Gametopic

Kun jij mij in oude mensen taal (die kids weten teveel dus laat de jip en Janneke taal maar zitten haha) uitleggen waarom ik een pro nodig heb?

Thanks!! :heart:

1 like

Ik heb hem gespeeld. Niet te vergelijken met detroit become human, dat was duidelijk technisch en verhaalsgewijs beter!
Wel leuk want horror en schrikmomenten, maar een aantal van mijn karakters overleden door mijn onhandigheid met ps4 en toen zag je gewoon aardig wat blackscreens met verhaallijnen die geskipt werden.

Edit: het is vergelijkbaar met until dawn!

2 likes

Nee.

Ik wil verdomme ZELF KIEZEN uit welke hoek ik naar dit eng moment toe loop.

Tegen het einde vond ik de blackscreens echt vervelend, want ik zag gewoon al die content die ik miste omdat ik personages verloren was en soms ook zo plotseling. Heel irritant.

Ik droom dat de makers van detroit become human een horrorgame maken. Would buy.

Misschien wachten tot er een korting is (met halloween?), 15 euro zou ik het nog geven, maar de 30 die nu gevraagd wordt, njah.

Detroit become human heb ik nu meerdere keren uitgespeeld, blijft mooi. Kijk wel eens mee als mijn man speelt ook, die speelt lekker akkressief, zie ik ook eens andere verhaallijnen.

1 like

Nee enige in de stad en woon in de randstad. Misschien een rustig moment. Hij ging alles ter plekke controleren en overzetten.

Heb nog geen tijd gehad om te spelen eigenlijk. Misschien van het weekend.

1 like

Ik denk dat Man of Medan wel leuk is met visite. Ik heb het samen met mijn man gespeeld en toen deelden we de controller. Je krijgt dan een aantal personages toegewezen en het spel biedt voldoende tijd tussendoor om de controller door te geven (pauzemenu). Ik dénk dat je tot vijf personen lokaal kunt wisselen, helaas niet met meerdere controllers.

Detroit become human kan je prima en eigenlijk liefst in je eentje spelen (of je wisselt tussen de drie hoofdpersonages, maar toch minder dynamiek).

2 likes

Ik ben Borderlands 3 aan het installeren, ben benieuwd!

1 like

Ik heb hem vannacht geinstalleerd! Maar ik kan zondag pas spelen helaasss

1 like

Ik kan juist praktisch alleen vandaag spelen. :sob: Loop morgen de hele dag Cluedo te spelen buiten en heb zondag een prijsuitreiking gecombineerd met een event, dus ben niet zoveel thuis. Meh.

Ik heb een PS4 en speel er eigenlijk alleen GTA V op, nog meer vrouwen die dit spelen hier :)?

2 likes

De online van GTA is wel echt leuk, en je leert het echt vanzelf :slight_smile:

1 like

Yes ik! Vind het ook zo leuk, ik speel nog niet online maar de story mode (58% nu). De details in het spel zijn zo vet vind ik.

Ja! Love online. Ben nu ook aan het spelen.

Ben ook gestart met Wow Classic, heb de normale Wow nog nooit gespeeld, maar het leek m’n vriend leuk om samen te spelen.
Heb gekozen voor een night elf druid! :slight_smile:

3 likes

Op de ps4?

1 like

Yes!

Leuk, ik ook! Ik ben echt een beetje verslaafd haha!

1 like

Heb net Sims 4 Magisch Rijk gekregen van mijn vriend, alleen mijn 7 jarige iMac begint echt een beetje op te raken. Hij heeft er moeite mee om dit nog te draaien. :cry: Ben zo hard aan het sparen voor een game pc maar elke maand komt er wel wat financieels tussen waardoor ik het weer moet uitstellen.

2 likes

Volgens mij level 254 nu :face_with_monocle: