Ik ben met League of Legends begonnen (m’n vriend is heel enthousiast haha) maar snap er nog niet heel veel van…
Eindelijk een Layton voor de switch
Ik heb sinds gisteren overcooked 2, maar ik kom nu te gestrest uit werk om het te spelen. First world problems’
Ik speel sinds deze week weer lord of the rings online. Jaren geleden ook gespeeld maar was eff vergeten hoe leuk ik het vond
Nog een halve maand en dan komt Pokemon eindelijk uit Ik hoop echt dat er hierna Sinnoh remakes komen
Ik heb een switch waar ik eigenlijk niks mee doe omdat ik niet weet welke spellen leuk zijn. Ik vind pokemonGO niks aan, want ik snap niet wat het doel is dan rondlopen en die pokemons vangen. Duurt me allemaal wat te lang.
Hebben jullie tips voor leuke spellen? Ik denk dat ik adventure en simulatie het leukste vind
Ik ga echt huilen als ze die ook zo verpesten
My time at portia!
Heeft iemand professor Layton op de switch?
Is het leuk voor volwassenen en om samen te doen? Ik hoor het graag!
Hij komt volgensmij zaterdag pas uit toch?
Ohhh whoops! Meen je! Fail.
Ik zag allemaal dingen voorbij komen online, dus dacht dat hij al uit was. Sorry!
Haha kan gebeuren! Ik kwam er toevallig gisteren achter, toen ik ook dacht dat hij al uit was.
Ik denk dat je Stardew Valley wel leuk vindt! Ik heb echt beschamend veel uren in dat spel zitten.
Games op de switch die ik ook leuk vind:
Link’s Awakening (is een remake, heel leuk gedaan vind ik).
Breath Of The Wild (moest ik even inkomen want voelt minder als een Zelda spel, maar daarna echt veel plezier aan beleeft)
Donkey Kong
Mario en Mario Oddysey
My Time at Portia
Trouwens, 6 november komt Planet Zoo uit op Steam en ik kijk er zooooo naar uit . Nog meer mensen die deze gaan kopen?
ik wil zo zo graag maar mijn computer gaat dit nooit aankunnen Zelfde geldt voor Planet Coaster…
@Kees @DikkeKip Wel heel leuk dat hij komt! Heb die Layton games vroeger op de DS verslonden.
Nu mis ik nog wel Wario Ware voor de switch, dat vond ik zo leuk altijd.
Jaaa ik wil deze gaan kopen, maar ik wacht even op mijn volgende loon
We hebben sinds kort een switch en ik vind het zo heerlijk. We hebben ook ringfit erbij, da’s nog best pittig maar ook echt heel leuk. Ik vind sowieso die actieve spelletjes erg vermakelijk.
Hoe bevalt het? Of ben je pas net aan het spelen? Ik ga hem vanavond na het werk kopen!
Ben door jullie verslaafd aan Stardew hahaha.