe save file stad. Of ik moet de oude save file stad verwijderen.

Kan je een dm sturen waar ik dit kan vinden haha?

1 like