Nee heb gisteravond even gespeeld! Ik vind het echt leuk en het spel ziet er ook mooi uit. Moet wel echt even wennen aan alle controls enzo, dus ben van plan om eerst de hele carrière/tutorial uit te spelen. Vanavond weer verder
Weet iemand of er vorig jaar tijdens de black friday sales etc nog games voor de switch in de aanbieding waren?
Ben heel benieuwd naar ringfit !
Leuk, heb er echt zin in! Al ben ik bang dat de mogelijkheden zo uitgebreid zijn dat het me nooit lukt om iets moois op te zetten en dat ik dan gefrustreerd raak haha. Dat heb ik ook met Planet Coaster heel erg.
Het is echt heel tof, maar pittig. Ik sport al vrij intensief maar ik krijg hier echt forse spierpijn van.
Ik heb hem voor m’n verjaardag gevraagd! Lijkt me heel fijn om dit thuis te kunnen doen
Heb trouwens Luigi’s Mansion ook gevraagd. Lijkt me super leuk
Ik heb afgelopen jaar de ps4 gekocht, maar nu ik alle games voor de switch bekijk heb ik toch een beetje spijt dat ik die niet heb gehaald. Hopelijk komt er voor black friday nog een goede aanbieding. Zou zo graag alle mario spellen willen spelen
dit is de reden dat ik mijn ps4 verkocht heb haha. Bijna geen spellen om samen te spelen en ik was de wii gewend
Het enige dat mij wel echt tegen houdt is dat alle spellen voor de switch zo duur zijn. Bijna elk spel is rond de 60 euro, echt belachelijk.
Ja klopt, dat is ook een reden dat ik hem nog niet gekocht heb
Daarom hoop ik, net als @Pepernoot op een goede Black Friday deal… of de mediamarkt met een 2 + 1 gratis oid. Wil sowieso ook nog Mario Kart, speel dit nu grijs op m’n telefoon. Iemand trouwens die daar vriendjes op wil worden?
Ik speel het ook. Maar snap nog niet alles. Misschien weet jij dit. Waarom kan ik heel vaak niet in de ‘geheime’ wegen ik ben een newbie met Mario
Jaaa!
Mijn ID is 600933597420
Nog mensen die Pokemon gaan kopen of hierover nadenken?
Er is super veel ophef over dat veel Pokemon niet in het spel komen, het is ook al geleakt welke er wel en niet in komen en ik vind het wel echt teleurstellend, veel van mijn favorieten zitten er niet in. Maar aan de andere kant ziet het spel er wel gaaf uit en is het sowieso leuk om met de nieuwe Pokemon te spelen
Je hebt zo’n speedbuff paddestoel nodig om daar in te gaan. Als je die vlak voor zo’n ingang start en dan in de richtig van zo’n geheime ingang stuurt kom je er wel doorheen! Dat is overigens met de gewone Mario Kart op de nintendo niet zo, dan kun je er gewoon altijd gebruik van maken.
Verstuurd!
Wat heb jij voor deze tour al veel punten
Kom er net pas achter dat dit topic bestaat, wat tof!
Meer mensen hier die BlizzCon hebben gevolgd en ook enorm hyped zijn voor WoW Shadowlands en/of OW2? Heb ook echt de ogen uit m’n kop gejankt bij de cinematic van OW…
Oh kijk nu snap ik het !
Haha ja ik was gisteren vrij dus lekker de nieuwe tour super veel gespeeld
Echt errug
JAAAAA ik ook. speel je op xbox of ps of pc?