Gametopic

M’n vriend en ik gaan waarschijnlijk een Oculus Rift bestellen. Hebben 't laatst bij een vriend uitgeprobeerd en zijn nu hooked, haha. Zoveel zin in!!

2 likes

Ik level 149

2 likes

Het speelt echt zoo lekker :hugs:

1 like

Iemand hier die Zelda Link’s Awakening heeft gekocht of gaat kopen?

Ben het wel van plan denk ik, maar voorlopig nog niet!

Naar deze ben ik ook benieuwd! Wilde deze spelen, maar kwam er toen achter dat ie alleen voor Xbox en computer beschikbaar was

Ik heb hem sinds gisteren en hij is ontzettend leuk! Alleen heb ik hem per ongeluk in het Nederlands gehaald.:weary:

Hopelijk mag ik hem ruilen.

1 like

Als je Ni no Kuni nog niet eerder gespeeld hebt vind ik hem zeker het geld waard! Ik heb in de PS3 versie tientallen uren zitten. Zo veel content, een van mijn favo games.

Ori and the Blind Forest is ook top, ben je wel sneller doorheen.

1 like

Iemand ooit Eastshade gespeeld? Ik ben dit weekend begonnen met spelen en ik vind het zo zo zo fantastisch. Een soort van witcher/elder scrolls maar dan zonder geweld en met kunst.

ik wil zooooo graag Planet Zoo spelen als hij uit is in november, maar mijn pc gaat dat nooit aankunnen als ik de specs bekijk : (

Ja zo kut! De sims draait prima op mijn pc op de hoogste instellingen maar laatst heb ik Planet Coaster gedownload om te kijken of dat werkte, maar dat liep ook voor geen meter. Dat terwijl mijn pc (vooral de videokaart denk ik) alleen wat verouderd is maar niet prehistorisch ofzo, zo zonde

Biecht maar ik heb net al even op de site van de mediamarkt gekeken :joy: ik sla even over denk ik

(haha ja sorry het is een trigger)
Je mag trouwens altijd bij mij thuis komen om t te spelen, throwback naar basisschool afspreek middagjes. Maar dat zal het de moeite al helemaal niet waard zijn haha (although ik heb wel een 4k monitor en een mega goede graphics card dus het wordt wel de planet zoo ervaring die je wil)

1 like

Dit ziet er echt prachtig uit, kan je iets meer vertellen over wat je doet in de game?

Edit: specifiekere vraag: zit er echt een verhaal in? Ik hou van een sterk verhaal

Heb gisteren Frostpunk gespeeld, wat een leuk spel is dat!

1 like

Ehm je bent een personage die de wensen van zijn overleden moeder wil vervullen. En dat is dat hij de mooiste plekken van Eastshade moet schilderen. Je komt aan in een kustplaats van Eastshade nadat je schip waarmee je kwam is gezonken en al je bezittingen zijn dus weg. Daar ontmoet je allemaal bewoners en sprokkel je je benodigdheden voor schilderijen en quests die je krijgt van de bewoners bij elkaar. Door alle quests te volgen ga je heel Eastshade af en kom je op prachtige plekken met nieuwe bewoners en quests en landschappen om te beschilderen. Je leert ook echt het verhaal van Eastshade en haar dorpen en bewoners kennen. Ik dacht eerst dat ik echt zo snel mogelijk de quests moest doen (net zoals the witcher enzo), maar ik ben daarna opnieuw begonnen en voor alles enorm mijn tijd genomen en dan is het spel het leukst. Je doet dus in principe geen weken over het spel, maar hoe langzamer je door het spel gaat, hoe leuker het is. Vind het echt een aanrader.

3 likes

Ik heb Overcooked gekocht voor de switch (is nu in de aanbieding in de eshop!) En het is zooo leuk

3 likes

Ga je je username dan ook veranderen naar virtual reality?

4 likes

Hahaha spot on ;p

Ik moet dit spel echt hebben

3 likes

Ik ben sinds een week verslaafd aan Stardew Valley, terwijl ik altijd riep dat ‘dat soort games’ niks voor mij zijn. Wie speelt het ook?

4 likes