Ik heb nu iedere week met mijn zusje, broertje en zijn vriendin een Borderlands 3 sessie. Zo leuk om met z’n vieren co-op te spelen.
Hoop wel dat er nog iets van een patch komt. Veel lag tijdens gevechten…
Ik heb nu iedere week met mijn zusje, broertje en zijn vriendin een Borderlands 3 sessie. Zo leuk om met z’n vieren co-op te spelen.
Hoop wel dat er nog iets van een patch komt. Veel lag tijdens gevechten…
Dit is wel echt een handig overzicht zo! Misschien moet ik ook maar een Stardew Valley journal maken haha. Had voor de community building wel ooit pagina’s gemaakt in mijn bullet journal en ook recipes uitgeschreven, maar is wel erg veel werk en ik gebruik maar 1 bullet journal per jaar
Speelt iemand hier ook Tetris tegen 99 anderen? Dat gaat zo ontzettend snel!! Ga er helemaal scheel van kijken.
Is er iemand die Overwatch op de Xbox speelt? Ik wil graag meer competitive spelen maar de meeste mensen waar ik aan gekoppeld wordt zijn prut
i’ve done it guys, ik heb denk ik skyrim uitgespeeld met alle dlc. Er zijn namelijk alleen nog kleine missies die elke keer net iets anders zijn dan de vorige. Ik weet niet of ik blij moet zijn of verdrietig.
Speelt iemand hier Fallout 76? De game werd net weer wat positiever ontvangen na de hel bij de launch, lanceert Bethesda bepaalde updates waar de community om vroeg als extra’s bij een membership je betaalt 15euro per maand of 10 euro bij een jaarcontract, echt alles gaat om de microtransacties. Reacties zijn ook niet bepaald mals, heb nog geen enkele positieve gezien
M’n vriend heeft een PS4 met voornamelijk schietspellen. Niet helemaal mijn ding al vind ik het soms wel leuk om mee te kijken. Wat zijn een beetje leuke platform of puzzelspellen of waarin je tegelijk kan spelen? Ik heb nu little big world gekocht, maar ik vind het lastig om spellen te vinden die meer voor volwassenen zijn.
Zoals @Gerard zegt, Detroit become human! Niet echt een puzzelspel, al moet je wel dingen uitzoeken, het gaat vooral om beslissingen nemen die het verhaal beïnvloeden. Onlangs heeft mijn man samen met een aantal collega’s een game-avond gehouden met als doel elkaar inspireren; en daar heeft hij een aantal collega’s die “helemaal niets hebben met schieten enzo” enthousiast gekregen voor Detroit become human. Visite speelt dit ook regelmatig omdat het toegankelijker is als ps4 spel.
Horizon Dawn vind ik een prachtig verhaal, maar ook met actie, al vond ik het best speelbaar. Ik speel liever geen games waarbij ik veel moet schieten op de ps4, daarvoor gebruik ik liever de pc.
Eigenlijk sluit ik gewoon aan op Ballorig
Lekker brutaal maar denken jullie dat er nog een deal komt voor de switch rond de feestdagen?
Ik wil graag een switch aanschaffen maar ik vind het een beetje zonde als hij in december €30 goedkoper is.
Ik denk eigenlijk dat die kans niet mega is, Nintendo gooit niet vaak producten in de korting. Maar je zou altijd kunnen wachten voor het geval het wel zo is, misschien komen er ook weer nieuwe switches uit in combinaties met spellen die bijna uitkomen.
Bijzonder hoe Bethesda elke keer weer zo de plank mis slaat met dat spel. Speel het zelf niet, maar hou mijn hart vast voor de volgende elder scrolls. Ze lijken echt totaal niet te begrijpen wat hun doelgroep wilt.
Bedankt voor zoveel suggesties! Ik ga ze zo allemaal even opzoeken, daar moet wel iets tussen zitten!
Ik heb de mijne vorig jaar rond die tijd met korting gekocht met een of andere weekendactie van mm. En weet nog dat er vorig jaar tijdens black friday ook 30 euro korting was (toen twijfelde ik nog).
En @NInja bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik nog even wacht met bestellen tot black friday/kerst
Oooooooh. Ik wil em vet graag hebben maar ben een beetje aan de blutte kant atm.
Ik heb zo’n zin in de nieuwe Pokémon voor de switch, hoop zo dat ie wat moeilijker gaat zijn en minder van die lange vaste tutorials/verhaallijnstukken
Voor welke ga je?
Ik denk Shield! Maar ik heb geen pre-order gedaan, ik koop m op de dag zelf. Dus dan kijk ik nog even of er meer verschillen bekend zijn. En jij?
Mijn voorgevoel zei Shield en daar ga ik waarschijnlijk ook voor haha.
Shield heeft een exclusive ghost type gym, Sword fighting. Naast dat en de exclusieve Pokémon weet ik het verschil ook niet.
Heb ze allebei in preorder staan, een als cadeau. Diegene maakt het niet uit welke, dus ik heb nog even om na te denken haha (al ben ik 90% zeker over Shield).