Gametopic

520854102615

Dit is mijn id ! Speel op mijn telefoon.

Oeeh! Pc, en jij? Ben echt weer zo hooked de afgelopen tijd. Love it.

WoW op pc natuurlijk (nu even niet mee bezig ivm afstuderen) en OW op de xbox. Als ik m’n wow weer oppak stuur ik je even een PB als je dat leuk/goed vindt :smiley:

Misschien kun je op YouTube kijken naar wat games om te kijken of het zo in eerste instantie wat voor je is.
Ik vind de volgende games leuk die ik ooit heb gespeeld: Assassins creed, Uncharted, Heavy Rain.

2 likes

Ik ga ook voor Shield! Maar vooral voor die Galarian Ponyta haha die moet ik gewoon hebben.

3 likes

Ik ga m kopen :smile: Maar dat heb ik ook al eerder gemeld hier. Die ophef maakt mij niet uit, ik ben niet zo’n speler die telkens het team overzet naar het nieuwste spel. En ik vind de nieuwe designs er tot nu toe goed uitzien!

Enige prijs! Vind het die 13,- absoluut waard, hij kan er zelfs meer voor vragen als hij wilt (word door 1 persoon gemaakt) maar hij vind het gewoon super leuk om zo’n spel te maken.

2 likes

Ik ga voor Shield, mijn zus en zwager voor Sword. Heb inderdaad ook wel gezien welke Pokémon er wel/niet in zitten en helaas veel van mijn favorieten dus niet. Evengoed wel veel zin in de game! Het ziet er echt goed uit.

Yes ofcourse, leuk! :grin:

@Drawster Mijn favoriete game met een verhaallijn is Firewatch, is een singleplayer waarin je een soort boswachter bent en een mysterieus verhaal doorloopt. Daarnaast zijn Wolfenstein, Fallout en Overwatch ook wel favorietjes. Of World of Warcraft. Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet haha.

2 likes

Ik ben ook echt geïntrigeerd door death standing, ben benieuwd hoe ie is!

Yaas plz review DS

Had gelezen dat het vooral heel veel lopen van a naar b is met pakketjes die je moet afleveren enzo… dus hopelijk niet te eentonig.

Ik verwacht heel veel van t verhaal iig

@Denna Jij hebt ook prof Layton toch? Hoe is die?

Ik heb advies nodig. Vroeger speelde ik vaker games, maar op de een of andere manier is dat een beetje weggevallen. Ik mis gamen de laatste tijd, en overweeg om een console te kopen. Ik wil in ieder geval Borderlands 3 spelen, deel 1 en 2 vond ik co-op met mijn vriend heel leuk. Ik ben ook fan van Skyrim, en zou wel weer een vergelijkbaar spel willen vinden. Verder ben ik vroeger verslaafd geweest aan van die MMORPGs. Ik heb al een 3DS, die gebruik ik vooral voor Pokémon. Nu ik hier lees over die nieuwe Layton en de nieuwe Pokémon zou ik die ook wel willen spelen, maar volgens mij zijn die voor de Switch?

Mijn vragen:

• Welke console kan ik het beste kopen? Ik heb wat vergelijkingsartikelen gelezen, maar heb nog steeds geen duidelijke voorkeur.
  • Welke spellen zou ik leuk kunnen vinden?

Ik ben ook verslaafd aan Stardew Valley! Zo fijn om te spelen vooral omdat niets per se moet.

Man had een switch bij elkaar gespaard op werk met een of ander referralprogramma. Nu ook een lite gekocht zodat we tegelijkertijd kunnen spelen als we geen samen-spel zoals Mariokart spelen. In de praktijk zitten we samen op de bank Stardew Valley te spelen. :joy:

2 likes

Het is heel ontspannend vooral, maar je moet er wel van houden. Het leek mij ook saai.

Ringfit is best pittig maar ik vind het heel tof gedaan die combinatie van verhaallijn en bewegen. En Mariokart is sowieso goed voor veel plezier haha.

2 likes

Zijn het niet hele makkelijke puzzels? Ik heb dit vroeger gespeeld en vond het toen echt heel erg leuk

Hahahah ik zat echt veel te moeilijk te denken!!

Er zijn nu zoveel leuke spellen aan het uitkomen wil ze allemaal :cry:

1 like

Dat is ook heerlijk, samen gamen. Mijn man is veel beter maar dan kan hij me soms ook wat vooruit helpen.

1 like

We hebben nu het nichtje van mijn man te logeren die zich vermaakt met just dance, Mariokart en straks gaat ze nog ringfit proberen.

En ze heeft onze hele familie in de sims gemaakt en per ongeluk haar moeder dood laten vriezen. :woman_facepalming:

4 likes

Haha!! Ringfit en pokemon staan nu bovenaan mijn lijstje, mocht ik opeens miljonair worden.