Gametopic

Kan niet tegen die druk haha, vind het wel leuk om te kijken als iemand het speelt

1 like

Ook online? Of bedoel je dan juist? Dat mensen op je schieten tijdens missies ofzo?

Nee ik speel niet online, vind het stom dat je daar voor moet betalen. Nee ik ben net door het beginstukje heen gekomen :see_no_evil:
Bedoel die druk dat als er mensen op je schieten of als je moet vluchten met een auto ofzo, ik rijd alles kapot hahahaha

1 like

Ik kocht ooit GTA V en raakte zo gefrustreerd tijdens de eerste achtervolgingsmissie dat ik ben gestopt. :joy: Ik reed steeds tegen lantaarnpalen aan en zo en dan verloor ik die andere auto weer uit het oog.

5 likes

Hahahahaha ja ik herken welke je bedoeld. Volgens mij het meest kutte deel. Ik heb daar zo lang over gedaan.

1 like

Ja geweldig spel is het! Heb zowat alles verzameld wat er te verzamelen valt en ook de dlc gekocht toen deze in de aanbieding was voor een paar euro!

Ze zijn bezog met deel 2 he! Al ben ik bang dat deze een teleurstelling gaag worden. Vond 1 zo geweldig, en het verhaal is eigenlijk ook goed zo.

1 like
1 like

Mijn eerste reactie was dat New Horizons echt een Pocket Camp voor de Switch is. Baal ook echt enorm dat we nog 9 maanden moeten wachten. Maar hoop dat het dan wel echt een fantastische game is.

Op zich kun je ook weer niet teveel conclusies trekken van een trailer als deze :stuck_out_tongue:

1 like

Ja precies maar ze zijn ook nog bezig met het spel dus misschien nemen ze ook wel wat van de reacties mee die er nu op de trailer komen.

Ik ben heeeeel benieuwd. Vind het idee van een verlaten eiland wel leuk! En ik zag al genoeg nieuwe features (makkelijk paden creëeren, bloemenplukken, over water springen :scream:). Hoop alleen dat het niet te veel op pocket camp gaat lijken.

Ze laten allemaal gameplay zien in de Treehouse! Ben nu al een stuk positiever. De map lijkt wel klein, ben benieuwd of er meerdere eilanden zijn. En multiplayer op 1 switch!

1 like

Ben weer verder gegaan met the Witcher. Maar ik vergeet alles elke keer, er is zo veel. Zo wordt de drempel om verder gaan ook steeds hoger.

Edit: grrr ik ga steeds dood

2 likes

Ik kon het met de zoekfunctie zo snel niet vinden, maar het zal vast al eerder besproken zijn: is het handig om een Switch + games in Amerika te kopen? Ik neem toch aan dat je bij het instellen pas de taal kiest, en de game die taal overneemt? De console kost daar omgerekend namelijk €266, hier gemiddeld €329 met soms aanbiedingen rond de €300. En hebben jullie nog aanraders waar ik het dan het best kan kopen? Ik ga in oktober naar New York.

1 like

Heeft iemand hier Hollow Knight gespeeld? Werd me steeds door meerdere mensen aangeraden en hij is in de aanbieding voor 7,50 dus ik heb 'm gekocht. Volgens mij ben ik alleen echt te ongeduldig voor metroidvania’s. :grin: Ik raak in paniek van die bosses en ren dan recht in hun armen - kill me! Hahaha.

Ik zit er aan te denken om een playstation 4 te kopen. Weet iemand welke spellen daarvoor echt leuk zijn en hoeveel geheugen het handigst is?

1 like

Sowieso 1 TB!

2 likes

Oh ja ik zie het, is inderdaad wel fijn die korting. Qua spellen verschilt het een beetje, ik ga sowieso gta kopen en tekken, maar harry potter lego spreekt me ook wel aan. Geen idee of dat leuk is maar love hp haha.

Ik zie allemaal video’s voorbijkomen op YouTube van Harry Potter: Wizards Unite. Ik wil ook! Waarom duurt het in Nederland altijd langer voordat de release in de app stores verschijnt.

Net Xcom 2 met alle DLC gekocht in de Steam summer sale voor nog geen 30 euro in totaal :star_struck: gelukkig heb ik volgende week vakantie

2 likes

Mijn zwangerschapsverlof is gisteren begonnne dus heb lekker veel tijd om te gaan gamen weer!!

Zojuist NieR: Automata besteld. Iemand ervaring mee?