Gametopic

Ik speel het ook al een aantal jaar, het liefst op mijn Switch. Echt een fijne game om mee te relaxen. Heb het nu alleen al een hele tijd niet meer gedaan, dus dan is het een beetje inkomen. Binnenkort maar weer oppakken want ik vind het extra leuk om te spelen rond deze tijd van het jaar.

1 like

Heel fijn spel om mee te relaxen idd! En ik hou van de herfst in het spel, heerlijk om in te spelen als de regen tegen mijn raam tikt.

De kleuren zijn ook zo mooi in de herfst! De winter vind ik een beetje saai, want ik vind het minen een beetje eng haha. Ben zo vaak spontaan aangevallen dat ik het niet zo goed meer durf. Maar hoe langer je bezig bent, hoe meer manieren je vindt om ook in de winter te verdienen dus dat is wel fijn.

1 like

Ik vind Stardew Valley echt lastig haha. Ik heb het nog maar 2 middagen gespeeld, maar ik vind het zo lastig om geld te verdienen? Het gaat voor m’n gevoel veels te traag.

In het begin gaat het inderdaad wat langzamer, maar zodra je wat verder in het spel bent wordt het makkelijker!

1 like

Ik was echt wekenlang diehard fan en toen ben ik ineens gestopt. Voor mij is het echt zo’n spel als sims, iets waar ik maar een paar keer per jaar zin in heb

1 like

Haha ik heb dat ook met dat minen. Je verliest ook nog mine levels als je doodgaat dus ik heb al zeker 40 levels verloren waardoor mijn medefarmer (ik doe multiplayer) daar ook niet meer heen kan :sweat_smile:

1 like

Ik heb stardew valley nu toevallig ook sinds twee weken! Tot nu toe vind ik het wel heel leuk, maar ook wel veel vrijheid als in, je krijgt niet veel uitleg over hoe alles werkt!

Ook als er een event is vergeet ik dat vaak

1 like

Even ‘humblebraggen’ maar mijn vriend en ik hebben zon’ fijne zolder gecreĂ«erd. Ik ben er zo blij mee! We kijken hier films, kunnen tegen elkaar aan liggen en gamen, Netflixen, noem het maar op!

29 likes

Life goals! Superleuk ook dat triforce lampje.

1 like

Ik heb voor de PS4 tekken 7 en red Dead Redemption op marktplaats staan.
Iemand van hier interesse?
Edit; verkocht.

Hier ook! Heb een savegame van 83 uur, maar ben weer een nieuwe begonnen. Even opnieuw ontdekken hoe alles werkt

Voor wie het spel nog niet eerder gespeeld heeft: ik vind het heel handig om van iedere groente/forage/fruit/vis een stuk of 3 te bewaren in een kist. Dan kan je ongeacht het seizoen iets pakken als je het nodig hebt.

1 like

Ik ben gisteren weer na 2 uurtjes gestopt. Ik vind het echt lastig, weet gewoon niet echt goed hoe ik die boerderij goed kan opbouwen. Ik wil een coop laten bouwen, maar dan heb je 4000g nodig en ik krijg echt weinig geld binnen omdat alles geld juist kost haha. Ik ben ook echt te ongeduldig. Iemand tips? Ik ben wel redelijk aan het minen, maar mijn inventory zit ook vet snel vol telkens
 Merk dat ik die vrijheid in het spel echt lastig vind haha, ik heb echt nodig dat iemand mij zegt DOE NU EERST DIT want ik zit nu heel de tijd random shit te doen zonder systematisch te werk te gaan.

Volgens mij neem ik het veels te serieus :frowning_face:

Ik heb het via marktplaats verkocht.
Bedankt voor je interesse.

Het snelste vind ik gaan door al je geld aan zaadjes uit te geven wanneer je kan. En dan een routine aanhouden van in de ochtend je farm verzorgen en 's middags vissen of minen. Het blijft wel een traag spel, maar dat is voor mij ook wel de lol. Per dag iets anders doen, een recept uitzoeken, met de bewoners praten.

Overigens neem ik het spel af en toe ook veel te serieus

Samenvatting

6 likes

Omg i love dit. Ik vind het niet erg dat het spel traag gaat, ik vind het vooral lastig te dealen met de vrijheid haha. Ik ga idd ook eens proberen te werken met zo’n dagroutine!

1 like

Ik ben vandaag ook al 3 uren Stardew aan het spelen haha

Ik heb deze van de week bij vrienden gespeeld, heb krom gelegen van het lachen :laughing:
Kortom leuk en grappig spel ^^

1 like

Ik ben gisteren weer verder gegaan met Witcher 3. Ik was al redelijk ver maar game altijd in vlagen. Het verbaasd me altijd hoe snel ik weer doorheb waar ik gebleven was in het verhaal.

2 likes

M’n vriend is er achter gekomen dat Stardew Valley vergelijkbaar is met minecraft. Hij heeft nu nachtdienst dus hij zit de hele nachtdienst te minen en te farmen. Ben ik blij mee, want heb een hekel aan minen. Hij heeft gelijk het einde van de mine gehaald dus nu kan ik daar ook weer mee verder haha.

6 likes