Gametopic

Ik denk niet dat het nostalgie is, maar meer een type spel wat je echt moet liggen. Sommige mensen vinden het drie keer niks! Je kunt niet dood gaan, er is eigenlijk geen uitdaging, het is gewoon een heel low-key en relaxed spel.

Ik zou eerst wat gameplay filmpjes kijken of een demo (als die er is) wanneer het spel uit komt. Switch spellen zijn echt duur dus het zou zonde zijn als je het koopt en het niks aan vindt!

1 like

Ik heb dus ring-fit adventure en was helemaal hyped, maar merk dat ik het echt niet speel
 mensen hier die het wel veel spelen?

@Rozevarken Haha nu ga ik weer twijfelen! Ik ga je pb’en.

edit: lukt niet :frowning:

Wellicht kun je New Leaf proberen middels een emulator? (google) Dan kun je kijken of het wat is. Hoe New Horizons zal zijn, geen idee nog maar Animal crossing kennende gewoon leuk. En indd filmpjes kijken, misschien wel twitch. Er zijn nog mensen die New leaf streamen.

Je hebt ook een gratis AC spel op de iphone/ipad. Misschien ook op android?

Ik heb trouwens de switch AC-editie net ge-preordered! Ik wist eerlijk gezegd niet eens wat de switch nou eigenlijk voor ding was, had er uiteraard wel van gehoord en gezien maar ik game nooit op consoles dus boeide me niet. Maar AC speelde ik vroeger op de DS en recentelijk op iphone, en ik vind de pastel AC editie switch dus wel echt zĂł leuk! Toen ik een plaatje ervan stuurde naar mijn vriend (Gewoon om te laten zien hoe cute het is) zei hij dat hij wel een switch wil. Dus nu kopen we hem haha. Lekker spontaan weer.

4 likes

Oja pocket camp! Het is wel iets anders dan de spellen vind ik, maar wel iets meer HD haha.

Ooo wat tof dat je de switch hebt besteld! Ga je heeeel veel plezier aan hebben :heart_eyes_cat:

1 like

Ik heb ook maar weer pocket camp gedownload om het wachten te verzachten!

2 likes

Die heb ik nu ook gedownload, 'ns kijken of dit wat voor mij is.

1 like

Heb de switch ook maar besteld, mijn bankrekening huilt maar ik kan niet wachten hehe.

Pocket camp is trouwens leuk! Vind het heerlijk om even mee te ontspannen haha

3 likes

ah leuk!!! Ik heb het een tijdje even niet meer gespeeld, maar ben nu weer verslaafd

@Lakshmana ben benieuwd wat je ervan vindt!

1 like

Ik heb deze

switch dus kan de AC switch gewoon echt niet verantwoorden

Maar hij is zo mooi :cry:

4 likes

Het is het zo waard (denk ik haha)

Hebben jullie al een naam bedacht voor je eiland?

5 likes

Door jullie moet ik het spel gewoon kopen. Jullie zijn allemaal zo positief er over

1 like

Nee nog niet! Jij?

Vandaag is echt een dag waarop ik geen geduld heb en het allemaal te lang vind duren tot release. :joy:
lang leven reddit.

@Popcorn nee nog niet!! vind het lastig. Met Stardew valley heb ik er ook altijd moeite mee :sweat_smile:

3 likes

Voor alle ACNH enthusiasts! Zal om 15.00u Nederlandse tijd starten.

3 likes

Eeeeeindeeeelijk! Was echt bang dat ze niet meer zouden komen met een direct.

1 like

Wij zijn dus op jullie adviezen de Legogames samen gaan doen. Ik was een beetje sceptisch (Lego? Really? Is dat niet iets voor kinderen?), maar het is Ă©cht heel erg leuk :joy: Ik ben niet zo handig met de controller en het is niet al te moeilijk, dus juist ideaal om te doen. En superleuk dat we nu nog heel veel games hebben om samen te kunnen spelen, want er zijn er heel veel.

6 likes

Ik ben sinds kort ook begonnen met de Lego Harry Potter op de switch en vind het ook zoveel leuker dan ik had gedacht! Dacht eerst ook: ah gadver Lego :unamused: Maar het valt me echt heel erg mee!

2 likes

Aah, ik heb inmiddels ook een pre-order geplaatst voor de ACNH Switch :scream: Nu alleen nog een maandje wachten

2 likes

Animal Crossing ziet er zo goed uit :cry:

1 like