Gametopic

Gister Ark gekocht voor op de switch, in een opwelling want liep zonder planning door de mediamarkt. Maar omg wat een vreselijk slecht spel, zo’n slechte kwaliteit op de switch… Zit te denken om nu My Time in Portia te kopen voor de switch, want ik vond Stardew Valley ook echt geweldig. Iemand ervaring, voordat ik weer een miskoop aan de haak sla? :joy:

Elke 4e van de maand wordt mijn creditcard weer afgeschreven dus 5 juli ga ik m’n verlanglijst van 6 of 7 spellen inslaan in de Steamsale. Nu al zo’n zin in.

2 likes

Oh, wist niet dat ie nog veel bugs had! In ieder geval niet terug gezien in gameplays op YouTube. Wel goed om te weten. Ga ARK omruilen in de winkel en dan Portia kopen. Vriend van mij werkt bij de MediaMarkt en die zij op voorhand al over ARK: “Zie je binnen nu en 4 weken wel terug, want dan mag je hem nog ruilen.” :joy: Portia lijkt mij een leuk spel en een gamepc heb ik (nog) niet, dus het wordt voor de switch. Ik zal je wel een update geven of ie idd zoveel bugs heeft!

En als ik jou was zou ik ze allebei gewoon halen! In je gedachten had je waarschijnlijk al rekening gehouden met 1 uitgaven, dus dan zie je die ander maar als extra cadeau. :blush:

1 like

Haha ehm Life is Strange 2, Elder Scrolls Morrowind, Elder Scrolls Skyrim, Fable Anniversary, The Long Dark, Obduction en misschien nog Thief Simulator of Gone Home haha. Ben nu al maanden Elder Scrolls Oblivion aan het spelen omdat ik niet wil dat het stopt en aan het sparen voor een gamingpc zodat ik eindelijk m’n dure Witcher 3 eens kan spelen haha.

3 likes

Heb nu crash bandicoot racing gekocht om te spelen, super leuk. Niet helemaal mario kart niveau tof maar wel leuk om zo tussendoor na werk even te spelen af en toe.

2 likes

Jaa ik vond LIS1 en LIS BTS beiden echt prachtig en luister de muziek ook nog echt vaak. Denk dat ik wel even moet gaan wennen aan de nieuwe personages van LIS 2 haha. Zal eens de trailer bekijken van LIS 3

1 like

Ja, en ik vind het tot nu toe echt heel leuk! Maar ik hou er echt van om dingen te moeten verzamelen etc. Ook de wereld is echt groter dan dat ik dacht. Qua bugs valt het mee, laadschermen duren idd langer dan dat ik zou willen maar kan er mee leven. Vastlopen heb ik nog niet gehad.

Veel plezier met je games, goed begin van je vakantie!

1 like

Haha, doen!! Ik houd ook mega erg van Stardew Valley + ben nu ook weer flink aan het Simsen. Heb ook vakantie. :joy: Dus als ik het leuk vind moet jij het ook leuk vinden!

1 like

:eyes:

11 likes

:scream:

Ik ben zo zo zo benieuwd welke verhaallijnen ze gaan gebruiken. En of ze alleen gaan kijken naar The Witcher 3, of juist ook de toffe dingen van 1 en 2 terughalen. Ik hoop eigenlijk dat veel van 1 terugkomt, zodat de verhalen echt een duidelijk begin hebben.

Ohja dat is best logisch hahaha. Zat even niet verder te denken dan de games.

En @Denna
https://m.ign.com/articles/2019/07/01/netflixs-the-witcher-why-geralt-doesnt-have-two-swords-in-first-photos

Deze link zegt inderdaad dat het op de boeken gebaseerd is en ook waarom Geralt maar 1 zwaard heeft.

1 like

Ik spaar voor een gamingpc om Witcher 3 uit te kunnen spelen omdat ie op m’n laptop vast loopt, maar ga denk ik de boeken wel even bestellen! Wanneer zal de serie uitkomen?

Ah shit nee heb ik niet! Dan maar sparen voor de paperbacks. Vind ze best duur haha :see_no_evil:

Ik wil ook de boeken lezen voor de serie uitkomt. Er komen nieuwe edities, maar zo jammer dat het alleen om de eerste twee gaat: https://www.bookspot.nl/boeken/the-witcher-de-laatste-wens-andrzej-sapkowski-9789024588244 Ik wil de rest dan in diezelfde stijl.

Aan de andere kant misschien goed, want dit houdt me tegen om te bestellen en ik heb echt nog veel te veel boeken liggen om te lezen. :grimacing:

1 like

Huh nee deze trekt mij ook totaal niet. Misschien als je veel onderweg bent met het OV wel interessant (mits hij 'n betere batterijduur dan de Switch heeft idd).

Hmm ja ik snap je angst opzich wel, maar juist voor onderweg issie zo leuk en handig!

1 like

Heeft iemand hier wel 'ns zelf z’n (PS) controller geverfd?

Weet iemand een tip voor een leuk spel voor de ds, ik wil een nieuwe kopen voor de zomervakantie (ja ik heb geen geld voor een switch haha)