Gametopic

Ik heb een paar jaar geleden een spel gespeeld, maar kan me niet meer herinneren hoe het heet. Misschien kunnen jullie helpen? Het begint met een meisje die in coma is en dan leef je zegmaar in haar ‘droom’ waar je uit moet komen. Even later loop je in een Tokyo achtige setting. Verder weet ik niet zoveel meer maar het zag er zo mooi uit. Jullie enig idee?

Klinkt als Dreamfall: The longest journey!

Jaaaa omg thanks!! hebben jullie dit weleens gespeeld?

1 like

Ja, een van mijn favoriete spellen! Dreamfall is wel eigenlijk het vervolg op het originele spel (the longest journey) en Chapters is dan deel drie, maar ik heb zelf deel 1 nog nooit gespeeld want vind hem er niet mooi genoeg uit zien haha, volgens mij is die al vrij oud. Maar heb wel hele goede dingen over deel 1 gehoord!

1 like

Ja, ik ben dol op die serie. Gameplay is soms wat onhandig maar het verhaal en de personages zijn top

Deel 1 is ook echt fantastisch. Moet zeggen dat als je er eenmaal inzit de graphics na een tijdje niet meer opvallen.

1 like

Ahhhh ik wil het

Ik heb gisteren Call of Duty WW2 gekocht voor 17,50 bij bol! Echt al wel een jaar of zeven geleden dat ik echt een COD-fanaat was, dus ben benieuwd of ik het nu nog steeds wat vind. En zag gisteren de trailer van de nieuwe Diablo, meer mensen deze al gezien? Ben nu wel heel benieuwd naar de game! Las online alleen dat het nog wel jaren kan duren voor hij ook daadwerkelijk uitkomt helaas…

Ik zweet me ook echt kapot.
Maar voelt zo lekker daarna.

Ga je m daarna verkopen denk je of hou je het spel? Zo ja, wil ik m best van je overnemen!

Omg Longest Journey, the childhood feels :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Vond deel 1 echt het beste, 3 ben ik nog steeds niet doorheen door de stroeve gameplay :frowning:

1 like

Kent iemand trouwens Zanzarah? Dat spel is zooo geweldig maar volgens mij bijna bij niemand bekend. Is een wat ouder spel overigens.
220px-ZanZarah

Ik weet niet of dit mag, maar is er iemand die legend of zelda BotW en/of splatoon 2 zou willen overkopen? :innocent:

Ik zag gister in de PSstore Tera staan en damn ik ben gelijk verslaafd. Het doet mij erg denken aan flyff, dat speelde ik vroeger onwijs veel. Het is wel nog even inkomen en kijken hoe alles werkt. Zijn er hier meer die Tera spelen?

Ugh love that game SO much echt. Let me know wat je ervan vindt!!! De hele sfeer ervan is zo geweldig.

Oh wauwwwww dan ga ik m maybe ook weer eens spelen!!

1 like

Ik bezorg nu ook pakketten.

Ben overstag gegaan door Norman Reedus en Maaaaaadssss Mikkelsen.

1 like

Ik ben ook weer gezwicht jongens :joy:. Heb wel weer iets meer gametijd maar ik heb letterlijk nog allemaal PS4 games in het plastic.

Goed, dat hield me niet tegen. Heb voor de Switch gekocht:

• Prof. Layton
  • Ringfit Adventure
  • Preorder Pokemon Sword

Ennnn ik wil eigenlijk nu ook DS kopen voor de PS4. En mijn lijstje van wat ik nog meer wil is al zo lang… haha.

Maar in tegenstelling tot een paar maanden geleden heb ik wel echt (bijna) elke dag wel minimaal één uurtje om te gamen dus uiteindelijk kom ik wel weer ergens :wink: !

2 likes

Ik wil hem!
Zou hij met black friday nog voordeliger zijn ?

Hoi! Ben ik weer.
Wat zijn leuke spellen om samen te spelen op de switch?

Ik ga eind deze maand een switch kopen met Pokémon shield en Mario kart of Professor Layton :smile:

2 likes

Haha, ik heb het gevoel alsof ik in herhaling val maar Stardew Valley is super leuk om samen te spelen!

2 likes